neon pink | holographic elements | hoodie and blazer

by - 11/16/2021

Cześć kochani! Ten czas szybko leci – nietrudno to przyznać. Pomimo wielkiej ery Instagrama (na którego też serdecznie zapraszam – KLIK, cieżko pozbyć się nawyków blogowych. Kiedyś to były wspaniałe lata blogosfery! Dziś mam dla Was stylizację we wnętrzu. Co prawda na sandałki na zewnątrz jest już trochę późno, ale do samochodu i przejścia trzech kroków, zawsze świetnie dopełnią stylizację. Sandałki zamieniamy na wysokie botki i voila! Efekt jesieniary gwarantowany. Jak podoba wam się połączenie bluzy i marynarki? Kiedyś nie do pomyślenia, dla mnie – wygoda i zachowanie elegancji w jednym.


Marynarka – sh
Bluza – C&A
Sandałki – Royal Fashion
Torebka – Zaful
Okulary – nn




You May Also Like

16 Comments

  1. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się marynarka! No i bardzo dobre zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie potrafię przekonać się do Instagrama, o wiele większą frajdę sprawia mi tworzenie wpisów na blogu :D Stylizacja świetna, sama bym pewnie na takie połączenie, ale bardzo mi się ono podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja jestem tak zacofana haha Dziękuję!

      Usuń
  3. Anonimowy11/16/2021

    Ach, to bluza! Z początku myślałem, że mini. Wygląda ładnie i świeżo, nie odczuwam przesady. Po prostu dobry styl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie aranżacja w jakiej została zrobiona sesja i jej klimat
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to miejsce jest conajmniej ciekawe :D

      Usuń
  5. Fantastyczna miejscówka! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11/17/2021

    Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Mam identyczne sandałki z tego sklepu tylko,
    że w kolorze żółtym :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! Ja mam je bodajże jakieś dwa lata już ale leżą w szafie – są zbyt piękne by się zniszczyły haha

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się całość, uwielbiam czerwone buty, a okulary masz za... biste

    OdpowiedzUsuń
  8. I love how you styled that attractive holographic sweatshirt-dress with the plaid blazer, rose tinted glasses and red shoes. It's a very attractive outfit and you look absolutely gorgeous wearing it in all of the photographs above!

    My blog: Full Brief Panties
    My YouTube: misterpantybuns's Channel videos
    My Twitter: @Panty_Buns

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.