VELVET CROP TOP | SEQUIN SEA GREEN HEELS | PERFECT BLACK LOOK

by - 8/31/2018

Torebka/Bag-TUTAJ/HERE
Szpilki/Heels-TUTAJ/HERE

Rzadko kiedy to mówię, ale dziś naprawdę polubiłam siebie w tym wydaniu. Jak wiadomo każdy styl czy gust albo jego brak gdzieś się zaczyna, jeśli tylko chcemy to rozwija i ciągle zmienia. Pamiętam jak się ucieszyłam pewnego razu kiedy stanęłam przed lustrem w sypialni i powiedziałam sobie: "To jest to!" Mój styl, moje dobre samopoczucie, a z czasem wyjdzie i dopracowanie i może dobry wygląd. 
Z jeansami nie rozstają się często nawet w ciepłe dni, po prostu wybieram takie, w których będę się dobrze czuła. Crop topy to kolejna "miłość" od pierwszego wejrzenia. Nie ma co mówić, ale w szpilkach nogi zawsze wyglądają bosko, okulary nie tylko chronią moje wrażliwe oczy, ale i dodają tajemniczości. Torebki są coraz ciekawsze i liczniejsze na sklepowych półkach, potrafią urozmaicić każdą stylizację. A kapelusze? Na pewno nie by się nimi wstydzić. Dodają szyku! 

Jak podoba wam się takie zestawienie? Bo ja mogłabym tak chodzić non-stop! ;) 
Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

103 Comments

  1. You look so cool !
    Great style
    xoxo,

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Rewelacyjnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega crop top,wyglądasz bosko ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bosko! Szpilki i torebkę masz super :) Zazdroszczę Ci tej figury ♥ Pozdrawiam 😊
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego, dużo pracy przede mną ;) Dziękuję <3

      Usuń
  5. Wspaniałe zdjęcia! Jestem pod wrażeniem! ;*
    Stylizacja bardzo mi się podoba ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że się podoba całość :)

      Usuń
  6. Very nice and stylish outfit and absolutely gorgeous heels! Happy Friday xx

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/08/26/bazoches/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te szpilki ją idealne:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8/31/2018

    ładnie wyglądasz

    https://emi-skucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kapelusz + okularki mega wygladasz xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się takie zestawienie:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze pięknie wyglądasz i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Przepiękna torebka :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie! A jakie masz długie włosy! :) Okulary i kapelusz przywodzą mi na myśl taki rockowy/ festiwalowy klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki efekt chciałam osiągnąć! Szpilki bardziej imprezowe, ale kto nie lubi zaszaleć? ;)

      Usuń
  15. Kurczę, mam mieszane uczucia do takiego materiału - welwet/welur wygląda dość... hmm... kojarzy mi się z latami '80 :) Nie każdy dobrze się czuje w takim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, welurek rzeczywiście jest do polubienia albo kompletnie nie. Może ciut "odważny", w porywach zapewne i wyzywający. To zrozumiałe więc, nie każdemu musi się spodobać :)

      Usuń
  16. Nie dziwię się że lubisz to zestawienie -wyglądasz w nim przepięknie 😍
    Sama bardzo lubię nosić takie sety:jeansy,szpilki i topy ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice combination of the outfit. You styled it nicely.
    Have a look on my new store: custom made white dress shirts
    We are located at Bellevue, USA.
    Our phone number is (425)365-1678

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiałam czy nie za duży freak haha ale mnie zauroczyły ;)

      Usuń
  19. Stylizacja bardzo mi się podoba! Jak zwykle świetne buty :) Idealnie pasują do topu!

    OdpowiedzUsuń
  20. sztos stylizacja te buty rozwaliły mnie są genialne <3 zapraszam do mnie :D https://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna wiadomość! Może powinnam dodać, że cekiny zmieniają kolor po przejechaniu ręką po nich? ;)

      Usuń
  21. świetny top i kapelusz! <3
    Pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie :)

      Usuń
  22. Wooow cudowny top i szpilki! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Love your outfit! So pretty!

    Natalie
    www.lucyandtherunaways.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja, chociaż sama chyba zmieniłabym buty. Te kojarzą mi się bardziej z jakąś imprezą :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, imprezowy akcent to właśnie one, ale przy tym z jaką elegancją :)

      Usuń
  25. Anonimowy9/02/2018

    Bardzo piękne buty, wpadły mi w oko najbardziej z całej stylizacji! Cały outfit świetnie ze sobą współgra! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka stylizacja!!! wow:* aż mi dech zaparło! Piękne dodatki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziękuję za tak pozytywną reakcję! ;***

      Usuń
  27. Super zestaw :) Błyszczące buty i bluzeczka do klasycznej czarni to dobry wybór :) Pieknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szpilki wyglądają mega! Takie oryginalne, tylko ja bym nie miała do czego ich założyć jako na złość :<
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się martwię, że pewnie przydadzą się znikomą ilość razy, ale będą takimi wyjątkową parą na specjalne okazje :)

      Usuń
  29. Świetna stylówka, ale buciki wymiatają.
    https://sikorkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Those heels are sooo stunning and unique.

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty stanowią świetny akcent! Rzucają się w oczy, ale nie są mocno nachalne, super <3
    https://panicniemamsiewcoubrac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie stylizacje kocham miłością bezgraniczną! :)
    O dziwo, w wakacje też często sięgam po jeansy - wygodne zestawienia cenie sobie najbardziej.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! hahaha
      No widzisz, to nie tylko ja sobie tak wymyśliłam ;)

      Usuń
  33. Anonimowy9/03/2018

    Such a gorgeous outfit. I really like top, bag and shoes. They are so unique and beautiful.

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Outfit jest mega! Top jest śliczny ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Que sandália maravilhosa.
    Ótimas combinações de cores, o look ficou super estiloso!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dear, your outfit so stunning, these top look amazing on you!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  37. Thank you so much dear, it's an amazing message!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zawsze wszystko fajnie ale te buty po prostu zwaliło mnie z nóg są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie w takim razie kochana! ;*

      Usuń
  39. You look gorgeous in that outfit.
    Love the shoes ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz bosko kochana, niesamowite są te szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy9/04/2018

    Super stylizacja :D Top jest świetny ^^
    Bardzo mi się spodobał! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajnt look, taki niebanalny :) szpileczki cudo!

    OdpowiedzUsuń
  43. This outfit is so fancy and pretty!

    FRENCHSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialnie wyglądasz!
    Ten kapelusz i okulary szczególnie Ci pasują :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne połączenie! Pamiętam, jak jakiś czas temu kupowałam tlye tych welurowych topów, bo tak mi się podobały (:
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.