HI HYBRID | DZIEWCZĘCY LOOK | HI VIBES

by - 8/06/2018

Fala pozytywnych hi vibes od Hi Hybrid zalała całkowicie moją stylizację. Miało być wygodnie, dziewczęco i mimo wszystko stylowo! Klasyk nad klasykami - często taka myśl świta w mojej głowie. Do niego, zawsze mocny akcent i tym razem padło na przeźroczysty worek z nadrukiem hi. Jeśli się wam podoba, akurat na profilu Hi Hybrid trwa promocja, by odebrać go za 1 grosz. kuknij tutaj :)

Miałam ogromną przyjemność wrócić do manicure hybrydowego i to z wielką klasą tym razem. Niebawem przybliżę wam szczegóły! Powiem jak spodobała mi się nowa linia lakierów, jak oceniam cały zestaw startowy, jakie są atuty i ewentualne wady wykonywania takich pazurków w domu i wiele innych! Jeśli macie jakieś pytanie - PISZCIE w komentarzach! Odpowiem na nie w najbliższej aktualizacji paznokciowej! :)

Przypominam także o konkursie na Instagramie, który niebawem się kończy! TUTAJ SZCZEGÓŁY
Do wygrania dowolna para butów z dostawą do domu od Balando! Wystarczy otagować nas na swoim zdjęciu :) 

Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

108 Comments

  1. Fajne kolorowe pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the outfit.

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, odważna stylizacja!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8/06/2018

    Bardzo ladnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8/06/2018

    Piękne kolorki wybrałaś :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylówka! Bardzo dziewczęca i jednocześnie na luzie. Podoba mi się. :) Kolorowe paznokcie ożywiają całość. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo kojarzy mi się z taką typową stykówką szkolną prosto z Amerykańskich filmów

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak, osobiście je uwielbiam! ;)

      Usuń
  8. Wyglądasz cudownie dziewczęco :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam hybrydy, chociaż od czasu do czasu muszę robić dłuższe przerwy, ponieważ pojawia mi się uczulenie... :( Jestem wierna Semilacowi, bo inne bazy nie trzymają się długo na moich paznokciach. Hi Hybrid jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, no widzisz. Hi hybrid jest właściwie młodziutką krewną Semilaca więc może i by przypadł ci do gustu! :)

      Usuń
  10. Piękne kolory na pazurkach <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zakupiłam bazę i top z Hi hybrid :D Jeszcze tylko jakiś kolorek i ciekawa jestem efektu. Mam nadzieję, że będą się trzymac :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście stojąc przed wyborem kolorów nie wiedziałabym który wybrać, tak wszystkie są piękne! Powodzenia!

      Usuń
  12. Kiedyś hybrydy robiłam bardzo często i mocno zniszczyły mi paznokcie. Odpuściłam sobie i maluję teraz zwykłymi lakierami, a udało mi się zapuścić też swoje dłuższe paznokcie więc dodatkowy plus :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ja z poprzednich nie byłam zadowolona, wróciłam do nowej firmy i choć już raz zmieniałam, nic póki co nie widać :) Plus za paznokcie rzeczywiście, ja z natury mam mocne i długie :)

      Usuń
  13. Świetnie wyglądasz 😍
    Ładna i dziewczęca stylizacja ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a beautiful and cute outfit! I really like it, like colors of your nails! They are gorgeous!

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna stylizacja! świetne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne pazurki :) Ja nie robię hybryd, używam standardowych lakierów. Wiem, że jest przy tym więcej pracy a efekt nie jest długotrwały, ale wydaję bardzo mało na kosmetyki i zmieniam pazurki co tydzień :D ślicznie wyglądasz!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko ci to odpowiada, to jak najbardziej! Mi rzadko kiedy wytrzymywały tydzień przy wszystkim co robię, więc to zdecydowanie jest ogromny plus z hybrydami :)

      Usuń
  17. piękne zdjęcia i cudowna Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  18. So cute!

    http://iameleine.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepraszam, że to powiem ale to jest mój chyba fav twojej stylizacji w tym roku <3

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to niesamowita wiadomość, dzięki :)

      Usuń
  20. Ale extra jest ta jeansowa kurtka! Super look :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia a pazurki super :)

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę świetna stylizacja! *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja, dziewczęca, ale na luzie :) Zaciekawiła mnie ta marka z lakierami hybrydowymi.
    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak, daj znać u mnie.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz prześlicznie! Zdjęcie z ananasem wymiata!

    mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepsze zdjęcie z tej sesji? Z ananasem! kolorki na tle tego owocu wyglądają świetnie:) Z hi hibrid jeszcze lakierów nie miałam, piękne, moje odcienie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna kolorystyka i idealne miejsce na zdjęcia, no jestem zauroczona tym klimatem! Typowo wakacyjny!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się to połączenie <3 Cudownie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahah, fotka z ananaskiem to mój hit! Nie mój styl (ja wolę elegancki ubiór), ale ogólnie wygląda to bardzo ładnie. Mam dobrą koleżankę, która ubiera się w ten sposób i jej pewnie bardzo spodobały się taki sportowy, ale dziewczęcy look :)

    Pozdrawiam,
    BlondeKitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że dla mnie to nowość poniekąd. Uwielbiam oglądać i zestawiać takie luźne, dziewczęce zestawy, ale zwykle? Tak jak widać na blogu, u mnie również sama elegancja :)

      Usuń
  29. Biała spódnica wpadła mi w oko ;) a od paznokci nie mogę oderwać oczu. Kolorki takie żywe i idealne na wakacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolorki są śliczne! Outfit jest świetny! Pozdrawiam ♥ Czekam na post o HI HYBRID!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. w tej wersji wyglądasz słodko jak mała dziewczynka :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ^ ^ Wypada choć raz wyglądać tak grzecznie ;)

      Usuń
  32. Wszystko w tej stylizacji jest idealne! Nie zmieniłabym żadnego drobiazgu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne te kolorki i bardzo pasują do stylizacji :D Jestem zachwycona :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Very cute and funny style dear.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  35. Musze przyznać, że paznokcie jak i fryzura są bardzo urocze! *.*

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz! Jeśli chodzi o te lakiery hybrydowe - Hihybrid - to mam jeden z nich i jest naprawdę super :D
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia fajnie tu u ciebie obserwuje kochana pozdrawiam :)

    https://zlotowlosanicolee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie w tym wyglądasz :)) a te lakiery to zdecydowanie hit i chyba każdy je poleca bo są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zobaczyłam ich szafę to zaświeciły mi się oczka haha ^ ^

      Usuń
  39. Kurteczka cudna! Śliczne zdjęcia ;p

    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wygladasz kochana, wow <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  41. super post i śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie testowałam hybryd z tej firmy ale wydają się być całkiem fajne :) UWwielbiam soczyste kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Powinnaś zobaczyć ich niebieski i elektryzujący pomarańcz! ^ ^

      Usuń
  43. Bardzo dziewczęco. :) Paznokcie super się komponują ze stylizacją!

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne kolorki paznokci! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy8/09/2018

    W stylizacji najbardziej spodobał mi się czarny top ^^ Bardzo fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Gostei muito do look e das fotos.
    Beijos

    www.glamour2.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Really amazing! Love your look!
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny nowy wygląd bloga! Piękne kolory hybryd na paznokciach :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nic ostatnio się nie zmieniło, dopiero coś muszę popracować ;) Dzięki!

      Usuń
  49. Wyglądasz ślicznie! :)
    Bardzo fajny blog,obserwuje ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. You look so cute! xoxo

    Vildana from Living Like V

    OdpowiedzUsuń
  51. Love your embellished jacket... looks so cool.
    Nice nail colors.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta katana :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna jest ta kurtka! *.* I bardzo fajny mani ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.