Magia ksiazek



Książki są naszym drugim światem. Wiem po sobie, że czasami tak mocno przeżywa się akcję która się toczy, że samemu się w niej uczestniczy.
Płacz, śmiech, ból, rozczarowanie, zauroczenie, miłość, strach...
Nie ma nic lepszego niż świetna książka w dłoni, coś słodkiego do przekąszenia i gorąca kawa lub herbata.
Lubię czasami sama lub z przyjaciółkami przyjść do Matrasa po dobrą książkę, kawę i ciastko. Dlatego też fotografka Ola zaproponowała zdjęcia w tym wnętrzu. Wszystko się udało dzięki uprzejmości dwóch pań, którym jestem wdzięczna za wyrażenie zgody.
Zapraszam do oglądania zdjęć i oczywiście zachęcam do spróbowania mojego sposobu na (jeszcze) jesienne dni po szkole.

Foto: Aleksandra Woźniak











Żakiet-TUTAJ  Bluzka-TUTAJ  Sneakers-Deichmann

CONVERSATION

64 komentarze:

  1. Ja również bardzo lubię czytać książki lecz w czasie roku szkolnego nie mam na to czasu, a jak mam - to bardzo mało :) No ale ... książki są po prostu ... tego nie da się wyrazić słowami, kto czyta ten wie, o !
    Bardzo ciekawy pomysł na sesję w matrasie ( moja ulubiona księgarnia ) :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak lubisz książki. To prawda, kto czyta ten wie, co się wtedy czuje :)

      Usuń
  2. O ! Fajny post i piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak myślisz ^ ^

      Usuń
  3. Uwielbiam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia
    Taa książki to taka magiczna rzecz przenosząca nas do innego wymiaru :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham książki. <3
    Super notka. c:
    Fajnie, że panie pozwoliły ci na robienie zdjęć. :3

    rozowykwiatlotosu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na sesję, fajne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Masz bardzo ładne,zadbane włosy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, jeszcze mam zamiar je poprawić hah... Prosiłabym o link do bloga jeśli masz, bo przez profil nie mogę wejść a chętnie bym zobaczyła co u Ciebie słychać :)

      Pozdrawiam również

      Usuń
  8. A,zapomniałam.Chciałam zapytać kiedy będą wyniki konkursu z narzutką w roli głównej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki już były, skontaktowałam się ze zwycięzcą, a wyniki są zawsze pod postem konkursowym również :)

      Usuń
  9. bardzo ładne zdjęcia! :)
    warto czytać książki, bo są zdecydowanie lepsze niż filmy. Tylko szkoda, że przeważnie brakuje na to czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też prawda, czas wydaje się wtedy największym wrogiem ;)

      Usuń
  10. ja bardzo przeżywam książki, uwielbiam je i nie wyobrażam sobie nie czytać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czytać, teraz mam książek pod dostatkiem, lektury szkolne i pożyczam od szwagra :) Aktualnie czytam Zemstę(lektura) i tak dla siebie ,,Na gorącym uczynku", a później Mistyfikację.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lekturami to zwykle jest tak średnio ;)

      Usuń
  12. ja uwielbiam książki ;D śliczne zdjęcia ;*
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam czytać ale ostatnio muszę z tego rezygnować bo mam dużo roboty w szkole bo półrocze się kończy i trzeba wyciągnąć oceny jak się da. Moim zdaniem książki są lepsze od filmów bo uruchamiają wyobraźnie a nie pokazują gotowy obraz.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jak najbardziej :)

      Usuń
  14. świetny post :)
    obserwuję :)
    http://kasiahola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam sie ;))
    Również dużo czytam :D

    http://byagata1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że mieszkam na wsi i nie mam dostępu do tej księgarni, bo - jak widać na zdjęciach - panuje tam przyjemna atmosfera :) Ale już niedługo, niedługo może będę miała większy dostęp do Matrasa ;)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://duchaa99.blospot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam książki,kliknęłam oczywiście !

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe zdjecia w takiej scenerii

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się zdjęcia. :)
    Ja kocham książki, szczególnie w lato oraz zimę. Zimą uwielbiam zaszyć się pod kołdrą, z herbatą i dobrą książką. To najlepszy sposób na spędzenie zimowego wieczoru! :)
    Latem uwielbiam za to leżeć na trawie czytając książkę, nadaje to wyobraźni nowe oblicze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne sposoby na spędzenie świetnie czasu :)

      Usuń
  20. Książki to jedna z moich ukrytych pasji, lubię szukać coś ciewaego, a czytanie sprawia mi prawdziwą przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja. Uwielbiam te sneakersy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam czytać...śliczny masz żakiecik <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Również uwielbiam czytać, ale tylko książki które sama sobie wybiorę, te które przypadną mi do gustu, gdyż za większością lektur szkolnych niestety nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa, ja przyznam się, że również nie za bardzo. każdą przeczytam, ale nie każdą czuję.

      Usuń
  24. Świetne zdjęcia :) fajna stylizacja ;d prezentujesz się konkretnie! :P
    EXTRA :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam chodzić do biblioteki i oglądać rożne książki a czasem niektóre przeczytać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się gdy wpadnę na świetną pozycję :)

      Usuń
  26. To naturalny kolor włosów czy farba? Cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalny :) Ani razu nie farbowałam, dziękuję :)

      Usuń
  27. Kocham czytać książki! ♥
    patkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam książki !
    Super stylizacja !
    http://littlecookes94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Również sądzę,że w książkach jest magia! *_*
    Wkurza mnie jak ktoś nie czyta lektur i ogólnie książek bo....?
    Nie wiedzą co tracą :/
    Niestety osobiście nie mam obecnie dużo czasu na pozwolenie sobie na czytanie ;(
    Nadrobię za pewne w święta! ;3

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie odgórne: nie czytam, bo.. i w sumie nic jest bez sensu :)

      Usuń
  30. Another super cute outfit!
    Thanks for the follow lovely, I'm following you back :)
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja rówież lubię bardzo czytać . Czytając dobrą książke przeżywa się fajne chwile ;*.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Skończyłam wczoraj "Miasto niebiańskiego ognia"-to co przeżyłam razem z bohaterami było piękne :)

      Usuń
  32. Polecam gorąco Annę Kareninę autorstwa Lwa Tołstoja i trylogię Kiery Cass :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogię czytałam, pierwszą książkę zaś wezmę po Twojej rekomendacji :)

      Usuń

Instagram

Follow Us