BIAŁA KOSZULA | OFFICIO BAG | SREBRNE ESPADRYLE

by - 10/12/2017


Koszula/Shirt-TUTAJ/HERE
Trebka/Bag-TUTAJ/HERE
Espadryle-TUTAJ/HERE
Spodnie/Jeans-TUTAJ/HERE

Jesień może być takim ciekawym okresem przejściowym, gdzie z jednej strony nadal trafiają się cieplejsze dni, a zaraz możliwa jest kolorowa ulewa i pięknie słońce w jednym. Połączenie koszuli i ciemnych jeansów jest na pewno wam znane, dobrałam do niego srebrne espadrylki, które "odciążają" całą stylizację. Do dopełnienia brązową kurteczkę i nieodłącznym dla mnie w tym czasie, ciepłym szalikiem, zainspirowała mnie torba ze sklepu Malhattan. Odnalazłam jej świetne wyczucie formy, wspaniałe kolory (w tym musztardowy, który chodził za mną od dawna!) i mnóstwo miejsca na moje dokumenty oraz śniadanie. Zawsze podobała mi się forma toreb w stylu jak do biura, gdzie uchwyt znajduje się na samej górze niczym w aktówce. Doceniam jednak bardzo mocno klasyczny wybór paska, jak dobrze wiemy - dużo lepiej jest mieć wolną ręką w razie potrzeby. W produktach marki zdecydowanie mocną stroną jest jakość i wykonanie (mówiłam o tym przy okazji innych toreb), tym razem niestety, niefortunnie puściły paski. Wierzę, że dostała mi się wadliwa sztuka, gdyż cała reszta jest zdecydowanie mocna.
Jak podoba się wam takie połączenie i nietuzinkowe jesienne kolory w jednym?
Foto: Gabriela Mamcarczyk

You May Also Like

33 Comments

  1. Super *.*

    Ale super post, jestem pod wrażeniem :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę kolczyki koła ♥ muszę w końcu w takie zainwestować.
    Świetna stylizacja :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zauroczyły mnie od dawna, teraz mam cały rządek w różnych rozmiarach :)

      Usuń
  3. Widzę, że i u Ciebie w stylizacji królują espadryle. :D Bardzo lubię torebki, które oprócz długiego paska mają też rączkę, bo tak jest po prostu wygodniej- bierzesz i idziesz. Stąd też od kilku lat gustuję w listonoszkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, a listonoszki to świetny wybór!

      Usuń
  4. Świetna stylizacja !
    U mnie na blogu chwilowe pustki ale czekam na chociaz chwile ładniejszej pogody i lece na zdjęcia. Musze wkoncu wstawić jakas stylizacje:D

    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No tak, staramy się radzić nawet w gorszych chwilach, ale wiadomo, że lepsza pogoda to duży plus! :D

      Usuń
  5. Extra stylowka, mega torebka! poklikane kochana
    Klikniesz u mnie?

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/10/choies-its-good-choices.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się kurteczka, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz jak zawsze fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie super!

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super set :) espadryle wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful! I'm loving the cool accessories like the warm scarf and the pretty bag.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, choć nie do końca te buty mi tu pasują. Postawiłabym na trapery na obcasie w żółci bądź bordo ;)

    Pozdrawiam,
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, stylizacja w trakcie przeszła zmiany i stąd taki wybór. Gdyby była to typowo jesienna, zdecydowanie Twoja propozycja to strzał w 10! :)

      Usuń
  14. Super zdjęcia. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :-)
    Pozdrawiam
    https://stylanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta brązowa kurtka! <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.