Różanym krokiem...

by - 7/27/2016


Modelka: Sara Dunaj (ja)
Foto: Gabrysia Mamcarczyk
Sukienka/Dress-TUTAJ/HERE  Szpilki/Sandals-TUTAJ/HERE  Kolczyki/Earrings-TUTAJ/HERE

W tym roku, na pewno nie raz słyszałyście o modzie "off the shoulder" czy bluzek/sukienek hiszpanek. Jako, że ja sama osobiście, mieszkałam przez 6 lat w Hiszpanii, cóż... Takie ubrania nosiłam na co dzień. Jak zaskakujące jest to, że moda na dane rzeczy powraca, albo jest po prostu nagłaśniana i to sprawia, że wszyscy chcą od razu to mieć. Zastanawiam mnie, czy gdyby moda na falbanki nie weszła, czy nadal budziła by zachwyt? A może, wręcz przeciwnie, skrytykowano by osobę tak ubraną, nadając nazwę: 'niemodnie ubranej'. 
Nie mniej jednak ten krój u mnie zachwyt budził od kiedy pamiętam i także dziś chce Wam go pokazać. Sukienka w pięknym baby blue zestawiona z nutami czerwieni. Jak już zapewne wiecie uwielbiam nietypowe buty! Oto jedne z nich: sandałki z różami. Ten sam motyw powielam w biżuterii. I jak oceniacie całość?

















Modelka: Sara Dunaj (ja)
Foto: Gabrysia Mamcarczyk
Sukienka/Dress-TUTAJ/HERE  Szpilki/Sandals-TUTAJ/HERE  Kolczyki/Earrings-TUTAJ/HERE
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

You May Also Like

81 Comments

  1. Bardzo ładnie się prezentujesz w takim zestawieniu :)
    Poklikałam w linki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, I love the lace trimming on the neckline of your dress and the color is awesome, so refreshing :)
    Your shoes tho, so cute! The 3d applique roses are stunning as well. Beautiful Sara :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Butki zyskują aprobatę haha ^ ^Cieszę się, ze się podobają.

      Usuń
  5. super wyglądasz :) A jesli chodzi o modę to jestem takiego zdania ze w tych czasach modne moze byc wszystko a czy ladnie będzie wyglądać to zalezy od tego z czym daną rzecz się zestawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie. Lubię oglądać Cię w sukienkach, po prostu tak świetnie się w nich prezentujesz. Piękne buty! Te kwiatki dają fajny efekt! :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. ♥ Akurat to moja ulubiona część garderoby zaraz po butach :)

      Usuń
  7. Lovely post! :)
    Have a nice day! kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/07/stylewe-maxi-dresses.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka ♥
    Stylizacja bardzo kobieca i intrygująca.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie ci tak:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są przepiękne! Oryginalne, nietypowe i jednocześnie cudowne!
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  11. Stylizacja jest genialna, jestem zachwycona:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! I te buty - wow!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Woo! Jakie buty! :D Wygląda to naprawdę ciekawie i jeszcze kolczyki do tych butów! Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki takie małe, a jednak mają swoje miejsce :)

      Usuń
  14. jakie świetne buty :00 bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawieniu !

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te buty oraz kolczyki w połączeniu z sukienką, bomba!
    Sara, sama jestem tego samego zdania odnośnie mody - że biorą coś starego, nagłaśniają to i znowu jest modne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dlatego warto mieć swój umiar :)

      Usuń
  17. Tak to właśnie jest. Szum w okół czegoś napędza popularność i klientów. Myślisz, że gdyby nie te zdjęcia na tumblr i instagramie, to te wszystkie nastolatki latałyby w tych superstarach i żyłkach na szyi?
    Twoja stylizacja jest bardzo kobieca i zwiewna. Podoba mi się :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, zdecydowanie nie chcę być tublr girl, uwięziona w tym czym ktoś manipuluje ;)

      Usuń
  18. Szpilki całkiem ciekawe,ale raczej bym takich nie chciała nosić ;p
    fajny post :)
    Pozdrawiam <3
    Patrycja
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że są dosyć odważną propozycją mimo wszystko :)

      Usuń
  19. buciki robią ogromne wrażenie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad nimi trochę, ale w końcu 'przemówiły' ;)

      Usuń
  20. Sukienka byłaby śliczna gdyby inne zakończenie rękawów. Jakoś to do mnie nie przemawia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj już kwestia gustu, a o nich się nie dyskutuje :)

      Usuń
  21. Śliczna sukienka! Bardzo Ci pasują takie kolory pastelowe!
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka świetna a budy cudne! Ślicznie wyszłaś <3

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, jaka śliczna sukienka ^^ Prześlicznie Ci w tym kolorze!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne, cudowne! Buty miazga, wow! Co do tej mody na odkryte ramiona- jestem absolutną fanką, uważam, że kobiety wyglądają w tego typu bluzkach/sukienkach bardzo uroczo i subtelnie :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak. Mam nadzieję, że nie zostanie zapomniana tak szybko :)

      Usuń
  27. Wyglądasz bardzo uroczo!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A obiecałam sobie, że koniec uroczości (hihi) Dziękuję :)

      Usuń
  28. Co za szalona stylizacja! Wyglądasz naprawdę świetnie, tak inaczej, tak super! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie byłoby życie w końcu bez odrobiny szaleństwa :)

      Usuń
  29. Jeeeju! oszalałam na punkcie tych butów, są obłędne!! :O <3

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. sukienka jest rewelacyjna! i pięknie Ci w niej :*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz jak zawsze ślicznie :) Mierzyłam już chyba setki bluzek i sukienek tego typu, ale wciąż nie potrafię się jakoś do nich przekonać :/

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muszą być dla każdego, nic na siłę. :)

      Usuń
  32. Nie wiedziałem, że wywodzą się z Hiszpanii :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, to musiałabym dokładnie sprawdzić. Nie mniej jednak były już dawno :)

      Usuń
  33. Śliczne zdjęcia :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna sukienka, i cudowne sandałki :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sukienka, uwielbiam baby blue (i wszystkie pastelowe odcienie!), ale z sandałami to już przesadziłaś - są PRZEGENIALNE! <3
    Udanego wieczoru,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Prędzej, czy później na pewno byłyby modne. :)
    A ta sukienka i buty- rewelacja! Genialne połączenie.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe sandałki i kolczyki :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka jest BOSKA!!!
    PS. Nie było Ci trudno wrócić do Polski po tylu latach? Sama mieszkam od dłuższego czasu na południu Europy i przyznam, że bardzo ciężko byłoby mi opuścić ten kawałek raju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było i to bardzo, ale też nie żałuje Polski :)

      Usuń
  39. Śliczna stylizacja. Wszystko pięknie dopasowane. Sukienka ma piękny jasny kolor i fajnie dobrałaś buty i kolczyki :) Też bym chciała zamieszkac kiedyś w Hiszpani. Byłam już tam na wakacjach i bardzo mi się podobało
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak dla mnie to przepiękny kraj, pełny ciepła, nie tylko fizycznie, ale także bijącego od ludzi. ♥

      Usuń
  40. buty są czadowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha ^ ^ Super, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.