Don t be busy, be productive.

by - 5/19/2017

Lampa zmieniająca temperaturę koloru /LED changing color temperature lamp-TUTAJ/HERE


O tym już było. Słyszeliście to miliony razy, a wciąż jest zastanawiające. Pracuj, ale się nie przemęcz. Zrób wszystko, ale znajdź dla nas czas. Albo olej, to w sumie zależy tylko od ciebie samego. 
Cytat, który użyłam w tytule, bardzo mi się spodobał. Przychodzi mi na myśl choćby krótka rozmowa na pewno słyszana przez was (osobiście, ale niekoniecznie).
-Ale ja się uczyłem... 
-Uczyć się a nauczyć, to dwie różne rzeczy. 
Nie mam pojęcia dlaczego, ale ilekroć razy widziałam taką sytuację, jakiś chichot zawsze w głowie się pojawiał. Oczywiście, wcale nie chodzi o wyśmianie, czy wykpienie, ale przyznajmy się: wszystko co nam proponują po głębszy zastanowieniu wydaje się absurdalne, szczególnie, gdy ludzie zmieniają zdanie w zależności od sytuacji. No, mniejsza...

Z czasem jak najbardziej popieram zdanie, by pracować z efektami, a nie harować całymi dniami bez rezultatu i z takim pytaniem: jak to zrobić? zostańmy dzisiaj. :)

You May Also Like

0 Comments

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.