HISZPANKA Z KOKARDĄ | DZIEWCZĘCY WIOSENNY LOOK | SPÓDNICZKA W PEPITKĘ Z FALBANĄ

by - 4/18/2019


Bluzka/Blouse - FashionMia
Spódnica/Skirt - Dresslily
Pasek/Belt - Dresslily
Kolczyki/Earrings - Dresslily
Okulary/Sunglasses - Dresslily
Buty/Shoes - Zaful

Nie mogłam się doczekać już tych pięknych słonecznych dni, lekkich bluzeczek i falbaniastych spódnic. Wiosna kojarzy mi się zawsze dobrze i choć to jeszcze nie jest moja ulubiona pora roku - to jednak od razu wszystko staje się jakby przyjemniejsze. Stylizacja, którą mam dla was dzisiaj przygotowałam z wielką radością i przyznam, że choć ostatnio wpisałam się w mocny, drapieżny wręcz look, to tak dziewczęcość i lekkość bardzo mi przypadła do gustu. Mam nadzieję, że wam też spodoba się ten set. Akcesoria w większości dobrałam u Dresslily, gdzie aktualnie możecie skorzystać ze zniżki - 20% z kodem DLBF20. /nowości/

Dajcie znać, czy lubicie takie wydania!

 
Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

49 Comments

  1. Ulala, jak wiosennie 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wiosna zagościła u mnie na dobre!

      Usuń
  2. Wow! What a beautiful outfit! I really like your blouse!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana stylizacja! Najbardziej spodobały mi się kolczyki i spódniczka z falbankami. ;)
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziewczęca stylizacja
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedne z moich ulubionych w ostatnim czasie ;)

      Usuń
  5. Piekne zdjecia oraz stylizacja :)
    Bardzo mi sie podoba
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jak zawsze wyglądasz niezwykle stylowo! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i dziewczęco! Uwielbiam takie looki! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja! Rewelacyjne szpilki! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka jest przepiękna! I tak ładnie gra z tą bluzką... <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy4/18/2019

    Bardzo spodobała mi się torebka :D Świetnie wykonane zdjęcia i ta wiosna w tle *.* Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, torebeczka już dużo, dużo latek ma :)

      Usuń
  12. Uroczo i bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jak ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre kilka lat temu miałam taką spódnicę, widzę, że moda wraca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wraca ;) Ja jej co prawda kilka lat temu nie miałam, ale cieszę się w takim razie, że mogę teraz :)

      Usuń
  15. Prześliczna stylizacja, bardzo Ci pasuje :) Buty podobają mi sie najbardziej :)

    Pozdrawiam cieplutko, będę zaglądać – obserwuję ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  16. This skirt looks amazing on you, lovely outfit! xoxo

    Vildana from Living Like V

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja cudowna, jednak ja lubię te detale :) Kolczyki - petarda!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna spódniczka! Wyglądasz w tej stylizacji bardzo uroczo :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. So classy! You look stunning! ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się bluzki z odkrytymi ramionami. Uważam, że w tej hiszpance wyglądasz bardzo ładnie. Ciekawie połączyłaś ją z dość nietypową spódniczką.

    Oczywiście w oko wpadło mi też cudne tło tych zdjęć ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne połączenie spódniczki i bluzeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi najbardziej spodobała się ta spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. a ktoś wgl zwrócił uwagę na te piękne kolczyki ? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. That top is so cute!! :)

    And your legs go perfectly with the skirt and heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  26. Skusiłyśmy się na jedną hiszpankę i mimo, że jest piękna to jakoś niezbyt często ją ubieramy :D Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.