VOGUE | LIMONKOWY PŁASZCZ | PASY

by - 3/25/2018


Płaszcz/Coat-TUTAJ/HERE
Spodnie/Pants-TUTAJ/HERE
Koszulka/T-shirt-TUTAJ/HERE

Nareszcie można powiedzieć, że mamy wiosnę! Taki też klimat przeniosłam do najnowszej stylizacji. Od dawna chodzę w czarnych, obcisłych jeansach, ale ostatnio w oko wpadły mi te luźne spodnie w pasy. Polubiliśmy się właściwie od razu. Są luźne, bardzo wygodne, ale przy tym eleganckie. Adekwatnie powtórzyłam wzór wybierając szpilki, a mówiąc o nich-ten elektryzujący obcas wprost prosił się o dopełnienie z limonkowym płaszczem! Idealnie się złożyło, że kolor na paznokciach, który akurat miałam tworzy wprost egzotyczne, miejskie połączenie. 
Co myślicie o całości, kochani? 

Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

111 Comments

  1. Anonimowy3/25/2018

    Te spodnie wygladaja świetnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie, wszystko współgra idealnie. Modnie,ciekawie i pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie skomponowana stylizacja
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Adoro questo outfit!! E amo le tue scarpe.. sei bellissima!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post dear, I really like It! :)
    Have a gorgeous Sunday! xoxo

    Spring outfits inspired by Disney princesses

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Genialna stylizacja! Czuć wiosnę pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo stylowo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor płaszcza i obcasa są mega. :) Super połączenie. Masz piękne kolczyki i ciekawą fryzurę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie miałam przyjemności tak poszaleć haha

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądasz, chodź nie lubię takiego typu spodni. Oj tak, piękna pogoda w końcu wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że po raz pierwszy wybrałam taki krój ze swojej woli :) Dziękuję!

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba ten limonkowy płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam cię bardzo radośnie ten chłodny marcowy dzień wyglądasz bardzo szykownie w zestawie który tutaj prezentujesz a ten limonkowy płaszcz jest boski bardzo mi się podoba Szkoda że ja nie mogę nosić tak krzykliwych kolorów bo mnie to by wyrządziły krzywdę ha ha ha pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę przyjemnej niedzieli oraz mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych stylizacji

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za tak poetycki komentarz, mogłabym rzec :) Bardzo mi miło i cieszę się, że tutaj zawitałaś. Oczywiście zajrzę i do Twojej przyjaciółki.

      Pozdrawiam również!

      Usuń
  13. Fantastyczny płaszcz :D, w szczególności ten kolor ;) A szpilki po prostu petarda, kobiecie, zgrabne, do tego te print i podeszwa wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to zdecydowanie jedne z oryginalniejszych szpilek w mojej szafie, ale za to je lubię :)

      Usuń
  14. Beautiful outfit dear ^_^

    I'm new, would you like to follow each other? If you like please lieve comment on my blog and I follow you back :)

    New post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szpilki to mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie Ci w tym kolorze! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się przez chwilę, że kompletnie nie będzie mi pasował, ale długo zbierałam się na odcienie żółtego, więc jak zacząć to z przytupem! ;)

      Usuń
  17. Całość prezentuje się doskonale, a te buty po prostu hipnotyzują!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna stylizacja, zakochałam sie w niej <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja :) zwłaszcza buty bardzo mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Płaszcz i szpilki robią robotę 🌸
    Zapraszam na nowy post 😘
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/karmelowy-trench-i-winylowe-spodnie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze musi być jakaś dominanta w kompozycji ;)

      Usuń
  22. bardzo lubię takie oryginalne kolorki wiosną i nie tylko :D Miłego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba nam się ta gra kolorów. Elementy przygaszonej żółci ciekawie ożywiają szarość zdjęć, a nawet samochód w tym kolorze się znalazł :D To się nazywa mistrzostwo wykorzystania terenu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I odrobina szczęścia pewnie, chociaż rzeczywiście Gabrysia dbała o to, by w kadr nie dostały się niechciane elementy :)

      Usuń
  24. Jak ja tu już długo nie byłam! Ale nie zawiodłaś mnie po raz kolejny kopara mi opadła! Uwielbiam Twoje stylizacje! Jesteś w tym najlepsza :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłabym sobie wybaczyć zawodu! Dziękuję kochana!!!

      Usuń
  25. bardzo ładne buty! :D takie inne niż wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupione spontanicznie rok temu, ale bardzo je lubię właśnie przez tę inność :)

      Usuń
  26. Spodnie i buty są świetne :) Płaszcz również, jednak kolor nie dla mnie ...


    OdpowiedzUsuń
  27. Thank you so much, it's a great message for me!

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się to zgranie kolorów płaszcza i obcasów oraz połączenie pasków na spodniach i butach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten limonkowy płaszcz wymiata:)


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy go zobaczyłam, pomyślałam przez chwilę o twoich przebojowych stylizacjach-oczywiście bardzo pozytywnie! :)

      Usuń
  30. Hello,

    Oh, lovely !

    Sarah, http://www.sarahmodeee.fr/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny Outfit jestem zakochana! 😍
    Buty plaszczyk genialnie, wszystko dopasowane na ostatni guzik niby elegancko ale również luźnie no poprostu super! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałą wiadomość, dziękuję kochana!

      Usuń
  32. Stunning look! I love the striped matching trousers and pumps.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacja, podoba mi się zestawienie pasków na spodniach i butach. Mega

    Zapraszam na nowy post. A w nim relacja z pewnego eventu.
    Pozdrawiam serdecznie!♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła ci do gustu :)

      Usuń
  34. You look stunning dear
    I love the whole look

    Much Love, Jane | The Bandwagon Chic
    New Vlog Entry!

    OdpowiedzUsuń
  35. This lemon color looks great on you!♥

    Blog: Witty Sweety
    Instagram: @witty_sweety

    OdpowiedzUsuń
  36. Całość świetnie połaczona kolorystycznie, uwielbiama pasiaki a te buty to obłęd :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny i inspirująca stylizacja.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładna i elegancka stylizacja :) wyglądasz mega szykownie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja szafa to... czerń, czerń i jeszcze raz czerń, ;) jednak tę stylizację muszę pochwalić. Stylowa, zwracająca uwagę i wzbudzająca moją zazdrość, bo nigdy nie potrafiłam tak bawić się kolorami. :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie podwójne dzięki! Czerń króluje i u mnie w ostatnim czasie, ale powoli wprowadzam trochę radości ;)

      Usuń
  40. Świetny jest ten płaszcz :) Aż czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow you look perfact..!! i love this beautifull combination dear..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękna stylizacja! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna i niewymuszona stylizacja, ekstra masz szpile :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. You look so playful and so nice. :)
    xx

    www.trendsandfashionblog.pt

    OdpowiedzUsuń
  45. Nice outfit, I love the pop of yellow! :)


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Swietny płaszczyk!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mega zestawienie!Spodnie są świetne :D
    Kolor płaszcza śliczny ^^
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo fajny look! stylowo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny zestaw! Jak zobaczyłam zdjęcie z przodu to czegoś mi brakowało. Na kolejnym zdjęciu już to uczucie minęło, bo zobaczyłam kolor szpilek! :D Genialne dopasowanie! Uwielbiam takie ładnie dopasowane kolorystycznie stylizacje. :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że Ci się spodobało to połączenie! Początkowo chciałam zostawić jeden akcent w postaci płaszcza, ale tak jak piszesz, czegoś tam brakowało ;)

      Usuń
  50. Płaszcz i buty robią wrazenie. Wyczucie stylu jest tutaj na 100%

    OdpowiedzUsuń
  51. Płaszcz jest świetny, natomiast za paskami nie przepadam i za szarościami także nie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.