SKÓRZANA SPÓDNICA | RETRO AKCENT | WYSOKIE KOZAKI I BLUZA

by - 1/12/2019


Bluza/Hoodie-TUTAJ/HERE
Spódnica/Skirt-TUTAJ/HERE

To jest stylizacja, która sporo czasu czekała na swoją premierę. Jest odważna, z lekkim luzem, a mimo to stylowa i przede wszystkim nie brakuje jej charakteru! Czarna skórzana spódniczka to must have w mojej szafie. Jak może pamiętacie - mam jedną szałową, ale zdecydowanie baaardzo krótką. Inne niestety już za duże, więc kiedy przyszła mi ta zamówiona w Bonprix, nie mogłam się doczekać, aby ją zestawić. Z wysokimi kozakami i długim płaszczem oraz przede wszystkim ciepłą górą - nawet zimą jest dobra okazja by je nosić, a w budynkach jak wiemy ogrzewanie spełnia swoją rolę. :)

To tak króciutko na dziś, ja na nogach od 4 do samiutkiego wieczora, mój weekend z odpoczynkiem dopiero za tydzień i to "może", więc czekam na małą przerwę między semestrami w lutym. Udanego końca tygodnia kochani! ;*

P.S. Blog przeszedł małą metamorfozę. Co Wy na to? 

Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

38 Comments

  1. A mi się spodobała torebka mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing outfit!!! I love It! :o ♥
    xoxo


    New post! 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle jestem pod wrażeniem Twojej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So beautiful outfits and such a beautiful girl!
    I really love your blog.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i tak jak napisałaś - z charakterkiem! A spódnica wygląda na Tobie przepięknie!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała stylizacja jest tak piękna i ma tak mega charakter, że zdecydowanie bym nosiła!
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest fantastycznym dopełnieniem całej stylizacji:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że doceniłaś taki szczegół!

      Usuń
  9. Kochana cała stylizacja wygląda świetnie, na dodatek te materiały...

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna stylizacja 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Baaardzo mi się podoba ta spódniczka ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka skradła moje serce, tak pięknie się prezentuje! *.*

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wygląda ta spódniczka w towarzystwie luźnej bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam osobę, która totalnie pogrążyłaby się w tym zestawie :) Ona bardzo lubimy takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że dacie jej znać o poście ;)

      Usuń
  14. Velvet material suits you so much◝(ᵔᵕᵔ)◜

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega look ! Śliczna spódniczka i kozaczki :)

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie tez czekam na przerwę w studiach jak się semestr skończy, wiem co czujesz :p a stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko byłoby pod kontrolą, ale... no właśnie, zawsze musi wyjść jakieś "ale" ;) Powodzenia!

      Usuń
  17. This outfit is so gorgeous and sexy! I love it!

    FRENCHSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy1/17/2019

    Świetna stylizacja :D Bardzo podoba mi się czarny płaszczyk :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja! Nic dodać, nic ująć. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy2/28/2020

    Jesteś Boska, bardzo elegancka i kobieca. Następna spódniczka mogłaby być z prawdziwej skóry- polecam. Będzie jeszcze piekniej i wygodniej, a prawdziwa skóra to klasa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Połączenie skórzanej spódnicy i tak wysokie kozaki to kobiecość w czystej postaci! W ogóle pięknie się to prezentuje z takim burgundowym sweterkiem, fajne przełamanie dla czerni. Osobiście pewnie połączyłabym to z rajstopami kryjącymi, bo jestem skrajnym zmarźlakiem, ale sama baza - cudowna! Poluje właśnie na kozaki z taką wąską, skarpetową cholewką, ale mam dość grubą łydkę, więc pewnie sobie jeszcze trochę poszukam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.