NEONOWA KURTKA | TOTAL BLACK | ŚWIETLNY TUNEL

by - 4/29/2021


Wow... Teoretycznie nie po polsku pisane, ale takie krótkie słowo przychodzi mi na myśl. Czemu tutaj zamknęłam swoje działania? Szczerze nie mam pojęcia. Po krótce jestem to w stanie sobie wytłumaczyć, a z drugiej strony no cóż... Tak potoczyło się wszystko. Mam jeszcze tak do 6-8 archiwalnych sesji, nie chciałam żeby one się zgubiły, bo choć teraz wygląda wszystko inaczej, miały one coś w sobie. Blogowanie to było mnóstwo frajdy, pracy, ale i energii. 
Nie wiem czy mogę powiedzieć "wracam", bo nie mam pojęcia czy jeszcze jest dla kogo. 
Wszystko przeniosło się na Instagrama... Nie odnajduje tam siebie, może dlatego że nie mam zbudowanej społeczności. Czy to jest czas żeby tam przenieść swoją działalność (klik), a może iść w innym kierunku i pielęgnować nowe konto (klik)? Podpowiedzcie mi troszkę, co teraz z tym robić. Czy definitywnie czas Sara's City się skończył i przy tym zostajemy.

Top – Femme Luxe
Kurtka – SinSay
Spodnie (women denim pant) – LovelyWholesale
Okulary – Reserved
Buty – AmiClubwear
Torebka – Rosegal
Foto: Gabriela Mamcarczyk

You May Also Like

29 Comments

  1. Moim zdaniem, skoro blogowanie przynosiło Ci najwięcej frajdy, to pozostań tu!:)
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zawsze o tym miejscu pamiętać :)

      Usuń
  2. Świetne paznokcie!! Stylówka też mega ciekawa;) Rób to, co daje Ci największa radoche! Pozdrawiam!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna , super paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogowanie jest super! Jeśli wciąż sprawia Ci radość i daje satysfakcję, to masz odpowiedź, co zrobić. ;)

    Fajna stylówka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Suas postagens são ótimas, estou seguindo seu blog e curtindo bastante!! Parabéns!

    Meu Blog: Sabrina Fontes

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm loving the photos and the outfit so much, and look at those fabulous nails! <3


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6/19/2021

    Ładna stylizacja, ale te paznokcie mega odjazdowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. How beautiful your style, I loved your bag.
    I loved your blog that I'm already following
    kisses and good week
    https://beperes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, I found the perfect match here.different types of clothing styles for women. Including affordable Women's tops, jeans, dresses, sunflower clothing, swimsuits, and more…https://www.evaless.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Halloween tops so cute. https://www.evaless.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja ;) dodaje do obserwujących :) Cenka.pl pozdrawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10/11/2021

    Wow, zakochałem się, wyglądasz cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.