HISZPANKA W RÓŻE Z KORONKĄ | JEANSY I WELWETOWE SZPILKI | ZłOTE ORIENTALNE DODATKI

by - 5/07/2019


Marynarka/Blazer - Fashion Mia
Kolczyki/Earrings - Happines Boutique
Szpilki/Heels - AmiClubwear
Bluzeczka/Top - Dresslily
Pasek/Belt - Lovelywholesale

Chłodne dni wpadły na chwilę i nie do końca chcą odpuścić. Choć z temperaturą różnie jeszcze bywa, to wiosenne kolorki u mnie już się pojawiają. Dawno nie było tylu w jednej stylizacji! Zdecydowanie preferuje na co dzień klasyki, ale i w tym zestawie czułam się dziś fenomenalnie. Taki szybki zwykłaczek, ale te złote dodatki mają coś w sobie. Do tego piękna czerwień i przedłużenie nóg poprzez welwetowe szpilki.

Jak odbieracie taki szybki zestawik? :)
 
 

Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

23 Comments

  1. piękna hiszpanka! bardzo ładnie wyglądasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pas to hit! Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look! :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw ;) Szpilki mają świetny krój. Hiszpanka też wpadła mi w oko. Muszę kupić w końcu jakąś dla siebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka prześliczna, cała stylizacja teź :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja! Cudowna torebka! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna hiszpanka :) świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta bluzeczka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta stylizacja 😍
    Bluzeczka i kolczyki sa przepiękne 😍
    Świetnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się całość zestawienia, choć jest dość proste
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka śliczna, uwielbiam kwiatowe printy zwłaszcza w takich kolorach...

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby proste zestawienie, ale bardzo podobają mi się złote dodatki!

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5/10/2019

    Stylizacja bardzo mi się spodobała :D Świetna hiszpanka *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stylizacja prezentuje się naprawdę cudownie <3
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam sposób w jaki dobierasz dodatki i ciuchy do stylizacji i wychodzi jedna doskonała całość!

    OdpowiedzUsuń
  17. Looking so sexy in those jeans! :)

    And those stiletto heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.