ROCKOWY GLAM | YOUPIBAG IDEALNA JAKO KAŻDE ROZWĄZANIE | SZAŁOWE BOTKI NA SŁUPKU

by - 11/18/2018

Torba/Bag-TUTAJ/HERE
Sweter/Sweater-TUTAJ/HERE
Buty/Boots-TUTAJ/HERE
z kodem: gemre30blackweek  -30% na CAŁY ASORTYMENT
(czwartek 22.11 - poniedziałek 26.11)
Paznokcie- Hi hybrid

Uwielbiam taki styl jaki dziś chcę Wam pokazać. Czyli jaki? Szałowy. Nieoczywisty. Z elegancją, ale i pazurem. Z wyczuciem. Z nutą perfekcyjnych rozwiązań. 
O Gemre raczej nie muszę Wam już opowiadać, ale są moim absolutnie ulubionym sklepem jeśli chodzi o obuwie. Kiedy piękno i cena idą w parze - nie można zaprzeczać. Za każdym razem staram się pokazać stylizacje pod różnymi kątami i stylami. To wszystko jestem ja - bo w każdej z nich mam perfekcyjną parę butów. ;) 
Za całą stylizację może część z Was ma mnie ochotę zamordować. Kto by tak wyszedł na miasto? No właśnie. Ja to zrobiłam i czułam się bosko. Dzielić tydzień na dwie uczelnie, znaleźć czas na oddech, zaplanować zdrowo swoją dietę? Prawie niemożliwe, ale jeszcze daję radę. Dlatego też mniej mnie choćby na Instagramie. Ale czas organizować sobie trzeba. 

Muszę się przyznać, że bez plannera i laptopa raczej bym nie dała radę. Te dwie rzeczy używam codziennie i o tyle, o ile planner jest bezproblemowy, tak swojego Macbooka wrzucałam po prostu do torebki zbyt często bez martwienia się o niego. Wszelkie pokrowce które mi proponowano były albo zbyt "pokrowcowe" (jakkolwiek źle to brzmi) albo za dużo, albo po prostu brzydkie. 

Youpibag dało mi szansę na zaprojektowanie etui według własnych upodobań. Dodatkowo - bardzo spodobała mi się opcja personalizacji. Przeszłam przez kreator od początku do końca, zupełnie sama i bez żadnych problemów. Wybrałam kolor zamka, opcję dodatkowego paska na ramię (dostępna również rączka), kieszeń wewnątrz i sam materiał. Mój laptop znalazł się na liście gotowych produktów, jednak jest opcja uszycia pokrowca na wymiar - wielkie ukłony w kierunku marki za taki wybór. Będąc zupełnie szczera: Ten pokrowiec nie tylko służy temu, aby mój niezbędny sprzęt bezpiecznie był transportowany każdego dnia czy to słonce czy deszcz, ale często wkładam tam teczki z notatkami, kieszonkowe rzeczy, słuchawki, czy to, co akurat jest mi w dany dzień potrzebne. Funkcjonalność i wygląd idą ze sobą w parze. Uwielbiam marmurkowe wzory, takie więc zdjęcie wstawiłam do projektu.
A Ty już zadbałeś o swojego laptopa? Bo mój nie mógł trafić lepiej niż do youpibag

Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

57 Comments

  1. Naprawdę ciekawe połączenie! Wyglądasz super. :)
    Przesyłam pozdrowienia i życzę powodzenia w dalszej efektywnej organizacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietuzinkowo, nieszablonowo...dla mnie bomba! Świetnie to wszystko razem skomponowałaś, łącznie z etui na laptopa:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość prezentuje się naprawdę genialnie! :)
    Najbardziiej podobają mi się te buty ;)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you and have a nice day too :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej spódniczce, kocham tiul! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też, nie mogłam się jej kiedyś oprzeć :D

      Usuń
  7. Mega stylizacja! Spódnica jest boska! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo uroczo i kobieco! Szalenie podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look- wszystko idealnie
    ze sobą współgra.
    Zaobserwowałam-
    POZDRAWIAM Eveline Raspberry testuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, bardzo miło mi Cię tutaj powitać <3

      Usuń
  10. Ojeju! Jak dla mnie pięknie! Super zestaw, taki inny - bardzo oryginalny. Bardzo lubiłam taki styl kilka lat temu rockowo ale glamour. Teraz myślę że nie pogardzilabym takim zestawem. Świetna sesja 😍💗 Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Bardzo bardzo fajnie że jesteś na tak!!!

      Usuń
  11. Jaka stylówa! Nam się podoba :) Szczególnie buty a spódnica pewnie odnalazłaby się w tylu innych stylizacjach, że można powiedzieć iż ma wiele wcieleń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ale rzadko ją wyciągam z szafy. Zostawiam na "okazje" ;)

      Usuń
  12. Botki są faktycznie szałowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. O nie mega mi się podobasz w tym looku:) Ta spódnica wygrała wszystko :)

    Buziaki:*
    Nowa stylizacja -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne buty *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy11/21/2018

    Ej no, petardaaa!

    http://start-afire.blogspot.com/2018/11/nie-lubie-kobiecej-sabosci_20.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11/21/2018

    Świetna stylizacja, a zdjęcia jak zawsze rewelacyjne! Bardzo spodobała mi się spódnica oraz szara bluzeczka *.* Pokrowiec fajnie się prezentuje ^^ Też miałam przyjemność współpracować z tą firmą i byłam zadowolona ;) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem bardzo zadowolona :) Myślę, że każdy będzie ;)

      Usuń
  17. Niestety ta kreacja do mnie nie przemawia. Wygląda super, ale sama bym tej spódniczki i butów nie założyła. Nie do końca mój styl, ale bluzeczka jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy musi znaleźć coś dla siebie. To jest najważniejsze by nie popaść w szał za modą czy stylem kogoś innego, a szukać swojego :)

      Usuń
  18. Wyglądają przecudownie, ale trochę za wysokie :/ Gdyby były na platformie, zamiast słupka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście mają dużą wysokość, którą akurat uwielbiam :)

      Usuń
  19. Intrygujące są te buty! Ogólnie stylizacja bardzo mi się podoba, ale założyłabym do niej jeszcze ramoneskę, choć mogłoby wyglądać to wtedy trochę ciężko ;)
    https://panicniemamsiewcoubrac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założenie jakiejkolwiek kurtki mocniejszej już mocno dodaje rzeczywiście "obciążenia", stąd też zamiast kurtki narzuciłam cieplejszy sweterek :)

      Usuń
  20. You look amazing, honey! Lovely skirt and shoes!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w Twojej spódniczce! <3 uwielbiam takie tiulowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. This look is so cute. I especially love the boots.

    www.fancyfashioncastle.com

    OdpowiedzUsuń
  23. buty przepiękne !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz kochana *.*
    Blog <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.