DIY: Mieć SUPER słuchawki!...

by - 9/05/2015



Dzisiaj trochę popracujemy, oto sposób na łatwy design swoich słuchawek. Bez zbędnych treści, przechodzimy do rozpoczęcia.

Potrzebne są nam:

 1. Pierwszym krokiem będzie odcięcie pierwszego diamencika, jeśli są one złączone paskami, tak jak na zdjęciu poniżej. Możemy użyć zwykłych nożyczek, małych jeśli diamenciki są malutkie lub nożyka, który później bardzo mi pomógł.

2.Mierzymy miejsce w jakim będą nasze ozdoby, a także mierzymy jedną sztukę ozdoby. Ułatwia nam to poprawne rozmieszczenie dekoracji. Wyznaczmy również środek słuchawki.

3.Na wyznaczonym środku przyklejamy diamencik.

4. Teraz zaczynamy zabawę. Każdy z diamencików musimy przypiąć osobno.

5. Możemy diamenciki przyklejać paskami, szeregowo, dookoła, w różne wzory. Jak tylko chcecie.

6. Nasza jedna słuchawka gotowa, ale...

7. ... Nie podoba nam się np. rozmieszczenie czy wzór, więc drugą robimy innym sposobem.

8. Teraz pozostaje wybór, którą wolimy, a może... zrobimy jeszcze inaczej?

9. Aby nasze słuchawki były gotowe musimy przyjąć jeden wzór i według niego obkleić całe słuchawki. Ja jeszcze się zastanawiam jaki zostawię... Oprócz tego, ważne jest aby klej z diamencików nie był nieestetycznie widoczny.
Słuchawki można obkleić w całości, ja zdecydowałam się jednak tylko na te dwa kółeczka.
WAŻNE! Jeśli masz samoprzylepne paski to przyklejaj je na kleju, który już jest, dopiero gdy spodoba Ci się końcowy efekt możesz pokryć wszystko np. bezbarwnym lakierem czy kleić po jednym elemencie na czymś lepszym. Jeśli diamenciki są bez kleju (jak te do paznokci) absolutnie ich od razu nie przyklejaj! Najpierw ułóż, dopiero później...


Przykłady ozdób jakimi można uświetnić swoje słuchawki:
Więcej przykładów ozdób>> SKLEP

You May Also Like

25 Comments

  1. Nie bardzo jestem za takim rozwiązaniem, bo moze na początku wygląda fajnie, ale potem szybko zaczyna odpadać i powstają nieestetyczne dziury z widocznym klejem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego najpierw się układa na zwykłym, który można ściągnąć, a potem pokrywa takim, który nie spadnie. Jest mnóstwo przeźroczystych klejów, które są naprawdę dobre :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Super pomysł :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł :) Jednakże, ja jestem za oryginalnym wyglądem słuchawek ale Twoje wyglądają świetnie ;)
    Pozdrawiam
    http://cherryandclaudia.blogspot.com/2015/09/sandomierz-baranow.html - wpadniesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt wyszedł naprawdę super :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi wyglądać na pewno świetnie! :)
      Oczywiście, że pamiętam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Fajne! :)

    http://rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, chyba tak zrobię ze swoimi słuchawkami! =D
    Wpadnij w wolnej chwili: caroberry.blogspot.com ♥.
    Pozdrawiam gorąco. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że zrobiłaś takie diy. Teraz słuchawki są twoje, odzwierciedlają w pewny sposób ciebie :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę super efekt! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł, choć do moich słuchawek by to nie pasowało :P
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje słuchawki są białe i myślę, że takie czarne diamenciki świetnie by na nich wyglądały :)
    Super DIY :D

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł, świetnie wyglądają takie słuchawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł! Ja tak dawniej miałam ozdobiony tył telefonu :)

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nietuzinkowe :D Jak w końcu nabędę takie słuchawki (a poluje na nie o pewnego czasu) to sobie też coś ponaklejam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł :)))

    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo nareszcie natknęłam się na coś ciekawego! Pomysł naprawdę rewelacja. Oczywiście postaram się odmienić życie moich słuchawek, a czy sie uda? no zobaczymy:)
    ★MILION SŁÓW-blog★

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zrobiłabym tego moim słuchawkom.. Szkoda beatsów.

    http://askers-aaskers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super te słuchawki wyglądaja po przeróbce ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł. Wyglądają precyzyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.