LONG COAT WITH HOODIE | STREETWEAR AGAIN | NEON MINI DRESS

by - 2/19/2020

Sukienka/Dress -FemmeLuxe
Płaszcz/Coat-Zaful
Sneakers-Gemre
Styl jaki sobie ostatnio upodobałam to odejście od szpilek i eleganckich stylizacji. Wcale nie mówię, że w nich nie chodzę, bo zdecydowanie marynarki zawsze będą na piedestale moich wyborów, a wysokie buty w szafie przeszły ostatnio porządki. Swoją drogą, doliczyłam się łącznie 164 par butów (albo 167?), zdecydowanie mam z czego łączyć nowe zestawy, więc mam nadzieję, że będziecie nadal chętnie tu zaglądać. 
Wracając jednak, kiedy na co dzień chciałam gdzieś wyjść, najchętniej wybierałam jeans i sneakersy. Dziś postawiłam na wygodną sukienkę z materiału w neonowym kolorze, który dodał kontrastu jasnej stylizacji. Zostały sportowe buty, dodałam bluzę z kapturem i idealnie wpasowujący się długi damski płaszcz. Aktualnie nie mogę się już obejść bez okularów przeciwsłonecznych, także czas na wyjęcie całej kolekcji.

Dajcie znać, co myślicie i co zrobić z Instagramem, na który zapraszam (o tutaj), nie wiem czy wolicie oglądać sesje na blogu, czy może wygodniejszą opcją będzie zostanie tylko przy mediach społecznościowych.

You May Also Like

20 Comments

  1. This streetwear set looks amazing ♥
    xoxo,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten akcent neony mega :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście uwielbiam oglądać sesje u Ciebie na blogi, ale insta to też fajne miejsce. :) W sumie nie wiem czemu dawno tu nie byłam. Stylizacja jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się klimat tej sesji :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny płaszcz. ;)
    Zrób jak Ci wygodniej, ale ja wolę oglądać sesje na blogu. Zdjęcia są większe i jest to po prostu wygodniejsze. ;) Natomiast na IG też wrzucaj fotki. ;)
    Przesyłam Ci pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I like that grey and vivid orange colour combo! ☃❄❅

    Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny płaszcz, bardzo klasyczny :)

    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no kochana jestem pod wrażeniem takiej kolekcji obuwia! :) Masz w czym wybierać he he
    Stylizacja jak najbardziej mi się podoba. Pasuje do Ciebie taki styl.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko pozazdrościć takiej kolekcji butów
    Stylizacja nie do końca moja, ale fajnie że wróciłaś
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają takie luźne stylizacje:) Super buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Great advice, the color settings are perfect. Keep it.


    www.dear-lover.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I LOVE the texture of the fabric, ruffled hem, and neon orangey-red colour of the pretty FemmeLuxe mini-dress you styled in this outfit!!! It looks fabulous styled with the Zaful coat and white sneakers. Your hair and lipstick look very pretty

    My blog: Full Brief Panties
    My YouTube: misterpantybuns Channel
    My Twitter: @Panty_Buns

    OdpowiedzUsuń
  13. Bet kokiu atveju aš su jumis sutinku. Nėra jokios klaidos.

    Ladies Vests Wholesale
    Pre Order Mask

    OdpowiedzUsuń
  14. Questo è un ottimo post, ho trovato e apprezzato questo contenuto. Mi piacerebbe di più, grazie per averlo condiviso.
    Wholesale Women's Loungewear Sets

    OdpowiedzUsuń
  15. Go raibh míle maith agat, mar i gcónaí, cosúil le do stíl.
    Floral & Casual Dresses

    OdpowiedzUsuń
  16. I realize that this is an art, and I want to say that designers are indeed very talented.
    Cheap Cardigans for Women

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio przekonałam sie do noszenia plecaków. Wiem, ze są modne od wielu sezonów ale sądziłam, ze taki plecak po prostu nie będzie do mnie pasował . Że plecaki są przeznaczone raczej dla osób młodszych. Postanowiłam jednak sobie kupić bo pewien mi sie podobał oraz okazało sie, ze jest to jedna z ulubionych rzeczy w mojej galanterii oraz że czuję się z nim bardzo dobrze ;)

    Jeśli chodzi o buty to polubiłam lordsy:
    babskiswiat.com.pl/lordsy-komfortowe-i-modne-buty-na-jesien-i-wiosne.html

    Buty na niskim obcasie najczęściej goszczą na moich stopach bo po prostu jest mi w nich najwygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy4/01/2021

    zapraszam na naszą strone historia piłki nożnej

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziękowania dla autora za udostępnienie. Ubrania na zdjęciu są bardzo sportowe, co jest moim ulubionym stylem ~

    Może chcę podróżować i właśnie kupiłem strój kąpielowy od Wholesale7.net w zeszłym tygodniu (sexy bathing suits)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.