Czas na PIĘKNO

by - 8/25/2017

Revers cosmetics poznałam parę lat temu dosyć przypadkowo. Produkty dobrze się sprawdziły, ale nie miałam okazji poznać większej ich części. Dzisiaj przychodzę dla was z pełną recenzją z kilku dziedzin: twarz, oczy, usta. Zapraszam was na przegląd, własne spostrzeżenia i garść zdjęć, mam nadzieję, że produkty zachwycą was równie mocno co mnie. A może używaliście już produktów tej marki?

Sukienka/Dress-TUTAJ/HERE
Long Vitalash, czyli serum przyspieszające wzrost rzęs.
Dłuższe, gęste, widocznie odżywione rzęsy? Tak, to zdecydowanie nasze top 3 pożądanych efektów. Producent zapewnia o skuteczności potwierdzonej badaniami, jak i pierwszych efektach po 3 tygodniach. Pełna kuracja i najlepsze efekty to 12 pełnych tygodni. 
Zdecydowanie warto spróbować, bo pierwsze efekty możliwe że zauważycie już po tygodniu. Wystarczy codziennie na noc w bardzo prosty sposób aplikować serum przy użyciu pędzelka. Dużym plusem jest także dołączony do opakowania kartonik na którym możemy śledzić wzrost naszych rzęs.
Po pełnej kuracji na pewno dam wam znać jak moje efekty, śledźcie mnie na Instagramie, by ich nie przegapić.

Eyebrow set-professional stylist, czyli cienie do brwi.
Jakiś czas temu zostałam poproszona o mały tutorial jak maluję swoje brwi. Nie miałam wtedy ani swojego jedynego, sprawdzonego na 100% produktu, zbyt dużej wiedzy i wyszło na to że też chęci. Jednak zaraz po przetestowaniu tego zestawu zmieniłam zdanie i przygotowałam kilka szybkich kroków:
1. Pokryj brwi woskiem za pomocą pędzelka.
2. Narysuj linię dolną przy użyciu cieni (użyłam koloru pośredniego).
3. Narysuj górną linię i zamknij kontur (również użyłam pośredniego koloru).
4. Wypełnij całość cieniem (Tutaj najpierw wypełniłam kolorem pośrednim całość tracąc na nacisku przy początku brwi, następnie przyciemniłam końce najciemniejszym, a początek najjaśniejszym).
5. Na koniec przeczesuję całość szczoteczką i ewentualnie uzupełniam braki.

Zestaw, który testowałam na pewno zostanie ze mną na dłużej. Jest bardzo poręczny, wygodny, wystarcza na cały "rytuał brwiowy". Pamiętajcie, że to tylko moja opcja na malowanie brwi. :)

 Sweet Balm, ochronny balsam do ust.
Od jakiegoś czasu szukałam dobrego balsamu, który uratuje moje usta w chwilach, gdy tego potrzebuję. Kupiłam parę, ale właściwie zawsze coś mi w nich przeszkadzało. Ten balsam, zawiera witaminę E i w moim wypadku ma zapach poziomek. Mięciutko się rozprowadza, daje lekki połysk i uczucie nawilżenia.

Mineral perfect, czyli prasowany puder.
Od dłuższego czasu lubię mieć pod ręką produkty na okazję "gdyby coś...". Tak sobie je nazwałam, ponieważ nie zawsze ich używam, ale przy większych wyjściach sprawdzają się zdecydowanie dobrze. Produkt dobrze matuje, nie pozostawia uczucia suchości i nie tworzy skorupy, sprawdza się do drobnych niedoskonałości, stapia się z cerą. warto wrzucić go do torebki, mamy pewność, że jest dobrze zamknięty i nam się nie pokruszy. Opakowanie ma w sobie również lustereczko, a także gąbeczkę do rozprowadzania produktu.


Water Shine, pomadka do ust. 
Szminka zaskoczyła mnie pięknym kolorem. Jest bardzo przyjemny przy rozprowadzaniu, łatwo nim nadać odpowiedni kształt, nie rozlewa się. Utrzymuje nawilżone usta, nie rozciera się po zaschnięciu (nie tworzy skorupy), zjada się stopniowa nawet podczas większych posiłków. Nie odbija się na szklankach. Piękny, błyszczący i długotrwały efekt.

Foto: Gabriela Mamcarczyk

You May Also Like

30 Comments

  1. Ciekawe te serum ;)

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, super kosmetyki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. The Vitalas looks promising! Great post!

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm not familiar with these products but thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow fajny sposób przedstawienia kosmetykow. Mam pare perelek z tej firmy a te cienie wydaja sie super :D
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te cienie to właśnie mój ulubieniec. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Podoba mi się bardzo sposób w jaki wypełniasz brwi ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem bardzo ciekawa tego serum, może sprawdziłby się na moich króciutkich rzęsach;P

    OdpowiedzUsuń
  8. oo bardzo fajnie to wszystko pokazałaś :) najbardziej zaciekawiły mnie te cienie do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post and amazing photos!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam tych kosmetyków, ale zainteresował mnie balsam do ust, gdyż bardzo lubię produkty do pielęgnacji ust. :) Co do zdjęć- bardzo ciekawe ujęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mi bardzo przypadł do gustu, daje cudowne nawilżenie i ochronę :)

      Usuń
  11. Bardzo ładny nowy kolor włosów - chyba to pierwsze mi się rzuciło w oczy :)
    Nie używam jednak takich kosmetyków, bo po ostatnim... było więcej szkód niż pożytku -.-

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedobrze, mnie żadna nieprzyjemność nie spotkała ze strony tych, choć łatwo na co dzień trafić na jakiś bubel przy przeróżnych firmach.

      Usuń
  12. Anonimowy8/26/2017

    Bardzo spodobał mi się kolorek tej pomadki ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te serum mnie ciekawi ale boję się po podobnym produkcie oko mi spuchło. Powiem Ci, że przyjemnie się czyta Twój post przy tak pięknych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, to dla mnie bardzo dużo znaczy, że tak odbierasz całość. Sprawdzę to dokładnie na sobie, nie martw się :)

      Usuń
  14. Wow, great post,dear!So interesting photos!
    You are so cute, so beautiful!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale myślę, że wypróbuję to serum na rzęsy ^^

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.