JEANS | TOP Z KORONKĄ | BEŻE

by - 9/14/2017

Top-TUTAJ/HERE
Szpilki/Heels-TUTAJ/HERE
Torebka/Bag-TUTAJ/HERE

Takie zestawy kocham najbardziej! Wygodne jeansy, zwiewny top na ramiączkach, zarzucona kurteczka i kolorystycznie dopasowana, mała, elegancka torebka oraz niższe, ale wciąż ekstra kobiece szpilki. Ciągle wyobrażam sobie, że kiedy tylko skończę szkołę, tak będzie wyglądała moja codzienność. Może marzenia, a może całkiem realna rzeczywistość, póki co jednak mam szansę bawić się tak na co dzień - do płaskich butów. :)

Jak podoba wam się całość i ten, nowy, świeży, słoneczny klimat zdjęć?

Foto: Gabriela Mamcarczyk

You May Also Like

34 Comments

  1. Ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw
    Zachwyciły mnie dodatki, piękna torebka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz. Bardzo mi się podoba łańcuszek. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. super, mogłabym się tak ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesiennie i ładnie :) Bardzo oryginalna torebka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście już powoli przemycą klimat choćby w kolorach :)

      Usuń
  6. Naprawdę świetna stylizacja! Szpilki maja idealna wysokosc. Bardzo ladnie wygladasz ;)
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie kochana wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna stylizacja, śliczne jeansy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, tak, ja też uwielbiam takie najbardziej. Klasycznie, wygodnie, ale jednak stylizacja ma w sobie "to coś"! I całość dopełnia niespotykana torebka - zdecydowanie przyciąga wzrok! Pięknie!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, dzięki za Twój komentarz! ♥

      Usuń
  12. Torebka urzekła mnie najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała stylizacja rewelacyjna
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też takie zestawy kocham najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że z adidaskami też tworzyłoby świetne połączenie i zestaw :) Ale szpileczki są naprawdę urocze i piękne. Całość - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie! Tak, jeśli ktoś nie chce bazować na elegancji-rzeczywiście adidaski bardzo wygodne :)

      Usuń
  16. Amazing styling, dear Sara! So simply but so unique and look really beautiful on you!
    Great combination! SO lovely jeans!

    Visit me, and follow If you didn't/want. Hope see you soon, dear friend. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa torebka, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  18. super stylizacja i piękne zdjęcia;) a ta bluzka..no cudo!

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycam się Twoimi szpilkami - czadowe są! Bardzo mi się podoba cały look :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za tę cudowną wiadomość ^ ^

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.