BLACK ANGEL

by - 3/08/2016


Gorset/Corset-TUTAJ/HERE  Skrzydła/Wings-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (ja)
Foto: Mrs. Lovett Photography
Charakteryzacja: Sara's City

Nadszedł czas.
Twój czas.
Nieodwracalny moment...






















Gorset/Corset-TUTAJ/HERE  Skrzydła/Wings-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (ja)
Foto: Mrs. Lovett Photography
Charakteryzacja: Sara's City
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

You May Also Like

71 Comments

  1. No no no! Świetna sesja. ;) Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw your style is amazing, I'm really love your photo shoot :) and your dress really beautiful on you! ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje sesje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie miło mi to słyszeć!!! ♥♥♥

      Usuń
  4. super look! i klimat zdjęc brawo

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja i świetne zdjęcia! Jedna z lepszych Twoich sesji:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ty jesteś fotogeniczna! Cudowne zdjęcia :D

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie!
    Świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju swietne! Fotografka ma talent, wiesz moze jakim obiektywem robi zdjecia?

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już część tych zdjęć u Lovett Love :)
    Są niesamowite, ten klimat..

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i w takim razie Paulina na pewno też. Dziękujemy :)

      Usuń
  11. Super klimatyczna sesja. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnowna sesja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zdjęcia, cudowny klimat ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna sesja! Masz talent!


    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/free-as-never.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Genialny klimat, ostatnie ujecie wymiata. Niby takie proste a tylko do mnie z niego przemawia. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mrocznie i pięknie! Brawa dla fotografa :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, jestem pod wrażenia. Uwielbiam kolor czarny. Przepiękne zdjęcia :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, bardzo się cieszę, że post wywołuje pozytywne emocje :)

      Usuń
  19. Mroczny klimat :) Bardzo ładny gorset :) Jejku,jak ja uwielbiam te sesje zdjęciowe na których jesteś :D <3

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Tak cudownie to słyszeć, dziękuję kochana ♥

      Usuń
  20. Genialne ! Naprawdę genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia...bardzo nastrojowa sesja :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia- MISTRZOSTWO :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Zadziwiacie mnie tymi pozytywami. Dziękuję i Tobie :)

      Usuń
  24. też popieram że zdjęcia są mega!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy3/10/2016

    Fenomenalne zdjęcia *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie, mrocznie, melancholijnie - zachwycasz w nietuzinkowy sposób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zachwycasz"- to słowo jest tak magiczne, dziękuję Ci serdecznie

      Usuń
  27. Wspaniała sesja! Jestem pod wrażeniem!
    Obserwuję!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dla mnie cudowna wiadomość, dziękuję bardzo!

      Usuń
  28. Ciekawa stylizacja :) Skrzydła dodają uroku!

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest zjawiskowe :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy3/10/2016

    Genialny klimat! Uwielbiam taki. Piękne zdjęcia ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że udało się zrobić sesję pod Twój gust :)

      Usuń

  31. cudowne zdjęcia, mają świetny klimat! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  32. No kochana w tej stylizacji jak dla mnie wyglądasz nieziemsko ^^ WOW!! tyle mogę powiedzieć ;D


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Ci dziękuję, wiele to dla mnie znaczy!

      Usuń
  33. Jeju ale super zdjęcia!

    hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! cudownie wyglądasz, naprawde! :*
    Zapraszam do mnie:
    fotmagstyle.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.