PASY | CIEPŁY KARDIGAN | KWIAT

by - 10/04/2017

Torebka/Bag-TUTAJ/HERE
Kardigan/Cardigan-TUTAJ/HERE


Czasami to co wychodzi ze spontaniczności okazuje się mieć najlepsze efekty. W takiej chwili przypływu natchnienia właśnie, powstały dzisiejsze zdjęcia. Stylizacja, którą dzisiaj zestawiłam jest przede wszystkim bardzo wygodna i idealna na jesienne popołudnia/wieczory. Całą podstawę znacie bez dwóch zdań. Do niej założyłam swój ulubiony sweterek na te chłodniejsze dni i nietuzinkową torebkę. Uwierzcie mi, mieści więcej niż myślicie! ;) Ostatnio mocno lubuje się w takich ciemniejszych kolorach i małych akcentach, w końcu same moje włosy to mocne odstępstwo od normy, a przynajmniej były bo małymi kroczkami czas na zmiany.

Trzymajcie się ciepło i do usłyszenia w kolejnych postach, jak zawsze- co dwa dni inspiracje, naprzemiennie z pełnymi postami.


Foto: Gabriela Mamcarczyk

You May Also Like

34 Comments

  1. Mi się najbardziej spodobała torba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz! Bluzka w paski jest ekstra. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your outfit. It is amazing ❤❤❤

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment, nice to see that :)

      Usuń
  4. Uwielbim takie sweterki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. BArdzo lubię takie zestawienia - Kardigan i torebka wymiatają:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zdjęcia!
    Buziaki ♥
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz cudownie! Jestem fanką Twoich wlosow ktore tak idealnie pasują do Twojej cery <3

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta stylizacja, a torebka jest po prostu przepiękna <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie torebeczka przeurocza! Wszystkie stylizacje z kardiganami wypadają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10/05/2017

    Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Jednym słowem nic dodać, nic ująć :) Torebka od razu wpadła mi w oko :p Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba. Czasem tak bywa, ze nie starając się, lepiej się wygląda niż strojąc się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja, ten czerwony kwiat na tobie dodaje takiego charakteru i dopełnia cała stylizacje. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie w wolnej chwili http://mvgdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba właśnie ten kwiat przyciągnął moją uwagę :)

      Usuń
  13. Świetny i na pewno cieplutki sweterek
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasuje Ci ten kolor włosów, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.