CZERWONE WIĄZANE SZPILKI | FEMME FATALE | BRĄZOWY DŁUGI PŁASZCZ

by - 7/21/2019


Bluzka/Top - SheIn
Szpilki/Heels - Dresslily
Płaszcz/Coat - Lovelywholesale
Torebka/Bag - Lovelywholesale
Okulary/Sunglasses - Zaful

Uwierzycie, że sesja ta przeleżała w wersjach roboczych jakiś rok czasu?! Szczerze powiedziawszy, obawiam się, że nawet 1,5. Całkiem przypadkiem ją znalazłam i trochę żałuję, że wcześniej nie opublikowałam. Wydaje mi się, że jest dobra, z charakterem - a przynajmniej była, jak na tamte chwile. Myślę, że świetnie wyglądała by również w innej wersji, dla tych lubiących większy luz. (Zobacz skórzana kurtka damska) Dziś patrząc na nią, mnóstwo rzeczy mi nie pasuje - nie mówię o całokształcie, ale może ciut bardziej patrzę pod kątem siebie. Nie mniej jednak, fajnie było wrócić i szkoda mi, żeby się zmarnowała. Taki mały throw back - dla porównania.
Chętnie poczytam jakie macie odczucia co do jakości i poziomu, jaki od tego czasu minął.


Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

25 Comments

  1. Te wiązania na butach mega sexi

    OdpowiedzUsuń
  2. Te szpilencje są znakomite 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7/22/2019

    Zdjęcia pomimo takiego długiego przechowywania i tak są świetne :D
    Spodobały mi się buty ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne buty

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te szpilki, bardzo mi się podobają. Ich kolor jest świetny, a to, że można je wiązać to już w ogole, super. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor szpilek, lubię taki odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba Twój płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, jednak sądzę, że te szpilki by lepiej wyglądały w kolorze czarnym..
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjna stylówka! Buty mi się bardzo podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna stylizacja! :)

    Zachęcam do obserwacji:
    klaudencja.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. My jesteśmy pod wrażeniem jak w takim wydawałoby się obskurnym i nieciekawym miejscu można zrobić tak klimatyczną sesję zdjęciową :) To zasługa fotografa jak i modelki z świetnie dobraną stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Me gusta mucho tu estilo y soy muy tolerante.


    Outerwear for Women

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja od góry do dołu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk i szpilki bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your look! kindest regards :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Se ve muy bien, especialmente tu abrigo, que es extraordinariamente elegante.

    Outerwear for Women

    OdpowiedzUsuń
  18. You look so stylistic. Love it.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podobają, chociaż dla mnie są nieco za wysokie... Sama rozglądam się właśnie za nową parą szpilek dla siebie, i jeśli mam być szczera, to w oko wpadły mi propozycje z https://pl.aliexpress.com/category/322/shoes.html Jestem ciekawa, czy miałaś już kiedyś okazję robić tutaj zakupy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te szpilki i w ogóle cała stylizacja :) Ja właśnie szukam butów dla siebie i rodzinki na https://butymodne.pl/trampki-meskie-c251128.html. W te wakacje stawiam na wygodne trampki i klapki, ale w szpilki też na pewno wskoczę gdy pójdę na randkę z mężem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.