CZERWONE DODATKI | JEANS TOTAL LOOK | CZERWONA HISZPANKA

by - 4/23/2019


Hiszpanka/Blouse - FashionMia
Katanka/Jacket - FashionMia
Spodnie/Jeans - Reserved
Torebka/Bag - Lovelywholesale
Chustka/Bandana - BonPrix
Szpilki/Heels - Rosegal
Czerwień, czerwień, czerwień! To zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów. Nie tylko lubię podkreślać nim usta, ale z wielką przyjemnością zakładam wiele ubrań o tej właśnie barwie. W tej hiszpance zakochałam się od razu, chociaż jak widać jest bardziej "obfita". Nawet nie jestem pewna jak to nazwać, ale zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie zarówno krojem, jak i materiałem. Tym razem, postawiłam na połączenie z jeansem, którego u mnie brakowało w ostatnim czasie. Mam nadzieję, że spodoba wam się to połączenie. Ostatnim czasem, wróciłam także do moich ukochanych szpilek, szafa z wysokimi modelami stoi teraz otworem, zdecydowanie to powiew wiosny dla mnie!


 
 
 
 

 
Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

60 Comments

  1. Tak ,sezon na szpilki został już i u mnie otwarty 😉
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Całość jest bardzo prosta,a za sprawą szpilek nabiera charakteru a ja uwielbiam takie stylizacje 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja, chusty we włosah, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czerwone dodatki skradły moje serce ♥ Przepiękne połączenie.
    Obecnie mam słabość do tych pięknych chustek we włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4/23/2019

    Piękna stylizacja! Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Jeans i czerwień to piękny duet. A chusta we włosach wygląda fenomenalnie! Bardzo mi się podoba. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę! To świetna wiadomość :)

      Usuń
  6. Ale piękne zdjęcia *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super buciki do bluzki dopasowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jak ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna stylizacja ! <3 wyglądasz pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna stylizacja:) Świetne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie zaprezentowałaś tę chustkę we włosach. Piękne zdjęcia i cała Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dzięki za docenienie każdego z aspektów!

      Usuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie! Osobiście bardzo często sięgam po różne odcienie czerwieni w ostatnim czasie. Bluzka bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień jest pięknym kolorem, zdecydowanie mam zamiar jeszcze się w niego zaopatrzyć. :)

      Usuń
  14. I love this outfit! The color and your lipstick go well together and you look gorgeous!

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much, I'm glad that you like it.

      Usuń
  15. Anonimowy4/24/2019

    Super stylizacja! Moją uwagę najbardziej przyciągnęły spodnie :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, rzeczywiście na spodnie czekałam dość długo, bo były ostatnie sztuki na manekinach w sklepie, ale chyba było warto :)

      Usuń
  16. Świetnie wyglądasz, bardzo ciekawy klimat zdjęć. Cała stylizacja fajnie się łączy w całość...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie! Ta apaszka robi robotę! Torebkę widziałam kiedyś w jednym ze sklepów internetowych. Jest bardzo ciekawa. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Totally loving your outfit, you're so pretty darling!
    Regards.
    Codesarrival.com
    Dealswithin.com
    Promosinn.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much, it’s so nice to hear that

      Usuń
  20. You are so beautiful in red and blue...

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie połączenia i sama często wykorzystuje je na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska stylizacja! Twój styl jest g-e-n-i-a-l-n-y. Każda stylizacja ma coś w sobie :) tu niezaprzeczalnie hitem jest dla mnie bandana we włosach, czuję że to będzie mocny trend nadchodzącego lata :) kocham czerwień i czerwona hiszpanka jest dla mnie ideałem. No po prostu każdy element tej stylizacji jest perfekcyjny- co tu się rozpisywać :D
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie, ogromnie mi miło moja Droga! Cieszę się, że nie zawiodłam i mam nadzieję, że jeszcze przez długi czas tak będzie :)

      Usuń
  23. świetna kolorystyka, podobają mi się te kadry ;)
    http://kiliphilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dots and red - best combo! ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  25. Czerwień to także mój ulubiony kolor! :)
    Ahhh, kochana wyglądasz niezwykle sexownie i charakternie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. super to wszystko razem się łączy tworząc przeuroczy efekt!<3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta kokarda dodaje stylizacji wiele uroku, bardzo mi się podoba też ta hiszpanka ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwień nigdy nie była w naszym guście ale na nas, jednak noszona przez kogoś bardzo nam się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz super gust, każda następna stylizacja przebija poprzednią :) Onkolog Lublin. Pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.