SWEET HAIRSTYLE



Często mamy ochotę na kompletną zmianę wizerunku, często... Chcemy spełnić swoje marzenia o długich, kolorowych lub jeszcze innych włosach. Ja swój kaprys właśnie zrealizowałam, mam piękne, długie włosy, pół naturalne i świetnie się w nich czuje. Nie miałam zamiaru bawić się w bardzo kosztowne doczepianie, a potem martwienie o wypadanie prawdziwych włosów! W sklepie zamówiłam, więc włosy na siateczce. Dokładnie to TUTAJ. Myję je, czesze, używam zwykłych preparatów... Gorąco polecam, jeśli chcecie trochę pozmieniać, ale wiecie, że możecie żałować farbowania prawdziwych włosów...

Od tej sesji rozpoczęłam również współpracę z Fotografką Pauliną, która sama prowadzi bloga pod adresem: http://lovett-lov.blogspot.com/. Mam nadzieję, że wszystko będzie szło pomyślnie, bo jak na razie jestem bardzo zadowolona z efektów. Stylizacja w stylu koreańskim-trochę słodyczy, grzyweczka, długie włosy, krótkie spodenki, świecące trampki... Mam nadzieję, że się odnajdziecie.
Pozdrawiam.

         










Trampki-tutaj  Włosy-tutaj

CONVERSATION

106 komentarze:

  1. Boże jakie śliczne te włosy to peruka czy naturalne? ;-;
    porcelanowemleko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w poście, nie moje, ale syntetyczne :)

      Usuń
  2. Pomysłowo c: nigdy bym nie wpadła na pomysł z takimi włosami c: Są śliczne :3 bardzo ładne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w tych włosach :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne masz wlosy*,*
    Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś mi takie urosną ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz ! NIgdy bym nie powiedziała, że to są włosy na siateczce ! Naprawdę cudnie :)
    A zdjęcia wyszły rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam:)
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy kupuje się dobrze wykonane, jest bardzo trudno rozróżnić, dlatego możemy być bezpieczni :)

      Usuń
  6. Śliczne masz włosy! <3 Moje sięgają prawie do pasa :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, nie wiem czy zdecydowałabym się na tak długie ;)

      Usuń
  7. Cudowne te włosy, nawet nie widać, ze doczepiane! Moze skusze sie na wiosnę, bo teraz i tak jest sezon na czapki XD NIE ZAMARZLAS NA TEJ SESJI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jakąś godzinkę wcześniej byłam ze znajomymi i też chodziłam bez kurtki, było mi cieplutko ^ ^ Dziękuję, że pytasz, a włosy polecam jak najbardziej! :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Jejku, przepiękne te włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne zdjęcia i wgl fajnie Ci z tymi włosami
    kilkniete oczywiście
    a włosy wyglądają bardzo naturalnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne włosy.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy wyglądają jak naturalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. idealne włosy!
    http://hejtutajsandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia wielu z nas, ale możliwe do spełnienia :)

      Usuń
  13. Chyba też zamówię tą siateczkę

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna fryzura i włosy *u*
    http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne włosy, ale ja czekam aż urosną mi moje własne xD Wiem, że to dość długo potrwa, ale będę cierpliwa xD
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/11/the-book-is-mirror-you-see-them-just.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwość to bardzo dobra cecha :)

      Usuń
  16. swietny blog :)

    http://positive-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia, wyglądają bardzo profesjonalnie :)

    Zapraszam do mnie:
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/11/q.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak myślisz.

      Usuń
  18. Ale piękne *.* ja jednak takich długich nie potrzebuję bo w sporcie to trochę przeszkadza :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak długie rzeczywiście mogą troszeczkę, z drugiej strony kucyki i koki są do Twojej dyspozycji :)

      Usuń
  19. Piękne te włosy, a zdjęcie też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe włosy :) Fajna stylizacja, a zdjęcia wyszły super :D
    Pozdrawiam i do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bo i fotograf jest świetny :)
      Do zobaczenia :*** Niedługo mam nadzieję... Jeszcze tyle filmów do obejrzenia mamy.

      Usuń
  21. Świetnie wyglądasz w takich włosach *_*

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietne te włoski! Super stylizacja! Kocham takie urocze koreańskie stylizacje <3
    OBSERWUJĘ! :)

    ♥ www.personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/
    ♥ www.wlasnym-okiem-na-mode-korei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie! Dziękuję kochana! ♥

      Usuń
  23. Super! Z resztą jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zupełnie inaczej wygląasz w tych włosach :)
    To legginsy czy rajstopy?

    pola-na-blogu.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są cudowne, a włosy (mimo, że sztuczne) wyglądają bardzo naturalnie :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjna sprawa z tymi włosami! Genialne rozwiązanie dla osób, które ekspresowo chcą zmienić fryzurę np. na jeden dzień. Wyglądają bardzo naturalnie i pasują do Ciebie idealnie ;). Co do zdjęć, to mam nadzieję, że ta współpraca będzie trwała długo. Jedne z najlepszych zdjęć na Twoim blogu!
    [KLIK] - MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie przepadam za radykalnymi zmianami na włosach, bo tak szybko ich potem nie przywrócę :)

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz :)

      Usuń
  28. świetnie wyglądają te włosy, widać, jakby były naturalne :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne włosy , super zdj

    OdpowiedzUsuń
  30. zazdroszczę włosów *o* super blog i świetne zdjęcia ;)
    zajrzysz do nas :) ?
    http://by-lolawikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty także możesz takie mieć, nie zajmie to więcej niż 10 minut ;)

      Usuń
  31. Ja pomyślałam, że to twoje włosy dopóki nie przeczytałam :O
    Genialne! :))
    Mój Blog - klik! ZALEŻY MI, komentuj i obserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdybyś się nie przyznała - nie zauważyłabym że masz doczepiane. Świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nawet nie zauważyłam, że włosy są doczepiane! Sama marzę o długich włosach! :) Świetne zdjęcia.
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie przestawaj, marzenia się spełniają :)

      Usuń
  34. Świetny post. :)
    www.kierunkowy48.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia :)
    Otagowałam(?) Cię u mnie w poście ! ;*
    zapaszam http://nicolenicky01.blogspot.com/2014/11/sweater-weather.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne włoski ♥
    patkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje włosy-moje marzenie *.*
    zapraszam :) http://asertywnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jesteś w stanie je spełnić :)

      Usuń
  38. genialny blog i świetny pomysł na post <3
    + obserwuję, bo naprawdę mi się spodobało :D

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne zdjęcia, ostatnie najlepsze :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba ^ ^

      Usuń
  40. Włosy cudne! Choć uwierz, że Twoje naturalne jeszcze śliczniejsze :) Takie włosy na siateczce to rzeczywiście, świetny patent, gdy ma się ochotę na jako taką zmianę, czy innowację. :D
    ♥ Zapraszam ♥
    Kocie-slepia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo mi miło, że tak uważasz!

      Usuń
  41. + Plus dopiero teraz zauważyłam, że jestem tysięcznym obserwatorem! :D Strasznie jestem z tego dumna. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie, ja też jestem prze szczęśliwa!
      Pozdrawiam

      Usuń
  42. jakie włosy .... <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Blog świetny, zazdroszczę włosów :)

    http://www.by-mickey.blogspot.com/2014/11/be-happy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć, Ty też możesz takie mieć ;)

      Usuń
  44. Piękne zdjęcia, fotograf wie, co robi! :) Włosy też ślicznie się prezentują. Pozdrawiam ;)

    http://martuucha-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. O Jeju.... Idealne włosy, prawie tak samo długie jak moje, tylko, że mam proste.
    Piękne zdjęcia i szablon. :)
    http://pani-lecter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo musiałaś je pielęgnować! :)

      Usuń
  46. Świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni ! ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Twój blog jest po prostu Super.
    Sam fakt twój charakter pisania. Super Piszesz :)
    Aaaa te zdjęcia są zajebiste *.*
    Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie:
    http://przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Fryzurka świetna. ;]

    OdpowiedzUsuń
  49. włosy są mega ;D pomyśleć sobie że jeszcze jakiś czas temu - miesiąc temu, miałam tej samej długości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ładnie :) Ja teraz zapuszczam hahah ^ ^

      Usuń
  50. Ślicznie są te włoski. Sama bym sobie takie kupiła ,gdyż moje naturalne bardzo ciężko zapuścić .;*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak moja droga, ale teraz mamy tyle pomocy, że nie stanowi nic problemu :)

      Usuń

Instagram

Follow Us