SESJA ZDJĘCIOWA VINTAGE | COLLEGE STYLE | MIX WZORÓW

by - 4/28/2019

Pamiętam jak przy okazji zaliczeń ze stylizacji obiecałam Wam, że wstawię obie sesje z ostatniego zadania. Wreszcie zebrałam się, by dodać drugą z nich. Zdjęcia prosto z aparatu. Mocny misz-masz, ale w collegowym stylu. Postawienie na faktury i różnorodność materiałów - różnorodne łączenia. 
Zdjęcia prosto z aparatu, bez obróbki fotograficznej. Mam nadzieję, że to będzie fajny powrót do starszych sesji w nieco innym jednak stylu. :)

Foto: Gabriela Mamcarczyk

You May Also Like

42 Comments

  1. Ciekawe połączenie
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała sesja, buty świetne :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa ta stylizacja, kojarzy mi się z ulicami Paryża :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny klimat! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem Twojej sesji zdjęciowej! Wszystko wygląda perfekcyjnie, a stylizacja w klimacie vintage i college'u bardzo Ci pasuje. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładamy wszelkich starań, by wszystko miało logiczną całość - bardzo się cieszę!

      Usuń
  7. Anonimowy4/28/2019

    Świetne zdjęcia i oryginalne buty :D Spodobał mi się pasek ;p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja ☺
    Bardzo mi się podoba ten misz-masz ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamuniu, przez tą opaskę trochę jak Blair Waldorf ♥ Kocham taki styl u ciebie!
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh very great style darling
    xx

    *Please don´t publish links on my blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebką i butami mnie kupiłaś...absolutnie boskie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahhh, genialny efekt sesji! :)
    Jestem szczerze zauroczona Twoim poczuciem stylu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię styl vintage i nawet chcę zrobić o tym post, ale zobaczę jak to wyjdzie. Stylizacja bardzo mi się podoba <3 Super są spodnie i torebka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę! Ja odkrywam z każdym dniem inne style i nowe połączenia :)

      Usuń
  14. Świetna stylizacja rodem z colleg'u :)
    Świetne szpilki :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie nasz styl ale uroczo się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Este vestido é lindo, você está ótima! Caro, espero que o seu blog!

    wholesale women's clothing

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.