BANG GOOD | SHOES | HAUL



Nie od dziś wiadomo, że buty to zdecydowanie moja ulubiona część garderoby. Postanowiłam dzisiaj, że przygotuję dla was haul z butami od Bang Good. Wybrałam trzy zupełnie inne modele, które rozpatrzymy pod wieloma kątami. Gdybyście chcieli kiedyś większy haul ze wszystkimi moimi prawie 100 parami, piszcie w komentarzu!

Instagram- dunaj.sara

Botki/Booties-TUTAJ/HERE
Pierwsze na liście to brązowe botki na obcasie i platformie. Wysokość obcasa to ponad 10 cm, platformy zaś około 5 cm. Dostępne są w dwóch opcjach kolorystycznych: brąz i czerń. Wybrałam opcję numer jeden, ze względu na kolorystykę jaka panuje w mojej szafie. Czernie są bardzo popularne, klasyczne i mam ich mnóstwo, brązy zaś uważam za jedne z trudniejszych do zestawienia i też rzadko wybieram takie barwy. Tym razem jednak, ten kolor, zdecydowanie podbił mój gust i postanowiłam zaryzykować. Bucki są niesamowite pod względem wizualnym, ale też są bardzo lekkie oraz wygodne. Ich kolejnym plusem jest stabilność. Bardzo łatwo się je zakłada, gdyż rozsuwają się z tyłu. To także zaliczam do zalet, zamek z boku, zdecydowanie wpłynąłby niekorzystnie na ich wygląd.




Sneakers-TUTAJ/HERE
Sneakers to mój ulubiony model butów ze względu na wygodę, łatwość zestawiania i to, że możemy je połączyć nie tylko na sportowo, ale także elegancko i sprawdzą się z każdą częścią garderoby. Zdecydowanie wolę modele, które mają blaszki, złoto, zamki itp., szczególnie upodobałam sobie te od projektanta: Guiseppe Zanotti. Tym razem postawiłam jednak na zupełny klasyk, który często się przydaje. Jestem lekko zawiedziona, jeśli chodzi o materiał, niestety jak widzicie pomimo mojego czyszczenia ciągle się obiera, dodatkowo gdy się przyjrzymy, sprawia wrażenie lekko niedopracowanego wewnątrz. Mimo to, są bardzo wygodne i praktyczne, leciutkie i na pewno idealne na co dzień.



Kozaki/Boots-TUTAJ/HERE
Ostatnią moją propozycją są kozaczki na płaskim obcasie. Tak jak wszystkie ww propozycje nadaje się na jesień. Ich materiał to w dużej części zamsz, jednak lepszej jakości niż modelu poprzedniego. Pomimo, iż nie mają żadnego zamka, wsuwa się je bezproblemowo i równie łatwo się ściąga. Podeszwa nie ślizga się, a dobrze trzyma podłoża co jest dla mnie ważne. Ich wykonanie jest naprawdę dobre, przez co podsumowując nie widzę żadnych wad.

CONVERSATION

48 komentarze:

  1. buty wybrałaś rewelacyjne, pomagam - 139,60zł, 24,87zł, 105,11zł, 127,43zł :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Botki to również mój ulubieniec tym razem :)

      Usuń
  3. Kozaki naprawdę super! klikam 33.03$, 24.87$, 30.15$ i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze są genialne, tak jak ty uwielbiam buty, ale mam ich zdecydowanie mniej
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązy jakoś mało lubię ubierać :)

      Usuń
  5. Ale ładne buty! :)

    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają!

      Usuń
  6. Mam takie same buty jak ty te z pierwszego zdjęcia, ale moje są czarne :D
    Pozdrawiam,
    Zapraszam na mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :) Ja mam za dużo czarnych, więc padło na brązowe tym razem :)

      Usuń
  7. Masz bardzo dobry gust, nie wiem które by tu wybrać. Chyba zdecydowałabym się na kozaki.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję się serdecznie ♥

      Usuń
  8. Ja butków już mam zaaaaadużo, ostatnio troszkę za dużo ich kupiłam, aty mi tu pokazujesz takie ładne i kusisz :D wow! Kozaczków to mi po prostu brakuje w kolekcji, ale jednak w tym sezonie się musze powstrzymac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda kolejna para zawsze kusi haha ^ ^

      Usuń
  9. Odpowiadam n twoje pytanie chcem haul ze wszystkimi butami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło go zrobić :)

      Usuń
    2. super czekam z niecierpliwością, a tym czasem pozdrawiam i życze kolejnych udanych stylizacji oczywiście na obcasach :)

      Usuń
  10. Botki <333 KOCHAM <3 Bardzo bym chciała zobaczyć całą twoją kolekcje butów :) Na pewno są świetne :3 Pozdrawiam cieplutko :* http://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję więc, że Ci się post spodoba :)

      Usuń
  11. Awesome shoes! First one the best!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nice to see that you like it! :)

      Usuń
  12. bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow pierwsza para butów genialna! pozdrawiam :*

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że wkradły się w Twój gust :)

      Usuń
  14. Pierwsze botki są świetne, szukam podobnych już od dawna! :3

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już wiesz gdzie je znaleźć :)

      Usuń
  15. Botki świetne *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Gdyby nie one to po tej operacji chyba chodziłabym boso ;)

      Usuń
  17. Piękne buty wybrałaś, kozaki są najlepsze :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  18. Te pierwsze, botki, wygrywają wszystko. Są przecudowne!
    Widzę, że nie tylko ja szaleję na punkcie butów. Chyba zrobię o tym kiedyś post... To będzie ciekawe. ;p

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poznam Twoją kolekcję ;)

      Usuń
  19. fantastyczne buty <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. te kozaki mi się podobają !


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. oh,very cool! :)

    www.theinvisiblebutterfly.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
      Let me know with a comment on my Blog

      intonezzee.blogspot.com

      kisses

      Usuń
  22. Najbardziej zdecydowanie podobają mi się kozaki :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Kozaki najlepsze!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Follow Us