life isn t perfect but your outfit can be

by - 8/15/2017

Sandałki/Sandals-TUTAJ/HERE

Naprzemiennie staram się znajdywać dla was ciągle coś nowego, uraczyć nowym zdjęciem czy hobby. Z czasem wydaje mi się, że wreszcie ta dobra passa się skończy i po prostu sobie pójdziecie (tak, teraz krzyżuję palce, błagając, by tak nie było). 

Moje życie nie jest idealne (zdziwieni?), czasami mam ogromny mętlik w głowie i nie wiem co ze sobą zrobić. Na zewnątrz  też nie zawsze jest perfekcyjnie, ale "to" pomaga mi funkcjonować bez zbędnych pytań. I owe "to" wiem, że wcale nie jest najważniejsze, nie sprawi, że lepiej się poczuję wewnętrznie, ale jest i całkiem mi się podoba...

You May Also Like

37 Comments

  1. nikt nie ma idealnego zycia, jednakze czesto nam ludzia sie wydaje, ze ci co np maja pieniadze to zyja bez zmartwien itp ;p a to nie wcale nie jest prawda

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/street-style-ala-in-london.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy miewa gorsze dni, ale tu na blogu motywujemy się nawzajem, tak jak w życiu prywatnym przyjaciele motywują nas, a my ich także wspieramy :).
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, też mamy tutaj taką cudowną grupę i znajomości. :)

      Usuń
  3. Mam to samo. Też często mam taki mętlik w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twój blog, te przemyślenia! Jakbyś czytała w moich myślach i dawała jeszcze więcej do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami życie jest bardzo niesprawiedliwe, ale tak już jest :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba niestety iść dalej z tym bagażem.

      Usuń
  6. Artystycznie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobał mi się tytuł! Ja zawsze się czuje lepiej jak ubiorę coś fajnego i dobrze się w tym czuję.
    A życie tak jak jest wspominane nie jest idealne i nie będzie, możemy tylko się zbliżać do oryginału pracą i wytrwałością.
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, warto mieć w głowie te cechy, a od czasu do czasu jakoś siebie wspomóc :)

      Usuń
  8. Nikt nie jest idealny i nikogo życie nie jest idealne.
    >>MÓJ BLOG<<

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcie. :) Nikt nie ma idealnego życia, każdy przeżywa jakieś większe lub mniejsze wzloty i upadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, warto mieć to na uwadze zanim się coś powie i kogoś zrani.

      Usuń
  10. To prawda, tutaj można się oderwać od rzeczywistości!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/3-to-nie-weekend-bez.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo pomaga i pozwala iść coraz wyżej. :)

      Usuń
  11. Without struggle and hard work then a maximum result can never be in handheld, because success requires extra hard work

    cara mengobati kadas, kudis, kurap, panu dan kutu air
    kanker payudara stadium 4 bisa sembuh
    obat syaraf kejepit di apotik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yes, definitely. You wrote very important words. Thank you for your comment.

      Usuń
  12. Ależ piękne te sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Traktuj bloga jak swoisty pamiętnik, swój dziennik. Będziemy Twoimi psychologami :)
    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, niesamowite przesłanie i słowa, bardzo dziękuję! ♥

      Usuń
  14. Właśnie zakochałam się w Twoim blogu! Serio!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowita wiadomość! ♥♥♥ Zostań ze mną dłużej :)

      Usuń
  15. Nic nie jest idealne dla wszystkich, ważne, żeby iść do przodu! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadne zycie nie jest idealne - rób to co kochasz, powolutku i swoim tempem. Zawsze tak jest, że ktoś odejdzie, ale też zawsze zostaną osoby, którym się podoba to, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tempo nigdy nie było powolutkie, czasami sama karcę się za ilość swoich obowiązków, która sama sobie narzucam tak naprawdę, ale masz rację, zawsze na końcu zostajesz z tymi najcenniejszymi :)

      Usuń
  17. Kto ma zostać, jako czytelnik bloga, ten zostanie :) kto ma odejść - cokolwiek by autor nie robił - to i tak odejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdemu się zdarza mieć mętlik w głowie, ale to chwilowe :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.