KLASYK | CZERŃ i BIEL | ŚWIEŻOŚĆ

by - 10/24/2017


Buty/Shoes-TUTAJ/HERE
Spodnie/Pants-TUTAJ/HERE
Torebka/Bag-TUTAJ/HERE
Bluzka/Top-TUTAJ/HERE

W te ostatnie zapewne ciepłe dni w tym roku dostaliśmy wiele swobody tak właściwie. Fajnie jest móc ubrać bluzeczkę na ramiączkach, rano przyrzucić (czarną) ramoneskę i okryć się milutkim szalem w delikatną kratę. Czarno-białe klasyki zachwycały dawniej i zachwycają -przynajmniej mnie, do dziś. Bez problemu jest to zestaw, który można założyć na co dzień, jak ja do szkoły łącząc z trampkami i plecakiem. Na popołudnie czy wieczór, wystarczy dodać ciekawe szpilki, a niezbędne rzeczy włożyć do malutkiej torebeczki. Dzisiaj zdjęcia w bardzo delikatnym klimacie, mam nadzieję, że będzie to przyjemna odmiana po ostatnich kontrastach i mocnych akcentach. :)
 

Foto: Gabriela Mamcarczyk

You May Also Like

81 Comments

  1. Świetna stylizacja, a w bluzeczce i butach się zakochałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne buty, chce takie same !

    OdpowiedzUsuń
  3. A wonderful post, dear ♥ And the photos are amazing!
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, czerń i biel to klsyki, które powinny znaleźć się w każdej szafie. Choć powiem szczerze, że jeśłi chodzi o czerń bardziej preferuję ją u kogoś niż na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, rzadko spotykam osoby, które nie wybrałyby czerni dla siebie tak chętnie. :)

      Usuń
  5. uwielbiam takie klasyczne zestawienie kolorów :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam stylizacje czarno białe, kwintesencja klasy i elegancji;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki stylizacje to ja <3 Kocham czarny i biały :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę uroczo! szkoda, że te dni już nie powrócą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! Aj no tak, ale przyjdą następne, oby jeszcze lepsze :)

      Usuń
  9. po prostu świetna jest ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te buciki! Zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są te szpilki! No i przepiękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. You look gorgeous! :)

    xx
    www.trendsandfashionblog.pt

    OdpowiedzUsuń
  13. You look stunning! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała stylizacja i cudownie zrobione zdjęcia!
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie :)
    Zapraszam do mnie, mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Przy okazji zachęcam do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/10/lace-up-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo, bardzo ładnie wyglądasz! :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing outfit, darling, so nice combination! I like how it looks on u!

    Follow you! New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm so happy that you like the set and post! :)

      Usuń
  18. Very cool outfit and beautiful photos, love it!

    I follow you :)

    Shoot for the stars

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna stylizacja! Buty są świetne! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny i uniwersalny zestaw :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna stylizacja , uwielbiam stawiać na taką klasykę , mam pewność , że zawsze wtedy dobrze wyglądam :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo spodobały mi się twoje buty :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny outfit, ale zakochana to ja jestem w torebce i butach! ;)

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Klasyka przełamana takimi CUDNYMI SZPILKAMI i taką PIĘKNĄ TOREBKĄ, to genialny, ponadczasowy i bardzo kobiecy look :) Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie! Bardzo się cieszę, że tak pozytywnie odbierasz całość :)

      Usuń
  27. Świetna ta torebka! Buty wyglądają na bardzo delikatne ale bardzo efektowne!


    Claudia, xx
    www.thewhiteprint.blogspot.com
    www.instagram.com/cgrabowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co trzymają się jak należy, mam nadzieję, że tak zostanie :)

      Usuń
  28. Uwielbiam takie klasyczne zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Znakomity zestaw ;) Przepięknie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja, idealnie trafiona w mój gust :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne są te buty! A wygodne?

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziłam w nich zbyt długo, ale póki co nie zauważyłam żadnych minusów, co jest w sumie pozytywnym zaskoczeniem, bo jednak zakończone są szpicem.

      Usuń
  32. uwielbiam takie klasyki! prezentujesz się pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wyglądasz, rewelacyjne buty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty genialne chyba je sobie zamówię będę mieć na kolejną wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Love the whole look and the details are perfect!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.