Najlepsze życzenia...



Modelka: Sara Dunaj
Fotografka: Gabrysia Mamcarczyk
Stylizacja/Makijaż-Sara's City

Sukienka/Dress-TUTAJ/HERE  Buty/Shoes-TUTAJ/HERE  Naszyjnik/Necklace-TUTAJ/HERE  Narzutka/Cloak-TUTAJ/HERE

Dawać, jest dużo fajniej niż odbierać. Dostawać, jest najmilsze na świecie, gdy tylko jest to z serca.
Nawet mała drobinka piasku...
Święta Bożego Narodzenia już niebawem. Kilka marnych godzin dzieli nas od tego wydarzenia. Wydaje mi się, że jestem przygotowana materialnie w stu procentach. Nie jestem pewna czy tylko do końca duchowo. Pogoda za oknem pokazuje jak piękną mamy praktycznie wiosnę! To, co nas wyprowadza z błędu to: brak śpiewających ptaków, brak liści, tłumy w sklepach i ubrana choinka. Pomińmy jednak to wszystko! Dawać. Czy jest coś, co sprawia większą radość, niż uśmiech obdarowanej osoby? Czy obdarowujesz ją gigantycznym prezentem, czy czymś bardzo drobniutkim, czy magicznymi słowami-nie ma znaczenia. Ta osoba, wiedz, cieszy się, że jesteś...

Bardzo lubię być mikołajem, to jest coś, czym mogę namalować tęczę nad drugą osobą. Ja sama ogromnie się wzruszam przy szkolnej Wigilii, ten rok był jeszcze bardziej wyjątkowy, ale każdy elf zasługuje na odpoczynek. Tym razem, po całym tym natłoku zadań i obowiązków, siadam na ławce i decyduje się delektować paczuszką od Bakeo.pl. Dosłownie. Zaskoczyła mnie gracja tej strony i pomysłowość. Perspektywa dostarczenia smacznej przerwy do dowolnego miejsca, choćby pracy, wydaje się zaskakująca. Dodatkowo ocenianie przekąsek, tak aby była pewność, że dostaniesz to co chcesz. Świetne nazwy i opisy, jak dany zestaw podnosi, czy z energią, czy z mocą witamin... Ponad 50 specjałów do wyboru, jak trudno było mi się zdecydować na tą właściwą, ale teraz wiem, że jakkolwiek bym wybrała byłabym zadowolona, ba! Jestem zadowolona. 
I wydaje mi się, że nie mam co tu się rozpisywać literkowo, gdyż Bakeo sam, dużo lepiej pokaże Ci to obrazkowo!

Pomimo braku śniegu,
Pomimo jeszcze kilku chwil,
Pomimo braku mnie przy Tobie.
I...
Drogi czytelniku,
Serdecznie dziękuję za czas tu ze mną spędzony, choć wcale nie mówią o mnie w telewizji, nie piszą w gazetach i nie słychać mnie w radiu, jeśli patrzeć na bloga. Chcę podziękować ogromnie za obecność, za troskę, za pomoc i ogromną motywację! Mam nadzieję, że będę mogła się rozwijać nie tylko dla siebie, ale i dla Ciebie, abyś z nowym zaciekawieniem odwiedzał to miasto. Życzę Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, ciepła, radości i miłości.
























Modelka: Sara Dunaj
Fotografka: Gabrysia Mamcarczyk
Stylizacja/Makijaż-Sara's City

Sukienka/Dress-TUTAJ/HERE  Buty/Shoes-TUTAJ/HERE  Naszyjnik/Necklace-TUTAJ/HERE  Narzutka/Cloak-TUTAJ/HERE

E2NET68
Wpisując ten kod zamawiając na Bakeo.pl zyskacz 10 punktów, a mając ich 100 zasługujesz na darmową paczuszkę. 

CONVERSATION

40 komentarze:

  1. Wesołych świąt :) Życzę ci wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń i żebyś zawsze mogła się realizować, rozwijaj bloga bo idzie ci to świetnie :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) I te słowa są dla mnie kolejną, świetną motywacją, od serca. Dziękuję.

      Pozdrawiam
      Sara's City

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! I jaki cudowny naszyjnik, ahh! ;)
    WESOŁYCH ŚWIĄT!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. :)
      Pozdrawiam
      Sara's City

      Usuń
  3. Ładna sukienka - haha :) Mamy podobny gust! Świetnie wyglądasz. Życzę Ci powodzenia w życiu, uśmiechu na twarzy i wiecznego optymizmu. Zawsze dawaj z siebie wszystko i udowadniaj innym, że jednak się da! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już któraś rzecz z kolei. Dziękuję serdecznie. Ostatnie zdanie jest dla mnie bezcenne. Dziękuję. :)
      Pozdrawiam
      Sara's City

      Usuń
  4. Więc nawzajem, rozwijaj się dalej, spełniaj marzenia i życzę wszystkiego, co najlepsze! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę dziękuję. Jest to dla mnie ogromnie ważne.
      Pozdrawiam
      Sara's City

      Usuń
  5. Uwielbiam czytać twoje posty i oglądać zdjęcia :) Jesteś kreatywna, oryginalna, podoba mi się twój styl prowadzenia tego bloga. :) Wesołych świąt! :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju... Dziękuję ogromnie! <3
      Pozdrawiam
      Sara's City

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pozdrawiam,
      Sara's City

      Usuń
  7. Wyglądasz naprawdę przeuroczo! Wesołych świąt, mam nadzieję, że kolejny rok będzie jeszcze lepszy ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również na to liczę :) Dziękuję.
      Pozdrawiam
      Sara's City

      Usuń
  8. W każdym Twoim poście zdjęcia są przepiękne!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć :)
      Pozdrawiam,
      Sara's City

      Usuń
  9. piękne zdjęcia!
    wesołych świąt kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję podwójnie. Na wzajem <3
      Pozdrawiam
      Sara's City

      Usuń
  10. Ale fajnie wyglądasz! Wesołych świąt kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Pozdrawiam,
      Sara's City

      Usuń
  11. Bardzo dziękuję za życzenia :* Życzę Ci WESOŁYCH ŚWIĄT! <3 Piękna szminka!
    ♥ Zapraszam do mnie-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję serdecznie :)
      Pozdrawiam,
      Sara's City

      Usuń
  12. Ładna pelerynka :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Pozdrawiam,
      Sara's City

      Usuń
  13. Śliczne zdjęcia :D
    Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Pozdrawiam,
      Sara's City

      Usuń
  14. Ładne zdjęcia i śliczna sukienka *.*

    Życzę wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku!
    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Dziękuję.

      Pozdrawiam,
      Sara's City

      Usuń
  15. Ale śliczna śnieżynka z Ciebie :D
    Wesołych Świąt :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)

      Pozdrawiam,
      Sara's City

      Usuń
  16. Kochana Wszystkiego Dobrego na Święta i po Świętach ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)

      Pozdrawiam,
      Sara's City

      Usuń
  17. Merry Christmas, dear! You looks so lovely in your outfit and the bare shoulders are gorgeous. Kisses

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. And wish you Merry Christmas too :)

      Best,
      Sara's City

      Usuń
  18. Sukienka jest prześliczna, a przekąski wyglądają smakowicie ;)
    Zdrowych, spokojnych Świąt! :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, są takie! ;)
      Pozdrawiam,
      Sara's City

      Usuń
  19. Super zdjecia xd
    Czy ty jestes z Tarnowa ?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak. Tuchów/Tarnów.

      Pozdrawiam,
      Sara's City

      Usuń
    2. Ale czad xd
      W Tuchowie bardzo często bywam,bo mam tam babcie :)

      Usuń

Instagram

Follow Us