MAXI Z ROZCIĘCIEM | CZARNY TOTAL LOOK | RAMONESKA

by - 6/01/2019

Najbliższe dwa tygodnie to będzie istny bałagan, mnóstwo biegania, pracy i stresu zapewne też. Informacja dla studentów z ostatniej chwili: sesja już do nas przyszła, czas minął okropnie szybko i trzeba wszystko mieć pod kontrolą. Na pewno przez oba kierunki, które studiuje i inne obowiązki będę mniej aktywna, toteż proszę nie gniewajcie się, że nie odwiedzam waszych blogów - jak tylko trochę się wszystko uspokoi na pewno będę nadrabiać i komentować. :)

Tymczasem, sesja zrobiona jakiś czas temu, trochę na spontanie zbudowana stylizacja, inny klimat i choć to był męczący dzień, słońce dodające błysku w oczach coś jednak dało. Jak myślicie?

Fotografie: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

16 Comments

  1. bardzo ciekawy klimat! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jaki śliczny kolor oczu.. Lubię maxi, ale ta według mnie ma za duże rozcięcie:( poza tym super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ramoneski, bo pasuja do wszystkiego D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz oszałamiająco :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6/01/2019

    Świetna ramoneska :D Super sesja!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja jest świetna :) Ja mam w sumie egzaminy teraz, a sesj ę mam wolną. Czeka mnie jedynie obrona jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sesja świetna- bardzo fajny, lekko mroczny klimat!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie poznałam! :o Świetnie :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne fotki, takie trochę mroczne:)
    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Wielkiej Parady Smoków w Krakowie.

    Pozdrawiam. Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sesja, taka z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się kolorystyka zdjęć
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  12. Do twarzy Ci w czerni! Wyglądasz niezwykle sexy w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam połączenie ramoneski z sukienką. Wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ramoneska to obowiązkowa rzecz w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.