MINI | T-SHIRT | PURSE

T-shirt-TUTAJ/HERE  Spódnica/Skirt-TUTAJ/HERE  Naszyjnik/Necklace-TUTAJ/HERE  Torebka/Bag-TUTAJ/HERE  Włosy clip-in/Clip-in Hair-TUTAJ/HERE  Kurtka/Jacket-TUTAJ/HERE

Modelka: Sara Dunja (ja)
Foto: Gabrysia Mamcarczyk
Stylizacja: Sara's City

Dzisiejszy zestaw jest znów pozornie bardzo prosty, ale bez wątpienia daje efekt. Czarną skórzaną spódniczkę połączyłam z białym t-shirtem z napisem. Na wierzch narzuciłam krótką kurteczkę, a całość zdobią dwuczęściowy naszyjnik w stylu vintage oraz złota torebeczka z łańcuszkiem, który aktualnie odpięłam. Normalnie nie wahałabym się i jako buty wybrałabym czarne klasyczne szpilki, które ostatnio mogliście zobaczyć w postach (np. Journal), ale po chwili namysłu stwierdziłam, że przecież wiele z nas nie ubiera na co dzień wysokich butów, a druga część po prostu uważa je za niewygodne. Dlatego całość przełamałam prostymi trampkami. Ale myślę, że zestaw nie byłby dla mnie korzystny gdyby nie włosy. Jak tak szybko urosły?  Włosy clip in. Już na chwilę obecną mam listę ich zalet, jednak po dłuższym noszeniu postaram się opisać wszystko dokładniej.


















T-shirt-TUTAJ/HERE  Spódnica/Skirt-TUTAJ/HERE  Naszyjnik/Necklace-TUTAJ/HERE  Torebka/Bag-TUTAJ/HERE  Włosy clip-in/Clip-in Hair-TUTAJ/HERE

Modelka: Sara Dunja (ja)
Foto: Gabrysia Mamcarczyk
Stylizacja: Sara's City
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

CONVERSATION

78 komentarze:

  1. Zakochałam się w tych naszyjnikach! :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, to jedna całość :)

      Usuń
  2. Ale pięknie wyglądasz! Spódniczka idealnie leży:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, właśnie w spódniczce przeszkadza mi to, że czasami jak się marszczy i to tam gdzie jest bluzka to po prostu pogrubia, ale jest naprawdę wygodna i fajna, więc wybaczamy jej to haha ^ ^

      Usuń
  3. no wyglądasz jak tysiące dolarów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej... Dziękuję serdecznie za taki komplement!

      Usuń
  4. Great look :)
    Kiss

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/05/barbie-pink.html
    Visit & follow my blog people, I always follow back.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta mini! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie z trampkami
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawde fajnie to wyglada:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna spódniczka, świetnie na tobie leży :D Coś jest w tej stylizacji, niby taka bez fajerwerków, a jednak czymś się wyróżnia ^^ I dobrze, że wybrałaś jednak trampki, bo myślę, że dzięki temu tylko zyskuje ;) Jak zwykle masz genialny naszyjnik ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za tyle ciepłych słów!

      Usuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, ale według mnie trochę nienaturalnie wyglądają te doczepione włosy.

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Naprawdę? One są naturalne + nikt nie zauważa, że są doczepione :)

      Usuń
  10. Świetnie wyglądasz! Doczepki bardzo ciekawe, też mam w planach zakup takowych :)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jak na razie jestem bardzo zadowolona i można z nimi nadal robić fryzury :)

      Usuń
  11. jesteś śliczna, stylizacja mega!!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Bardzo ciekawa stylizacja, podoba mi się takie połączenie ale ja bym zdjęła jeden z naszyjników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Naszyjnik jest jeden tylko :)

      Usuń
  13. Oj Sara ale ci ładnie w takich włosach *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz możemy z nimi działać haha ^ ^

      Usuń
  14. Naszyjnik jest cudny, bardzo pasują Ci takie długie i urozmaite włosy. Stylizacja daje uroku, że aż oczu nie idzie oderwać :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło to czytać, dziękuję

      Usuń
  15. świetnie wyglądasz ♥
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie stworzona stylizacja, a biżuteria od razu rzuciła mi się w oczy ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za docenienie!

      Usuń
  18. Świetnie wyglądasz.
    Ogólnie zdjęcia świetnie zrobione :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i fotografki ♥

      Usuń
  19. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się torebka!:) Nie jestem fanką doczepów, ale fakt - czasami fajna jest mała odmiana:D Kochana jakbyś mogła poklikać w linki w tej notce, byłabym mega wdzięczna!:) klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te perły i powiem szczerze, że podoba mi się jak pozujesz :) jak prawdziwa fotomodelka masz ten wyraz twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za taki cudowny komentarz, to naprawdę wiele dla mnie znaczy. ♥

      Usuń
  21. Mam taką samą torebeczkę. Jest przepiękna. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/witajcie-kochani-biae-spodnie-poaczone.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Absolutely wonderful!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia, przede wszystkim podziwiam za te 'w ruchu', na które nie odważy się każda blogerka :) Strasznie podoba mi się ten naszyjnik :)
    blog handmade - 4kajko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za docenienie. Cóż... Grunt to iść do przodu i próbować, prawda? :)

      Usuń
  24. extra torebka!!
    pozdrawiam :)

    claudelline.blogspot.com NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  25. You look great ! :)

    please follow my blog : YOUNG BLOG


    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia, masz piękne włosy ;)

    http://blondbme.blogspot.com/
    Buziaki/ Inia♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Trampki były świetnym rozwiązaniem, uwielbiam takie połączenia! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się z tej decyzji :)

      Usuń
  28. Świetna spódnica! Uwielbiam takie połączenia :) do tego ta torebka. Na prawdę mi się podoba :)
    Pozdrawiam
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna wiadomość! Dziękuję :)

      Usuń
  29. Doczepiane włosy wyglądają jak Twoje naturalne, świetnie pasują! Śliczna stylizacja. :)

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję!

      Usuń
  30. Wyglądasz świetnie. Koszulka i torebka są meeega! Chętnie skopiowałabym Twoją stylizację :) ;


    http://zjadamszminke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że jest to swego rodzaju inspiracja. Śmiało! Przebieraj się i wychodź na miasto :)

      Usuń
  31. nie mogę się napatrzeć na tą torebkę, noooo!!! :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Cóż za urocza kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny zestaw! Taki bardziej oficjalny, ale nie do końca. Naszyjniki są cudne :)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Mi się przydał, bo niby poszłam normalnie, a okazało się, że mam śpiewać na akademii w ten sam dzień :)

      Usuń
  34. Ale ślicznie! Taka elegancka stylizacja połączona z nutką sportowego stylu :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła Ci do gustu :)

      Usuń

Instagram

Follow Us