JESIENNA WARIACJA

by - 10/16/2017

Sukienka/Dress-TUTAJ/HERE

Jakiś czas temu dałam sobie spokój z tematycznymi sesjami. Niestety czas, który pochłaniają, mocna, nielubiana przeze mnie obróbka i inne aspekty przyczyniły się do tego. Jednak długi suknie przyciągają mnie za każdym razem, gdy je widzę i pozwalają poczuć się cudownie. 
Produkty JJ's House zauroczyły mnie od pierwszego spojrzenia. Suknia w szybkim czasie do mnie dotarła, bez żadnych kłopotów z płatnościami. Zaskoczyła mnie staranność i dbałość o klienta-bardzo pozytywnie! Produkt miał swoją własną, sklepową metkę (wygląda na własny produkt, a nie kupiony i tylko sprzedawany), zapakowany w zasuwany woreczek i dodatkowe kartonowe pudełko. Ogromnie się cieszę, że właśnie u nich zamówiłam swoją studniówkową sukienkę. 
Mam nadzieję, że sesja wam się spodoba, koniecznie dajcie znać co myślicie! :)


Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj


You May Also Like

81 Comments

  1. Piękna suknia, bajkowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! Sesja jest niesamowita :) Bardzo mi się podoba sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, wspaniale! boska ta sukienka i super Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna sesja- cudna sukienka i do tego piękna ty xx

    OdpowiedzUsuń
  5. wow zdjęcia są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia mają niesamowity klimat, dzięki temu stawowi/jeziorku. Wyglądasz obłędnie w tej przecudownej sukni. <3 Jak księżniczka lub pani szuwarów. Po prostu WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, naprawdę bardzo się ciesze, że tak myślisz!

      Usuń
  7. fantastyczna sesja! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz w niej pięknie i fajnie, że powróciłaś do sesji tematycznych na wysokim poziomie, bo jak dobrze pamiętam te początkowe nie równały się do tych
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie to ogromna przepaść, dużo się nauczyłam, sporo czytałam, ale mimo to jeszcze długa droga przede mną :)

      Usuń
  9. Wow, amazing dress, dear! You look like princess in it! Great and lovely!
    So nice and glamm! Also, so lovely place for photoshooting!
    great photos.

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much, I'm happy that you like it :)

      Usuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10/16/2017

    Sukienka cudowna i naprawdę świetnie w niej wyglądasz.
    Aczkolwiek wybacz, ale trochę przesadziłaś z obróbką według mnie :( Za mocno nasycone kolory i w niektórych przypadkach to zamglenie średnio pasuje. Te zdjęcia dużo ładniej by wyglądały w stonowanych i delikatniejszych odcieniach. Ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię i komentarz :) Na pewno, w zależności od zamierzenia można dowolnie zmieniać tutaj wszystko. Poprowadziły mnie kolory scenerii, dlatego też taka próba. Jak już pisałam dużo pracy i nauki jeszcze przede mną, a zamglenia zostały dodane w dużej mierze naturalnie :)

      Usuń
  12. Śliczna sukienka, kocham czerwień *^*
    Zdjęcia niesamowite, wręcz emanują magią! :D
    Pozdrawiam

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz! *.* Ale magicznie..

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna suknia, bardzo ci pasuje ten kolor :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy10/17/2017

    Piekna sesja , piekna suknia

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. suknia piękna, sesja przepiękna, a modelka prezentuje się zabójczo. <3 osobiście uwielbiam takie długie suknie, ale poza studniówką nie miałam okazji żadnej założyć. trochę żałuję, że czasy takich balów się skończyły, bo długie suknie są wyjątkowo kobiece. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, niesamowicie widzieć tak pozytywny komentarz i zadowolenie! ♥
      Oj tak, też czasami się nad tym zastanawiam, chyba byłabym gotowa porzucić wygodę jeansów na rzecz tych cudeniek ;)

      Usuń
  17. Bardzo mi się podoba :) Piękna suknia :)
    Lecę poszukać profilu fotografki :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Eh... Póki co mam to szczęście że działa na wyłączność, ale powinna zdecydowanie coś założyć, bo jest świetna w tym co robi ♥

      Usuń
  18. Wyglądasz genialnie! :)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega klimat zdjęć! Zdolny fotograf jak i modelka! Pozdrawiam :)
    etpueriss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Jakie piękne zdjęcia! Wyglądasz jak z bajki :) Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobała ta sesja ^ ^

      Usuń
  21. Jaka bajeczna sukienka *.*
    Przepiękne zdjęcia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku jakie cudowne zdjęcia, wyglądasz pięknie <3
    http://wooho11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka prezentuje się zjawiskowo! Śliczne zdjęcia :)

    APOCALYPTIC PIE

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju, nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia! Cudna sukienka ♥
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz niesamowicie na tych zdjęciach! *.*

    Pozdrawiam w ten pochmurny wieczór,
    Tsukiakari z murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sesja wyszła GENIALNIE, a czerwień to zdecydowanie Twój kolor :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że tak dobrze ją odbierasz. Dziękuję ♥

      Usuń
  27. Woow! Wyglądasz wspaniale! Suknia jest niesamowita :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie, uwielbiam takie sesje :3.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna sesja <3.
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka jest świetna, a zdjęcia magiczne. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna bajkowa Suknia!!
    Pięknie to wszystko w plenerze połączyłaś!
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz jak księżniczka, piękna sesja :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. wow ! Sukienka jest niesamowita, wyglądasz w niej przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Perfect that you like them.

    OdpowiedzUsuń
  35. this location looks magical and the red dress looks fabulous on you. i also love how you styled it with the statement earrings. very beautiful, elegant and charming.
    following you now!

    x
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Te zdjęcia są piękne! Nie moge oderwać wzroku.
    Cudowna sukienka!
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna sukienka, wyglądasz niczym księżniczka ;)
    Bardzo ładne zdjęcia, klimatyczne.
    Zapraszam do mnie - https://sytuacjabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.