WIĄZANA HISZPANKA | SANDAŁKI ZE SPRZĄCZKAMI | JEANSOWE SZORTY

by - 6/23/2019

Koszulka/Shirt - Lookbook Store
Spodenki/Shorts - Lookbook Store
Sandałki/Sandals - Bonprix
Torebka/Bag - Zaful
Kolczyki/Earrings - Bonprix

Uwielbiam ten letni czas, który aktualnie mamy. Nawet te ogromne dawki słońca dają mi mnóstwo motywacji do działania i chęci wzięcia się do pracy. Powoli wszystko ze studiami pozamykałam, a zaczynam brać się za inne prace i obowiązki.

Stylizacja dzisiaj przygotowana jest jedną z moich ulubionych. Przede wszystkim ma w sobie dużo luzu i wygody, a to znaczy że można nadal dobrze wyglądać - niekoniecznie wybierając obcisłe zestawy, które zazwyczaj preferuję. Do całości, związałam włosy w dwa kucyki, a miałam na nie ochotę od jakiegoś czasu! 

 
Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

24 Comments

  1. Świetna stylizacja
    A buty są cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/23/2019

    Hiszpanka bardzo mi się spodobała ^^ Super zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w dwóch kucykach. ;) Mega torebka. <3
    Przesyłam pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka torebka :D Nie no cała stylizacja ciekawa i oryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzka, ale też cała stylizacja mi się podoba. Ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz i piękne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na pierwsze zdjęcie ,nie pomyślałabym że to kucyki tylko na włosy nalozylas opaskę ☺
    Tak czy inaczej fajna stylizacja ,w stylu Boho ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukałam właśnie takich spodenek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna ta stylizacja <3 Hiszpanka i sandałki CUUUDO
    Pozdrawiam serdecznie
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O mamuniu, ale super współczesna stylizacja ♥
    Buziaki,
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your top and radio printed bag! :D


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetne połączenie !
    Wszystko do siebie tak super pasuje, masz to coś ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna stylizacja na te upały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sandałki są fajne. Bluzka też jest świetna, mam podobną

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, przepięknie kochana wyglądasz, te kucyki dodały Ci takiej dziecięcej słodyczy! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa stylizacja, super wyglądasz :)!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Akcesoria bardzo mi się podobają, tak samo jak szorty, ale do bluzki jakoś nie jestem przekonana. Na pewno podobają mi się jej rękawy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa bluzeczka :) Twoja szafa musi nie mieć dna :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja. Jak zwykle super zdjęcia ;) Okulista Lublin. Pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.