PANTERKOWYCH WZORÓW CIĄG DALSZY | POMARAŃCZE I BŁĘKITY | WYSOKIE KOZAKI ZA KOLANONA SŁUPKU

by - 2/01/2019

Buty/Boots - AMICLUBWEAR
Sweter/Sweater - AMICLUBWEAR
Torebka/Bag - DRESSLILY

Odkąd studiuję trochę modę, a nie tylko samodzielnie gdzieś o niej czytam - moje stylizacje w kwestii wzorów są zdecydowanie odważniejsze. Kolory łączyłam zawsze, bo towarzyszyły mi właściwie od dziecka i na każdym etapie zaawansowanego kształcenia. Teraz jednak w całości - jest to zdecydowanie dużo więcej. Zabawa modą, bo tak już myślę mogę mówić - sprawia mi ogromną radość i właściwie codziennie mogłabym pokazać coś innego, bo choć szafę nadal buduję i ciągle zmieniam to nie mam problemu z używaniem "starych" elementów w zupełnie nowych zestawach! Panterkowe wzory nadal u mnie na topie i jak się okazuje fantastycznie zgrały się z strapsami o których przyznam zapomniałam na długi czas. Kozaczki fantastycznie się tutaj zgrały, choć przyznam, że obcasy ich są niebotyczne! To zdecydowanie jedna z "tych" par, które są na niecodzienne wyjścia. W kolorystyce utrzymałam dodatki i idąc za tym tropem - na wierzch narzuciłam płaszczyk o cudownym kroju. Całość już coraz bardziej słoneczna - w końcu powoli, ale idzie nam nowa pora roku.

Do usłyszenia wkrótce!




 
Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

P.S.: Jesteście jeszcze ze mną i odwiedzacie to miejsce

You May Also Like

63 Comments

  1. Pięknie Ci w tej panterce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka! Torebka to mój faworyt. Całość prezentuje się świetnie i trochę tak wiosennie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się- jestem! :D Lubię małe torebki, dlatego to właśnie ona zwróciła moją uwagę. ;)
    Przesyłam pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie miło mi Cię tu gościć! Dziękuję :)

      Usuń
  4. Jestem wręcz zachwycona butam,i, ale pewnie znów bym sręciła sobie kostkę chodząc w takich haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam, że dajesz radę chodzić w tych butach. Kiedyś sama takie nosiłam ale teraz wolę raczej bardziej płaskie. W trosce o kostki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że też coraz częściej stawiam na niższe. Chyba się starzeję ;)

      Usuń
  6. fantastyczna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy2/02/2019

    Super stylizacja! Bardzo spodobały mi się buty, są naprawdę świetne :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buty! Jestem pod ich ogromnym wrażeniem :D Nosiłabym, gdybym mogła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty i torebka to moja miłość! Ta panterka akurat do nie nie trafia :/
    https://panicniemamsiewcoubrac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie - do panterki trzeba się przekonać ;)

      Usuń
  10. Ślicznie Ci w tej stylizacji. A Buciki są genialne :) jesteśmy,jesteśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję za obecność! <3

      Usuń
  11. Wspaniałe zdjęcia, wspaniała stylizacja.
    Nic dodać, nic ująć <3
    Pozdrawiam :)
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kozaczki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To że stylówka jest świetna to jasne, bo to przecież Twój blog, ale kozaki wymiatają ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie bardzo ciekawe połączenie kolorystyczne
    Pozdrawiam
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne kozaczki *.* Sama chętnie bym takie ubrała. A do panterki coraz bardziej się przekonuję... :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz! :) Za mną już chwilę chodzi :)

      Usuń
  16. Ja jakoś nie mogę się przekonać do tych zwierzęcych wzorów, wiem że teraz są modne ale myślę, że ta moda szybko się skończy :) Ale torebka jak zawsze petarda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobnie, zwierzęce wzory okay u kogoś, ale na pewno nie u mnie ;)

      Usuń
    2. Zobaczymy - jest to bardzo możliwe, bo pojawiły się... znikąd. U mnie były obecne przez chwilę i zawsze je lubiałam, ale przyznam, że nie w każdym wydaniu :)

      Usuń
  17. Bardzo ładny look! I te kozaczki! <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahhh, buty są rewelacyjnie, przepięknie wydłużają nogi! <3
    Kochana coraz piękniejsze zestawienia nam prezentujesz, aż chce się do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło! Teraz tym bardziej nie mogę zawieść. Dziękuję serdecznie jeszcze raz! <3

      Usuń
  19. Super stylizacja! Piękne są te buty! Wyglądają nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci w tej stylizacji, buciki sztosik!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej z tej stylizacji wpadły mi w oko buty, są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, całokształt cudnie się prezentuje. Torebeczka cacuszko :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjnie wyglądasz! Bardzo mi się podobają buty

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna stylizacja. Chociaż nie przepadam za wzorem panterki ta stylizacja naprawdę mi się spodobała. Ale w tych butach daleko bym nie zaszła...
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie się układa ten sweterek :) super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super są te kozaki! Kiedyś kupimy sobie podobne ale czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam kilka par butów na słupku, generalnie lubię buty. Dla mnie to takie uzupełnienie stylizacji. Na https://butymodne.pl/espinto-na-obcasie-p144.f134.html ostatnio kilka par mi się spodobało. Chyba się na jakieś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy11/11/2019

    Wygląda Pani niesłychanie kobieco i seksownie. Czy te buty sa wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy2/28/2020

    Wyglądasz bosko w takich kozakach na takich obcasach, pasują Ci.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow świetny wpis! U mnie zimowe buty muszą być wygodne i ocieplane :) Takie obuwie zawsze znajduję np. na
    https://www.sklepkamil.pl/

    Zimą u mnie sprawdzają się skórze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie najlepsze buty to sztyblety damskie https://estetino.pl/sztyblety-damskie . Wygodne i świetnie się komponują z spódnicami. Buty jak dla mnie głównie muszą być wygodne. Cała reszta to już drugoplanowe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne buty. Dla dziewczyn o niższym wzroście takie obcasy są idealne. Podobne modele widziałam w sklepie internetowym https://jebut.pl/Buty-damskie-c46

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wyszło, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy11/30/2023

    Sztyblety damskie, będące połączeniem elegancji i wygody, są popularnym wyborem wśród kobiet ceniących sobie klasyczny, ale i nowoczesny styl. Ich minimalistyczny design sprawia, że pasują prawie do każdego ubioru. Niektóre modele posiadają subtelne detale, jak na przykład metalowe klamry czy kontrastowe przeszycia, co dodaje im charakteru. Sztyblety są idealne na przejściowe pory roku, takie jak wiosna i jesień.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.