SESJA ZDJĘCIOWA | STUDIO | MODELING

Moi kochani, jak się macie? Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić zdjęcia z sesji w studiu dla Time for Fashion. Bardzo się cieszę, że mogłam pracować przy takim projekcie i modelować genialnym produktom. Jak zobaczycie, głównie są to bluzy. Chciałam od razu serdecznie polecić wam tą markę. Ma wiele pozytywnych aspektów, bardzo fajne modele, ogromny wybór rzeczy, świetną jakość, a to wszystko made in Poland! Fotografowała Wiktoria Kruk, ja zaś wcieliłam się w rolę modelki, tym razem nie na bloga, a bardziej profesjonalnie, co myślicie o efektach?

Wszystkie produkty dostaniecie na TIME FOR FASHION.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

CONVERSATION

86 komentarze:

  1. Ojejku bardzo ładne zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały :)

      Usuń
  2. Wyszłaś świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, ze efekt wyszedł ciekawy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Idź na modelkę! PROSIMY :D Hehe ^^ Sesja wyszła Ci mega! Z chęcią kupiłybyśmy taką bluzę, czy koszulkę. Rewelacyjny wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, dziękuję serdecznie za te cudowne słowa! ♥

      Usuń
  5. Zdjęcia bardzo ładne! Bluzy raczej nie w moim stylu, bo nie lubię takich napisów :)
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak wspaniałego zadania i współpracy! Świetnie wyglądasz na zdjęciach, bluzy nie w moim stylu ale 3 bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są świetne pewnie że się cieszysz bo to musi być super uczucie tak pozować aczkolwiek ja bym nie chciała bo to nie mój świat i tylko bym się źle czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój świat zdecydowanie, tylko ciągle muszę się wiele nauczyć :)

      Usuń
  8. Te wszystkie bluzy prezentują się na tobie fantastycznie! Naprawdę, idealnie pasujesz do modelingu! Świetnie wyglądasz!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe bekowe sa niektore napisy,chociaz sama ich nie lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają za zadanie wywołać uśmiech na twarzy :)

      Usuń
  10. Ale śmieszne te niektóre napisy :-D ładnie wyszłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo ale super! świetne bluzy i koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. si[er sesja, ale bardzo mi się podobają bluzy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne *.* Chyba polecę na ogromne zakupy, tak wiele mi się spodobało!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, nie wiem jak to opisać OMG! Świetna sesja a bluzy rewelacyjne *-* Aż chcę je kupić ^-^
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne zdjęcia! <3
    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak myślisz :)

      Usuń
  16. świetne zdjęcia :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, I like almost all sweatshirt, but my favorite was black one with the "Dobra Partia" and a few of grey color.

    Have a nice day.
    Julia x
    Fashion Inspiration Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre teksty na bluzach naprawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że się podobają :)

      Usuń
  19. Cudne!! Lubię czarne tła :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zdjęcia mają swój klimat :)

      Usuń
  20. Śliczne zdjęcia! Pięknie wyglądasz :*

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie wyszłaś! A te bluzy są niesamowite ^^

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Awwww.... ! Cudooowne rzeczy <3 Zakochałam się w nich od góry do dołu :*

    https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super napisy na bluzach! Niektóre naprawdę są dla mnie idealne. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. You look lovely! :)

    www.theinvisiblebutterfly.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Napisy na bluzach są świetne, przydały by mi się niektóre do pracy. Ładnie prezentujesz się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie idealnie, dzięki :)

      Usuń
  26. Wyszłaś świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ty musisz być modelką nie ma innego wyjścia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie kochana!

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. Świetnie, że tak uważasz :)

      Usuń
  29. Jakie genialne bluzy! Uwielbiam te wszystkie napisy, prawie każdy pasuje do mnie idealnie ^^

    zapraszam
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super sesja !:) Świetnie wyszłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje wyróżnienia, pięknie wygladasz 😘

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie wyszłaś na tych zdjęciach , ciuszki tez mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy!:) Fajnie wyszłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciuchy nie w moim stylu, ale Ty wyszłaś naprawdę świetnie, gratuluję :D

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje udanej kampanii :) Jesteś urodzoną modelką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, bardzo miło mi słyszeć takie rzeczy!!! ♥

      Usuń
  36. Koszulki świetnie się prezentują :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za Twoją obecność! ♥

      Usuń
  38. Beautiful blog and post.
    I follow you, i hope you will follow me back
    Kisses from croatia

    Maggie's Blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne zdjęcia! Urzekły mnie twoje bluzy i T-shirty!
    Pozdrawiam,
    myxhopeful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  40. AAAA gratuluje sesji! Bluzy nie w moim stylu ale mysle ze wielu osobom beda odpowiadac. Musisz sie czuc niesamowicie po takiech sesji.

    Jak to sie stalo ze zostalas wybrama do tej sesji?

    http://typical-teengirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie kochana, tak, rzeczywiście to wielki zaszczyt i trudno opisać wrażenia :)
      Wybrana zostałam dzięki znalezieniu przez bloga :)

      Usuń

Instagram

Follow Us