NUTA WIOSNY W PORTRETACH BEAUTY | SWATCHE - PTAKI | MINI ZESTAWY CIENI

by - 2/17/2019

Earrings - Dresslily
Czujecie te piękne wiosenne promyki, które mamy za oknem? Ja już całkowicie jestem gotowa się im porwać. I taki klimat "przyfrunął" do mnie wraz z kosmetykami Revers Cosmetics pod postacią "Eyeshadow kit" z serii HD Beauty - w czterech różnych wersjach kolorystycznych. 
Czy jestem zwolenniczką takich mini zestawów cieni? Kiedyś bez wahania bym je odrzuciła. Od jednak jakiegoś roku bardzo je sobie cenię. I to nie tylko dlatego, że bez problemu wrzucamy je do torebki, kosmetyczki czy gdziekolwiek chcemy. Taka opcja to także duże ułatwienie - w końcu kolorki są do siebie dopasowane idealnie, więc makijaż oczu nie sprawi nam problemu. 

Zestaw zawiera po jednym cieniu: satynowym, metalicznym, perłowym oraz matowym. Wszystkie po kolei zobaczycie na swatchach - starałam się nie ingerować w zdjęcia za wiele, by oddać wszystkie kolory. Powiem Wam, jestem ich bardzo ciekawa w dalszym użytkowaniu!

Zestawów kolorystycznych jest aż 12 (!), myślę, że każdy znajdzie odpowiedni dla siebie. Ja postawiłam na fiolety w dwóch opcjach, które zawsze sprawdzają się przy mojej urodzie, dodatkowo niezbędne brązy ze złotem i chłodne odcienie - ten niebieski nie mógł obyć się bez mojej uwagi. Zapraszam do zapoznania się z całą paletą kolorystyczną (tutaj) - jestem ciekawa, który zestaw byłby dla Was odpowiedni.

P.S.: Jak w odbiorze taki sposób na swatche? :)
 


You May Also Like

40 Comments

  1. Bardzo fajny pomysł na swatche, piękna kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetnie się to prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Zdjęcia mi się mega podobają! <3 Wyglądasz tak naturalnie, po prostu pięknie, a swatche w postaci jaskółek dodają uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te cienie :) Bardzo fajny pomysł na zdjęcia i na pokazanie cieni :)
    Jesteś bardzo ładna.
    Pozdrawiam serdecznie
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, fajne opcje kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nie nie, ja jeszcze nie chcę wiosny haha :D Ja to bym chciała jeszcze śnieg :D
    Piękne kolorki!

    Buziaki :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ja już do lata tęsknie nawet hahah

      Usuń
  7. Kolorki dość przyjemne, ale ja nie lubię "czwórek". Ale sam pomysł na pokazanie swatchy na dekolcie.. Mega :)
    https://panicniemamsiewcoubrac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie je pokazałaś, bardzo nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnie pomyślane swatches

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolory! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na pokazanie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają te ciebie *.* ja już wręcz nie mogę się doczekać wiosny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądają te jaskółki, super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Takich swatchy jeszcze nigdy nie widziałam *-*. Wg. ślicznie wyglądasz z tą wstążką i nausznicą ;3.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie w takim razie! Dziękuje pięknie :)

      Usuń
  15. Haha...a ja szukam na Twoich oczach tych cieni;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo ładną buzię, taką rozświetloną :)


    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy tego nie lubiłam ale teraz dość sobie cenię - dziękuje!

      Usuń
  17. Cudne kolorki, a ty wyglądasz fantastycznie :) Dodatkowo fajny pomysł na przedstawienie tych kolorków. Zapraszam kochana do mnie na ostatni wpis, pozdrawiam Kasia z modanatak ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na swatche:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie zestawy cieni są bardzo przydatne. Pięknie wyglądasz. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda bardzo fajnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful! I love the way the birds came out!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy pomysł na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny pomysl na swatche :)
    Genialne kolory :)


    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny sposób na prezencję gam kolorystycznych! :)
    Uwielbiam produkty marki Revers - są cudowne i pod względem jakości jak i ceny.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.