TRENDY W OKULARACH 2017


Spodziewacie się pewnie listy, dzięki której będziecie wiedzieć co kupić, by wyglądać fantastycznie w tym sezonie. Prawda i fałsz w jednym. Przedstawię tyle wzorów, że na pewno w chociaż jednych będziecie wyglądać perfekcyjnie, ale nie tylko w tym sezonie!

Muszę podkreślić, że moda modą, ale najważniejsze są: nasz gust, nasze samopoczucie i nasze upodobania. Jeśli uwielbiamy błękit, a w tym sezonie króluje przez nas znienawidzony róż-nikt nie ma prawa kazać nam go nosić. Prosta zasada. :)

Okulary przeciwsłoneczne mają u mnie swoje miejsce przez cały rok, gdyż mam wrażliwe oczy i często lecą mi łzy przy większym wietrze czy mocnym, odbijającym się słońcu. Za to na wiosnę i lato, moja lista zdecydowanie się wydłuża. Okulary są takim dodatkiem, który może w 100% odmienić naszą stylizację na szałową i bardzo trendy. W takim razie, czemu nie zebrać zestawu różnych i móc wybierać za każdym razem inne.

Przed wami moje nowe nabytki w spójnych inspiracjach. Wszystkie z wykorzystaniem ostatnich numerów Glamour :)
Okulary/Sunglasses-TUTAJ/HERE
Okulary/Sunglasses-TUTAJ/HERE
Okulary/Sunglasses-TUTAJ/HERE
Okulary/Sunglasses-TUTAJ/HERE
Okulary/Sunglasses-TUTAJ/HERE
Okulary/Sunglasses-TUTAJ/HERE
Okulary/Sunglasses-TUTAJ/HERE
Okulary/Sunglasses-TUTAJ/HERE
Okulary/Sunglasses-TUTAJ/HERE
Okulary/Sunglasses-TUTAJ/HERE
Okulary/Sunglasses-TUTAJ/HERE
Okulary/Sunglasses-TUTAJ/HERE

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Ja przeciwsłoneczniaki kolekcjonuję już od lat hihih :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku wszystkie sa boskie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobają.

      Usuń
  3. Ahh gdyby jeszcze było kiedy je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo mam nadzieję, tylko słoneczko będzie z nami :)

      Usuń
  4. świetne te okulary, muszę w końcu jakieś zakupić, bo mam tylko jedną parę...

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, na pewno znajdziesz jakieś dla siebie :)

      Usuń
  5. świetne okulary! Bardzo mi się podobają niektóre modele

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne okularki, nie wiedziałabym na które się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy wychodzę i chwytam jedne, często muszę się wrócić i zmierzyć inne ;)

      Usuń
  7. Zdecydowanie na topie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że tak myślisz ^ ^

      Usuń
  8. Wszystkie okularki boskie! I zdjęcia świetne - lubię takie flat lay z wykorzystaniem wielu ciekawych przedmiotów :)

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowałam nad nimi trochę czasu, cieszę się więc, że doceniasz ten aspekt również :)

      Usuń
  9. Świetne są te okulary serca!

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Follow Us