WYSMUKLONA SYLWETKA W CZERNI | CONVERSE CHUCK TAYLOR | HOLOGRAFICZNY PASEK W TALII

by - 4/08/2019


Spódnica/Skirt - BonPrix
T-shirt - Bershka
Pasek - Ami Clubwear
Torebka - Lovelywholesale
Marynarka - SheIn
Buty - Converse
Chusta - BonPrix

Powiew wiosny pozostał już ze mną w głowie i nie opuści jej na bardzo długo. Świetnie jest móc znów myśleć o lekkich okryciach, spódniczkach i wygodnych trampkach. W tym zestawie połączyłam ulubioną skórzaną spódniczkę z czarnym t-shirtem, ale dla większej wygody i efektu glamour, na wierzch zdecydowałam się zarzucić sukienkę, którą już widzieliście w roli marynarki. Z ogromną chęcią spięłam ją cudownym, holograficznym paskiem w talii. Jeśli chodzi o buty, zdecydowałam się wybrać trampki, które od niedawna goszczą w mojej szafie. Kiedy zobaczyłam ten metaliczny błysk - od razu dodałam je do koszyka. W efekcie okazały się ciut inne i choć ze dwa razy pomyślałam o zwrocie, to ostatecznie służą mi bardzo często. Chusta na głowie, kolorystycznie dobrana torebka i mocne kolczyki wykończyły całość - nadając stylizacji konkretny charakter. 

A w przygotowaniu już kolejne wiosenne nowości - gotowi?!
 
Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

42 Comments

  1. o jaki boski pasek, o jak fajnie to wszystko gra :D suoer!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super outfit i meeega Conversy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku myślałam, żę na zdjęciach jest mała dziewczynka hahah świetnie!:)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem absolutnie jestem na tak- świetna stylizacja- ten pasek faktycznie robi dobrą robotę:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna wiadomość - bardzo mi miło!

      Usuń
  6. Genialny pasek! ;D Cała stylizacja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! BITHERPHOBIA - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo ładnie ❤
    Fajna jest ta stylizacja, choć butami mnie nieco zaskoczyłaś ☺
    Podoba mi się ta torebka ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie! To prawda, że u mnie zawsze gościły wysokie, ale wszystkie trampki zawsze się przewijały na codzień i coraz to nowsze z wielką przyjemnością nabywam - bardzo często w nich chodzę.

      Usuń
  9. pięknie Ci w takiej fryzurce czesanej wiatrem! cały look bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście uwielbiam włosy w takich rozczochranych wydaniach ale przyznam że w tym dniu to nawet je poniosło ;)

      Usuń
  10. Anonimowy4/11/2019

    Świetne zdjęcia! Stylizacja super się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje zestawienia - są olśniewające! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Łoł, ale ten pasek robi robotę! Bez niego stylizacja byłaby nudna :p
    https://panicniemamsiewcoubrac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. prawie gotowi :D aaaale wiosennie:>
    super masz ten pasek :D zgadzam się- on dodaje smaczku do całości;)

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na razie brak przygotować do wiosny, ale mam w planach to zrobić, Chociaż szafę już przejrzałam..:)

    OdpowiedzUsuń
  15. You look so pretty! Nice styling <3 Nice Post! Have a great day!
    Allurerage
    Rampdiary

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sesja, aż poczułyśmy wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. W zdjęciach faktycznie widać powiew wiosny
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna stylizacja i chętnie bym tak poszła np. na randkę, bo cenię sobie wygodę a jak widać na zdjęciu są płaskie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trampki w dzisiejszych czasach wszędzie przejdą ;)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.