SZARY CARDIGAN | CZARNO-BIAŁA KLASYKA | LUŹNE WYDANIE

by - 4/08/2018

Cardigan-TUTAJ/HERE
Bluzeczka/Top-TUTAJ/HERE

Zwykle łączę dla was zestawy, które wymagają trochę wyobraźni i ciut zaangażowania. Postanowiłam jednak, pokazać także tę codzienną część mnie. Często będąc w domu, wychodząc do miasta czy załatwiając sprawy, gdzie tylko właściwie wsiadam do samochodu, robię co mam zrobić i zaraz wracam, ubieram bądź zostaje w tym co już na sobie mam. Zazwyczaj są to czarne spodnie, luźna bluzeczka i narzucony sweterek. W pośpiechu łapię zawsze sprawdzające się trampki i niezbędne okulary. Portfel do ręki, telefon do kieszeni i jestem gotowa. Uważam, że takie zestawy wcale nie tracą na "jakości". Owszem, są bardzo proste, wręcz nudne, ale nadal schludne, dobrze wyglądające i bardzo wygodne. A właśnie! Mały myk. Usta muśnięte ulubioną pudrową szminką-to świetne wykończenie ;)

Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

85 Comments

  1. Już się nie mogę doczekać założenia trampek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogłam się doczekać wprost! ;)

      Usuń
  2. ślicznie Ci w tych włoskach! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, bo ostatnio nie mogę się z nimi uporać ;)

      Usuń
  3. jak dla mnie bomba! wyglądasz genialnie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoja bluzka. Ma prześliczne zdobienie. :) Stylizacja fajna. Super, że pokazujesz siebie też w codziennej wersji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i taka wersja dobrze zostaje przyjęta :)

      Usuń
  6. super stylizacja do szkoły czy też na co dzień, bo na pewno jest wygodna <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy4/08/2018

    Ta bluzka jest swietna!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the outfit dear! :)
    xoxo

    www.trendsandfashionblog.pt

    OdpowiedzUsuń
  9. I like this look!) Beautiful summer look! Very bright and feminine!

    wdresscode.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie proste stylizacje są naprawdę najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście klasyki dobrze wypadają, choć nie do końca lubię je nazywać wtedy stylizacjami ;)

      Usuń
  11. No właśnie, takie zwykłe stylizacje też są super :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :) okulary boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy4/09/2018

    Cardigan jest świetny *.* Bardzo podoba mi się w połączeniu z resztą ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. This is such a cute everyday look! I love the black jeans. They look great with everything!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bo ciuch ma być wygodny, to najważniejszy warunek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim luźnym wydaniu najlepiej wychodzi się na spacer czy zakupy czyli klasycznie, wygodnie i ładnie :) Podoba nam się bluzeczka i ten haft :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Outfit delizioso!!’ Complimenti, sei bellissima ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko super, bardzo mi się podoba i sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna miejska stylizacja :) kardigan jest śliczny :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-ach-to-ty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosta, ale bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna, luźna stylizacja - w sam raz na leniwy weekend:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne okulary :) Całość bardzo ciekawie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealnie na taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja!
    https://casuall-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow!! Cardigan jest mega!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Klasycznie, ale gustownie. Mega mi sie podoba!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Such a cool chic look
    Love the inner top

    Much Love, Jane | The Bandwagon Chic
    New Vlog Entry!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super okulary i koczek ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam cię bardzo serdecznie w ten kwietniowy wieczór wyglądasz bardzo fajnie wszystko na super ludzie Bardzo lubię takie outfit świetne okulary bardzo mi się podobają a kardigan chętnie sama bym taki założyła Zakochałam się w nim hahaha Życzę tobie przyjemnego wieczoru i mnóstwo modowych inspiracji a ja postanowiłam sobie że zrobię sobie maraton Czarodziejki z Księżyca więc biorę się za oglądanie życzę samych przyjemności


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczne plany! Obiecuję sobie takie przyjemne popołudnia jak tylko skończę biegać za wszystkim. Przesyłam całusy!

      Usuń
  31. Fajny luźny look :) super to wygląda:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna stylizacja! c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się, ciekawy kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  34. It is so nice to see that reply. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna bluzka :) Ogólnie bardzo fajna, luźna stylizacja :) Idealna na wiosenne spacery. Pozdrawiam :) milkowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że taki spacery już wkrótce! :)

      Usuń
  36. Anonimowy4/12/2018

    Świetna stylizacja
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie noszę portfeli w ręku , widziałam kiedyś jak złodziej wyrwał kobiecie portfel z rąk i...nikt go nie dogonił.Bardzo fajny zwyklaczek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie tylko jak wsiadam do samochodu, parkuję pod sklepem-zajmuje mi to dosłownie kilka sekund, ale słuszne spostrzeżenie, że jednak kusi :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.