KABARETKI | ZIELONE FUTRO | ZŁOTO

by - 3/13/2018

Faux fur-TUTAJ/HERE
Bluzka-TUTAJ/HERE

Ok. No dobra, przyznaję się. Odrobinkę bardziej ciągnie mnie do szałowych, zwracających uwagę stylizacji. Uwielbiam wysokie buty, mnóstwo złota i mięciutkie (sztuczne!) futerka. Jakiś czas temu próbowałam ciut przystopować, bo tego wszystkiego zrobiło się za dużo, ta "oryginalność" z lepszymi czy gorszymi chwilami (a tych strasznych początków było mnóstwo...) zaczęła mnie przytłaczać. Postanowiłam przestać się wyróżniać, ale po pierwsze to kompletnie się nie udawało, a po drugie wiało nudą. Myślę, że stanęłam na wypracowaniu złotego środka, który gdzieś wewnętrznie kieruje mnie i niesie dalej. Trzymajcie kciuki, żeby myśli poddania się nie przychodziły tak szybko i często, a trafienie w punkt zdarzało się często. Czego oczywiście życzę i wam! :)



Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

101 Comments

  1. Prepięknie wyglądasz *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja. Ale to nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jest to futerko! Miłego dnia Kochana! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie nieprzeciętne stylizacje! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Ale super futerko!! I jaka śliczna torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit! :)

    www.theinvisiblebutterfly.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy3/13/2018

    Great post, my friend.
    Your outfit looks amazing. I like your purse, it is so modern and beautiful.
    Have a nice week. :D

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm so happy that you like the total look :)

      Usuń
  8. Nie lubię dziurawych spodni - a tu o dziwo spodobały mi się :)
    ps Bajeczna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Już ma trochę czasu, ale nadal zachwyca ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Sztuczne futra mogą być naprawdę spektakularne

      Usuń
  11. wow wyglądasz genialnie;) piękne masz futerko i torebkę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka oraz buty są świetne!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow. You look amazing! I love the combination you made . <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  14. Love this all black look with the hint of green. Really into the edginess these fishnet jeans give.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super torebka- na bogato! :) Futerko też przyciąga wzrok i sprawia, że wyróżniasz się z tłumu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosta stylizacja może kompletnie się wyróżnić właśnie przez dodatki :)

      Usuń
  16. Anonimowy3/13/2018

    Przepięknie Ci w takich stylizacjach!
    Pozdrawiam cieplutko
    Zapraszam: Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham twoje futerko i torebkę :* Świetny blog

    Pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba ten look! Myślę że sama bym tak gdzieś wyszła :) futro najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna wiadomość! Zachęcam do stworzenia swojej własnej wersji :)

      Usuń
  19. Futro nie bardzo w moim stylu, ale buty cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Pierwsze zdjęcie mega profesjonalne! Futerko wspaniałe i genialnie je skomponowałaś w stylizacji :) Jedna z lepszych jakie u ciebie widziałam <3


    Zapraszam: im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju! To futro wygląda cudnie!
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  22. Eeeee tam, nie ma co się wtapiać w tłum szaro-burych ludzi, bojących się wyróżniać, to wlaśnie my blogerki jesteśmy po to, by wychodzić przed szereg i pokazywać, że modą należy się bawić i czerpać z niej na własne sposoby :)

    Jak dla mnie bOoomba- zestaw jak najbardziej moje klimaty <3
    tak grunge'owo wyszło- super! absolutnie nic bym tu nie zmieniła :)

    Portaski i futrzak są fenomenalne <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wiedzieć, że jesteś zadowolona! Masz rację, trochę odwagi, życie jest krótkie i trzeba łapać ile można :)

      Usuń
  23. Cała stylizacja wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka...torebka jest super:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetna stylizacja! Torebka sztoss! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie mega, fajnie, że masz w sobię tę oryginalność ;)
    https://vougetin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylówka! Cudne futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor tego futra jest po prostu super. Wygląda ono naprawdę dobrze, a Tobie szczególnie pasuje taki kolor. Sama nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! Możliwe, że to przez pozostałości po rudym zabarwieniu, a zieleń i czerwień to dopełniające się kolory :)

      Usuń
  29. podoba mi się klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się za każdym razem o zupełnie inny klimat przy obróbce, a o najważniejsze dba Gabrysia podczas robienia zdjęć-dzięki za docenienie!

      Usuń
  30. Yeah, I like it so much too :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna i odważna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna torebka! Skąd jest ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebeczka jeśli dobrze pamiętam sprzed 2 lat kupiona w Rosegal po okazyjnej cenie ok. 25$ :)

      Usuń
  33. Super futerko, plus dla Ciebie, że wybrałaś to sztuczne! :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Love that look! That green coat is so cute! :)

    MRS. MARGOT

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing pictures! I´m so in love with your boots!

    XO

    Daria

    http://www.dbkstylez.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny kolor futerka! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta stylizacja jest cudowna, świetnie dobrane kolory ♥

    Pozdrawiam,
    https://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  38. świetna stylizacja, pięknie wygląda ta butelkowa zieleń na tle czerni :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/czerwona-sukienka-i-zamszowa-ramoneska.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz cudownie!

    http://klaudencja.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwowania! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia, zakochałam się w tym futerku! <3 Ja cały czas szukam swojego stylu hah.
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zastanawiam się czy da się w jakiś sposób zamknąć te poszukiwania, ale bardzo lubię różnorodność, więc pomimo wszystko u mnie naprawdę różne zestawienia :)

      Usuń
  41. Świetne futro i odważny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Do mnie futro akurat nie przemawia, ale muszę przyznać, że to ma świetny kolor :)

    Pozdrawiam :)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kolorek przypadł do gustu w takim razie ;)

      Usuń
  43. Jak dla mnie świetna stylizacja

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem zachwycona tą stylizacją <3 Totalnie przypadła mi do gustu.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz świetnie, buty cudowne *-* ubieraj się jak masz ochotę, ważne żebyś dobrze się czuła :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne futro! (serio zakochałam się).
    Stylizacja także mnie urzekła, ale osobiście nie spodobała mi się torebeczka (ale to bardzie taka moja osobista opinia ;P) Pozdrawiam! :)
    https://blogbawarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dosyć bogata i to zrozumiałe, że możesz mieć swoje zdanie-nie ma sprawy :)

      Usuń
  47. Zieleń w garderobie nigdy nie miała u nas miejsca ale to futerko bardzo nam się podoba :)
    Świetne połączenie wysokich butów (nasza siostra z kompleksem niskiego wzrostu byłaby z nich zadowolona), kabaretek i spodni z dziurami. Ah no i ta torebka! jedyna w swoim rodzaju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że tak pozytywnie rozpatrujecie całość! :)

      Usuń
  48. Jest dość odważnie, ale nadal bardzo stylowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam identyczne futerko jego kolor jest mega:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajna stylizacja ! :) śliczne futerko i botki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.