DZIEWCZĘCA KOMBINACJA | KLASYCZNE KOLORY | WYMYŚLNE AKCESORIA

by - 8/17/2017



Spódnica/Skirt-TUTAJ/HERE
Crop top-TUTAJ/HERE
Torebka/Bag-TUTAJ/HERE
Okulary/Sunglasses-TUTAJ/HERE
Kolczyki/Earrings-TUTAJ/HERE
Anklet chain-TUTAJ/HERE

Jak zawsze uwielbiałam mega eleganckie i kobiece zestawy, tak teraz podążam dosyć często za tymi dziewczęcymi, zawsze wygodnymi, ale ciągle z wyczuciem. Top, który mam na sobie to zdecydowanie mój ulubieniec. Torebka wydawała mi się urocza, jedynym minusem takich wymyślnych akcesoriów są ich rozmiary, nieadekwatne do rozmiarów mojego telefonu. Mieści się na styk tym razem. Spódniczka jest krótka, z elastycznego rozmiaru, więc wreszcie taka, która nie spada mi z talii, pod spodem jak zawsze miałam spodenki. Typowe trampki tylko dopełniają stylizację, harmonijnie grając z całością.

Osobiście uważam, że to jeden z przyjemniejszych zestawów i całkowicie letnich, a czuję się w nim fantastycznie, jak wy oceniacie efekt końcowy? :)

Foto: Gabriela Mamcarczyk

You May Also Like

34 Comments

  1. Ta torebka jest cudna, sama się nad nią zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez chwilę Cię nie poznałam, wyglądasz świetnie!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. no Kochana wyglądasz rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka super *.* Ogółem look bardzo mi się podoba ^^ Super kolor włosów ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, bardzo podoba mi się spódniczka oraz torebka.:) Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, świetnie, że przypadły go gustu.

      Usuń
  7. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo milutki zestaw! Osobiście nie do końca w moim stylu, ale Tobie bardzo pasuje.
    Fantastyczne zdjęcia, ich tonacja. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że tak pozytywnie przyjmujesz całość.

      Usuń
  10. wyglądas zpo prostu super w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej spodobała mi się spódniczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, piękna stylizacja!
    Obserwuję!;)

    https://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja :D Najbardziej do gustu przypadł mi top :)

    zpametnikabuntownika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, to także mój ulubieniec :)

      Usuń
  14. Widziałam tę torebkę na kilku blogach i mnie zauroczyła. <3 Stylizacja świetnie się prezentuje. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię, kiedy młode dziewczyny ubierają się tak z pomysłem i odrobiną szaleństwa,

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka jest prześliczna
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you so much, nice to see your comment.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają jak dzwoneczki? :) Nie, hahah to brylanciki zamknięte w swojej 'oprawie', nie słychać ich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.