LEOPARD PRINT & BLACK



Koszula/Blouse-TUTAJ/HERE  Spódniczka/Skirt-TUTAJ/HERE  Naszyjnik/Necklace-TUTAJ/HERE  Torebka/Bag-TUTAJ/HERE

Modelka: Sara Dunaj (ja)
Foto: Gabrysia Mamcarczyk
Stylizacja: Sara's City

W tym tygodniu pogoda postanowiła się do nas uśmiechnąć i sprzyjała zdjęciom. Postanowiłam już powoli iść w stronę wiosny. Połączyłam czarną spódniczkę z koszulą w print. Uroku dodaje naszyjnik oraz must have, czyli praktyczna i pojemna torba. 
Macie szczęście! Dlaczego? Torebkę można zakupić na Cervandone.pl, gdzie aktualnie trwa świetna promocja. Odbierz 50 złotych na pierwsze zamówienie! Szczegóły tutaj. Wybierzcie spośród wielu świetnych modeli butów, torebek i odzieży. Miłych zakupów kochani.




















































Odbierz 50 złotych na pierwsze zamówienie na Cervandone.pl! Szczegóły tutaj. 

Koszula/Blouse-TUTAJ/HERE  Spódniczka/Skirt-TUTAJ/HERE  Naszyjnik/Necklace-TUTAJ/HERE  Torebka/Bag-TUTAJ/HERE

Modelka: Sara Dunaj (ja)
Foto: Gabrysia Mamcarczyk
Stylizacja: Sara's City
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

CONVERSATION

82 komentarze:

  1. Piękna ta spódniczka :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Very lovely in leopard and such a beautiful woman! Your eyes are wonderful and those lips are wow :) So happy to see so much of those gorgeous legs too! They are so sexy and exciting, dear. Picture seven especially was amazing for me ;) xoxo

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! How nice comment, thanks again :)

      Usuń
  3. Thank you so much for visiting my blog. I have followed your blog through GFC and instagram.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I follow you too :)

      Usuń
  4. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Really? How good, thanks a lot! ♥

      Usuń
  5. You look extremely cute and adorable with leopard print <3
    Your statement necklace looks stunning too, nice post :)

    By the way, would you like to follow each other's blog ? Please let me know, thank you so much :)

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    http://chelsheaflo.blogspot.co.id/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your fanatstic comment! ♥

      Usuń
  6. Panterka bywa trudna w stylizacjach, ale Tobie się udało ją super połączyć. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Dziękuję :)

      Usuń
  7. Koszula i naszyjnik super!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wiem jak ty podskoczyłaś na tych szpilkach ale wyszło efektownie ;D
    Cudowna torebka zakochałam się !


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podskok był najłatwiejszy ;) Cieszę się jednak, że nasze starania nie poszły na marne ♥ Dziękuję bardzo!

      Usuń
  9. Widziałam tą koszulę na bangood, ale nie wydawało mi się, że może być aż tak ładna ;) Ja też zaraz lecę na zdjęcia w koszuli od nich <3
    Cudowna stylizacja i uwielbiam Twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, chętnie zobaczę efekty :) Dziękuję! ♥

      Usuń
  10. follow me, comment number and i follow back
    #http://betrendylbeyourself.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Not at all! :) Thank you too ♥

      Usuń
  12. koszula jest na prawdę świetna, uwielbiam koszulę więc zestaw jest zdecydowanie dla mnie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, na pewno wyglądałabyś w nim świetnie :)

      Usuń
  13. śliczne te zdjęcia :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódnica i buty :)
    Piękne zdjęcia :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, super, że Ci się podobają!

      Usuń
  15. Piękny zestaw ale najbardziej podoba mi się torebka! Pozdrawiam :)
    http://marta-zacny.blogspot.com/2016/03/kurtka-pilotka-bordowe-spodnie-i.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Panterka to zdecydowanie nie mój styl ;) ale za to buty <3! no i spódniczka! cudowne :)! obs/obs? Jeśli nie masz nic przeciwko daj znać u mnie http://kreconowlosaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, niestety nie wymieniam się na takich zasadach.

      Usuń
  17. Koszula piękna <3
    Tak świetnie wiosennie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna ^^ Uwielbiam takie stylizacje - spódniczka + wciśnięta w nią luźna bluzka :) Po prostu zakochałam się od pierwszego wejrzenia <3

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowna wiadomość! Dziękuję Ci serdecznie kochana! ♥

      Usuń
  19. Ładnie, ale przesadziłaś z przerabianiem portretu, masz na buźce straszne plamy :/ Stylizacja cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na policzkach to niestety moje haha ^ ^ Ale teraz patrzę i rzeczywiście coś podziało się po wgraniu, na laptopie tego nie mam. No cóż... Postaram się poprawić, dziękuję :)

      Usuń
  20. Dear, I follow you back now #1449
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc & fb? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! Tak.... wojowniczo :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow... Wojowniczo :D Dziękuję bardzo!

      Usuń
  23. Wonderful post. Have a great day!

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/03/blog-post_17.html

    OdpowiedzUsuń
  24. kolejny świetny post, ale mam pytanie:)
    obserwuję cię od dawna ale od kiedy blogujesz tak ogólnie?
    zapraszam do siebie, za komentarz/obserwacje będę wdzięczna! blog - klikaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Bardzo mi miło z tego powodu. ♥
      Odpowiadając jednak na Twoje pytanie: Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęłam już pod koniec podstawówki, chyba w 6 klasie. Były to jednak marne (aczkolwiek potrzebne) początki. Sara's City, wcześniej znane jako Styl Bycia powstał 2 października 2012 roku, jednak jego odrodzenie nastąpiło w sierpniu 2013 roku w sierpniu i to ta data jest uznawana za początkową :)
      Mam nadzieję, że dowiedziałaś tego co pytałaś, w razie jakichkolwiek innych pytań zapraszam :)

      Usuń
  25. Świetne buty! Dodają całej stylizacji charakterku :)
    Zapraszam do mnie kochana, wracam do blogowania
    Pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna stylizacja, ale nie dla mnie :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że następna bardziej będzie dla Ciebie!

      Usuń
  27. Pięknie wyglądasz;) Muszę zastanowić się nad zakupem tych rzeczy;)

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna spódniczka *.* Ogólnie nie jestem przekonana do rzeczy w panterkę, ale Tobie udało się ją świetnie dopasować do stylizacji :) Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jestem tego samego zdania co Ty, jeśli chodzi o pierwszą część zdanie :)

      Usuń
  29. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, jest mi ogromnie miło ♥

      Usuń
  30. Średnio podoba mi się motyw panterki ale w tej stylizacji wygląda całkiem nieźle. Masz śliczną twarz :)!
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w takim razie ogromnie! :)

      Usuń
  31. strasznie mi sie podoba ten leopardzi print na tej bluzzce
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcie w podskoku najlepsze!
    Zapraszam na drugi post o mojej pasji! :)
    http://my-stf.blogspot.com/2016/03/polymer-clay-miniatures.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mogę być zadowolona, że robiłyśmy go kilka razy by wybrać najlepsze. Dziękuję!

      Usuń
  33. Faktycznie pogoda jest cudowna!
    Pięknie wyglądasz *.* Świetna stylizacja :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dziś już nam nie sprzyjała... ech.
      Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  34. Cudowna stylizacja :) Widziałam ją na instagramie i miałam nadzieję,że w niej będzie sesja :) torebka śliczna :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że czekałaś :) Dziękuję! ♥

      Usuń
  35. You look amazing!! Love the leather mini skirt!! Very sexy!!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  36. Super styl!!

    http://raspberryfairies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Follow Us