ZIMOWA ARANŻACJA | WIECZOROWA SUKNIA | CIEPŁY KOMPROMIS

by - 3/01/2018


Suknia/Dress-TUTAJ/HERE



To jedna z tych stylizacji za którą albo mnie pokochacie albo całkowicie znienawidzicie. Mowa tutaj oczywiście o przenośni, jednak tym razem chciałabym pokazać coś innego.
Wydaje mi się, że jedne z najbardziej pożądanych kategorii w sklepach sukienkowych to "evening dress", a czemu o tym wspominam? Bo właśnie w takiej kategorii buszowałam dość niedawno, by znaleźć swój idealny styl, krój, kolor... Przeglądnęłam tysiące zakładek, nie chcąc pominąć ani jednej, więc pokusiłam się również o przeglądniecie tych z "party dress", do której link został mi podany. I wiecie co się stało? Zapewne to co się dzieje, kiedy kobieta dostaje nielimitowaną złotą kartę-wzięłaby wszystkie, bo przecież tak trudno wybrać tą jedną...
Jeśli pamiętacie poprzednie sesje zdjęciowe z użyciem sukien od JJsHouse (znajdziecie je tutaj i tutaj) to na pewno zauważyliście,  że wykorzystałam, (a przynajmniej starałam się) wykorzystać ich potencjał w 100%. To nie znaczy, że nie ma dla nich lepszej scenerii, modelki czy choćby pory roku. Mówię tutaj o tym, że są to suknie eleganckie, długie, balowe, trochę "księżniczkowate" bym nazwała i nie próbowałam tego zamaskować.

Dzisiejsza sukienka wpadła mi w oko tak bardzo, że zabrałam ją ze sobą na studniówkę. Co prawda zdjęć ze studniówki nie będę tutaj umieszczać,  a jeśli chcecie zobaczyć ją w całej okazałości to zachęcam do zapoznania się z tym linkiem, nie mniej jednak uwielbiam ją! I patrząc jak leży sobie w szafie zapakowana w oryginalnym pudełku planując sesje zdjęciowe na kolejny dzień pomyślałam, że przecież trzeba jej potencjał wykorzystać! Inspirowana gdzieś tam zakotwiczonymi w pamięci obrazami znanych projektantów, stylistów i zagranicznych blogerek przyszedł mi na myśli pomysł odpowiedni dla naszej pory roku. Oczywiście takie suknie są piękne same w sobie i nic nie potrzebują, ale gdybym z takim dekoltem i odkrytymi plecami wyszła na dodatek na miasto to przyznajmy, że coś byłoby nie tak.

Zamarzyłam sobie wykorzystanie tej cudownej sukni w scenerii zimowej, z lekkim przytupem, pewnością i realnością. Po narzuceniu płaszczyka i odrzuceniu torebki,  stylizacja wygląda na odważniejszą wersję spódnic maxi. Zaś po odjęciu i w pełnej okazałości kojarzy mi się już ciut bardziej z modą, taką prawdziwą modą. Nie miejcie mi proszę za złe, ale modą to zajmuje się mała część z nas, nawet zwanych modowymi wyroczniami. Trochę pokręcony temat, bo ciuchy, biżuteria, stylizacje... No tak, to każdy z nas potrafi lepiej lub gorzej, po swojemu, na co dzień, ale haute couture, modowymi zestawami, czymś więcej...-to pozostawiam osobom naprawdę na tym znających się i mających do tego warunki. Niejednokrotnie chciałam coś takiego stworzyć, ale to zupełnie nie na obecne realia :)

No nic, nie będę tutaj ględzić całymi strofami, po prostu daję wam małą zajawkę czegoś zupełnie innego. Jako nie blogerka modowa, a po prostu lubiąca się ubierać przebierać, dobierać zestawy-przedstawiam nową wersję siebie. Taką niecodzienną, jestem ciekawa po której stronie staniecie: "HOT or NOT" i do zobaczenia w kolejnym poście!



Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

102 Comments

  1. świetna suknia! <3 i ta kolia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak ci się podobają :)

      Usuń
  2. Znam to uczucie z ciężkim wyborem kiedy masz za dużo opcji :) piękna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby istniała nielimitowana złota karta, bez konsekwencji i myśli, że dzieci gdzieś na świecie głodują. Brzmi banalnie, ale jednak ;)

      Usuń
  3. Pięknie i z klasą :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous! I love the fancy dress with the sweater on top and the fabulous statement necklace.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, I'm so happy that you like the set :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie Hot, chociaż nie jestem przekonana do botków. Ale całość wygląda naprawdę elegancko, kobieco, świetnie! Mam nadzieję, że Twoja studniówka była udana. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, niezapomniane wspomnienia :) Dziękuję!

      Usuń
  6. PRzepiękna cerwień i torebka! Glamour wyszło

    OdpowiedzUsuń
  7. Niczym z bajki ! :)) Śliczna jesteś ! buziaki :*
    http://pinkofbeuty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Według nas bardzo ciekawe połączenie. Widać, że dobrze się w tym czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich sukniach można by raczyć się na co dzień haha ^ ^

      Usuń
  9. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo, ale to bardzo się cieszę :)

      Usuń
  10. wow Kochana wyglądasz przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I'd say this is a very nice boho chic outfit ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/02/26/get-low/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I think is a kind of boho match, thanks :)

      Usuń
  12. Zdecydowanie jestem w tej grupie, która za tą stylizację Cię pokocha! Chociaż sama miałam na sobie może jeden raz spódnicę maxi, to uważam, że w tym zestawieniu wyglądasz naprawdę świetnie! Sukienka na stronie wygląda bardzo ładnie, ale jest mocno powycinana - szkoda, że nie chcesz pokazać zdjęcia ze studniówki, na pewno wyglądałaś pięknie! :) PS. Na swojej studniówce też miałam długą suknię, wyróżniałam się na tle koleżanek - gdzie prawie każda miała krótką sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Super, że odważyłaś się na coś innego, jestem pewna, że również świetnie na Tobie wyglądała! :) To prawda i zastanawiałam się czy w niej iść, jednak wszystko co miało być przykryte-było. Na zdjęciach jest dużo osób, musiałabym prosić o zgody itp. Poza tym staram się oddzielić życie prywatne :)

      Usuń
  13. Wow super zdecydowanie Hot

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy3/01/2018

    Wyglądasz świetnie ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy3/01/2018

    Przepiękne zdjęcia <3 Marzę, żeby mieć taki talent do tworzenia stylizacji jak Ty!

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jestem pewna, że talentu to ja za wiele tutaj nie mam. Kwestia wiary w siebie, ciut odwagi i prób. Nie chcesz widzieć początków haha ;)

      Usuń
  16. Przepiękna stylizacja *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz jak gwiazda na czerwonym dywanie :) <33

    OdpowiedzUsuń
  18. o jak super! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kobieca i subtelna, a jednocześnie z pazurek - to lubię najbardziej!
    Świetne zdjecia i stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że to Twoje gusta :)

      Usuń
  20. Bardzo oryginalna i odważna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestaw, bardzo mi się podoba ten klimat !! :D

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Sukienka robi wrażenie :) Zdjęcia wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for the comment!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje pomysły na zdjęcia są naprawdę cudowne, i wychodzą zawsze świetnie! <3
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana za docenienie! Sama bym ich nie zrealizowała :)

      Usuń
  26. przepiękna sukienka, ten kolor jest magiczny! I świetna zimowa sceneria zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, coś te suknie mają takiego, nawet w zestawieniu z obszernymi swetrami! ;)

      Usuń
  29. wow! Zdjęcia, suknia...SZTOS!
    Pozdrawiam :)
    https://0xsandrax0.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. I'm in love with this vampy look girl! You look gorgeous!

    xx, mel
    [Living Room Transformation - Mel Inspired](http://melinspired.com/living-room-home-decor/)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczna stylizacja bardzo mi się podoba skomponowanie tego wszystkiego.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA <3
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  32. jeju cudna stylizacja! podoba mi się :)


    https://littlejay999.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna suknia :) Podoba mi się także w takim zimowym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty i de al ne. A look, ogólnie, odważny ;) zapraszam! https://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej! Świetny post, ta stylizacja jest przepiękna :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdecydowanie należę do osób, które pokochają cię za tego posta! Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji, jest to coś mega niecodziennego, ale wygląda tak spektakularnie, że nie mogłam przestać przewijać zdjęć non stop w górę i w dół!
    Masterpiece!
    Buziak,
    Ola ;)

    http://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło w takim razie, jestem niesamowicie szczęśliwa, że tak Ci się spodobała całość! Dziękuję kochana!

      Usuń
  37. Pierwsze zdjęcię jest cudowne! Wyglądasz na nim przepięknie. Gdy tylko na nie spojrzałam, w głowie pojawiły misię trzy skojarzenia- elegancja, czerwony dywan i zbliżające się Oskary.
    Haute Cuture to sztuka, ale już sama wieczorowa suknia wygląda przepięknie na zdjęciach :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że tak pozytywnie! Mało to skromne, ale pierwsze zdjęcie wprost uwielbiam, poczułam się przez chwilę wyjątkowo :)

      Usuń
  38. az czuc taka magiczna aure na tych zdjeciach, przepieknie wygladasz ! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobór rzeczy mnie zaskoczył ale ostatecznie wszystko idealnie ze sobą współgra, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. So lovely in this dress!

    www.jessicabroyles.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta suknia jest przepiękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, co za modelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Całość mega klimatyczna - a en naszyjnik... ROZKOSZNY!

    OdpowiedzUsuń
  44. wow boho queen! love all the details

    Audrey, http://www.frenchallure.ca/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.