MIĘTOWY PŁASZCZ | CZARNE BOTKI | BIAŁY SZAL

by - 1/18/2017



Płaszcz/Coat-TUTAJ/HERE
Botki/Boots-TUTAJ/HERE
Sweter/Sweater-TUTAJ/HERE
Spodnie/Pants-TUTAJ/HERE
Szalik/Scarf-TUTAJ/HERE

Zimę w tym roku mamy naprawdę piękną i na szczęście, pomijając mroźne dni, temperatura jest bardzo w porządku. Dlatego dziś zestawiłam czarne, skórzane spodnie z klasycznym, białym sweterkiem (tak, to kolejne takie zestawienie, a jednak wykorzystałam zupełnie inne elementy). Świetności całemu zestawowi dodaje, oversiz'owy płaszczyk w pięknym odcieniu zieleni. Biały szal i czarne botki pasują tutaj idealnie. Botki są genialne, bardzo wygodne i ciepłe, ale nie na minus dwadzieścia. Polecam je więc zdecydowanie na okres jesienny, łagodną zimę, czy wczesną wiosnę. Udało nam się złapać piękne kolorki na niektórych zdjęciach, mam nadzieję, że jeszcze coś z wykorzystaniem zachodu przygotujemy.
Koniecznie wpadnijcie na INSTAGRAM! 

 
Foto: Gabrysia Mamcarczyk

You May Also Like

33 Comments

  1. Płaszczyk ma śliczny kolor :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewątpliwie przez to, przyciągnął moją uwagę :)

      Usuń
  2. Piękny kolor tego płaszczyka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały jest ten płaszcz. Bardzo mi się podoba :) Kliknięte :* Zaparaszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana pięknie Ci w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajaaaaj, ale piękny kolor ma ten płaszcz! <3 I ten szal świetnie do niego pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale, bo właściwie ten szal do łatwych w zestawieniu nie należy. haha ^ ^

      Usuń
  6. Przepiękny kolor ;) Bardzo podoba mi się to jak w nim wyglądasz, oryginalnie!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszłaś bardzo poważnie, ale stylizacja mi się podoba
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, taki styl teraz preferuję, mniej dziewczęcy, bardziej elegancki. O takie efekty mi chodzi :)

      Usuń
  8. Botki i szal totalnie w moim guście!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie noszę płaszczy, wolę kurtki. Jednak twój ma śliczny kolor :) Bardzo ładne paznokcie, może zrobisz kiedyś post na ich temat?

    Pozdrawiam ! Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, z wielką przyjemnością go przygotuje :)

      Usuń
  10. Niestety płaszcz nie przypadł mi do gustu ale zdjęcia wyszły piękne i klimatyczne *.*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zdjęcia się podobają :)

      Usuń
  11. Ślicznie wyglądasz, botki i płaszczyk rewelacja <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ślicznie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny kolor płaszczyka !!!! ♥♥♥
    Obserwuję :)
    POzdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah, cudny ten płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.