KONTUROWANIE TWARZY | IDEALNE BRWI | PODKREŚLONE POLICZKI

by - 3/17/2018

Sandałki/Sandals-TUTAJ/HERE
Pudełko podświetlane-TUTAJ/HERE
Powoli robię przygotowania w kierunku wiosny. Wyciągam swoje ulubione okularki, szukam ozdoby w kwiatach, nawet sandałki gdzieś udało mi się przemycić. Nie mogę się doczekać tych pięknych, słonecznych dni, chociaż jestem pewna, że nie będą spędzone na leżeniu i odpoczywaniu.
Dzisiaj przygotowałam zwięzłe recenzje, same konkrety-tak jak lubicie i kilka zdjęć w stylu flatlay, każdy ciut inaczej stylizowany. Dajcie znać, które podobają się najbardziej! 

Przed nami kilka produktów marki Freedom Professional London. Już na wstępie zdradzę, że są to same przydatne kosmetyki, na które warto poświęcić chwilkę uwagi i uzupełnić kosmetyczki. Jeśli marka ta kiedykolwiek zaskoczy mnie jakimś bublem to z pewnością dam wam znać. Póki co, nie mogę powiedzieć o niej ani jednego złego słowa :)


Freedom Pro HD Brow Palette
Pierwsze wrażenie fantastyczne. Mnóstwo odcieni, wosk oraz rozświetlacz, także pędzelek i szablony ułatwiające malowanie brwi. Zaczęłam się zastanawiać czy tak duży zestaw będzie mi potrzebny, jednak rzeczywiście są to większe możliwości mieszania, a co za tym idzie, możliwość uzyskania perfekcyjnego odcienia. Pędzelek jest bardzo wygodny i precyzyjny za co ogromny plus. Także lusterko jest przydatne. Co do szablonów, byłam raczej sceptycznie nastawiona. Na pierwszy rzut oka stwierdziłam, że nie ma mojego kształtu, jednak to nie prawda. Czasami zbyt dosłownie chcemy wszystko traktować, gdyby szablon miał być idealny odwzorowaniem-każda osoba musiałaby mieć swój. Mamy jednak precyzyjnie wybrane kształty, które możemy dobrać pod siebie, a następnie zgodnie z upodobaniem wykorzystać. Ja przykładowo przykładam dolną krawędź zaznaczając linię, następnie przesuwam ciut w górę zaznaczając mocno końcówki. Z czasem szablon nam nie będzie potrzebny, ale jeśli tak ja, macie dni kiedy kompletnie nie możecie się pomalować i ciągle zmywacie makijaż to z pewnością uratuje was taki mały szablon. 


Paletkę oceniam bardzo pozytywnie, jest ona aktualnie używana przeze mnie na co dzień. Cienie są bardzo trwałe i nie rozmazują się, po jakimś czasie z ciekawości przetarłam palcami po brwiach, z makijażem nic się nie stało. 

Eyebrow Pomade
Te 3 małe pojemniczki to pomada do brwi w trzech różnych kolorach. Jest to moja pierwsza przygoda z pomadami. Czytając o ogromnych trudnościach jakie występują przy nakładaniu tego typu kosmetyku, przyznam, że zastanawiałam się co z tego wyjdzie. Nie wiem czy to kwestia kosmetyku w stu procentach, bo w jakimś stopniu na pewno, ale kompletnie nie miałam żadnego problemu. Nałożyłam odrobinę produktu na pędzelek, wyrysowałam, a następnie wypełniłam brwi jak zazwyczaj, właściwie próbując czegoś nowego, delikatnie dorysowując włoski na początku. Wyszło idealnie, zajęło mi mniej niż 2 minuty. Po zaschnięciu, produkt idealnie trzymał się na brwiach, oczywiście nie rozmazuje się i przez cały dzień nie była konieczna żadna poprawka. Nie ma efektu skorupy, ani żadnych niedogodności. 

Używam pomady rzadziej niż paletki jednak jest w mojej podręcznej kosmetyczce i zdecydowanie przypadła mi do gustu.

Blush
Przed wami cztery różne róże do policzków. produkt mogę podsumować krótko. Bardzo mała cena, świetny pigment, szeroka paleta barw przez co, zarówno pojedyncze kolory, jak i te uzyskane mieszając, mogą dać świetne wykończenie makijażu. Z łatwością można stopniować krycie, świetnie się rozciera i wtapia w skórę. 


Pro Glow
Produkt z charakterem, niezwykle ciekawa mieszanka kolorów przez cętkowaty wzór. Rozmieszany pędzelkiem daje świetnie napigmentowany kolor dla podkreślenia kości policzkowych. Nie tworzy smug ani plam. Puder brązujący w bardzo naturalny sposób wykańcza makijaż. 
Jego możliwości zapewne jeszcze przede mną.




Pro Strobe Palette
Świetny zestaw do konturowania twarzy. Opakowanie zawiera schematyczny rysunek pokazujący nam miejsca nakładania odpowiednich kolorów. W środku znajdziemy paletkę i profesjonalny pędzelek. Narzędzie ma mięciutkie włosie (syntetyczne), jego lekko spłaszczony kształt ułatwia precyzyjne nałożenie kosmetyku. Paleta zawiera lusterko, neutralne odcienie które z łatwością będzie mogli dopasować do swojej twarzy. Istnieje możliwość swobodnego mieszania kolorków, cienie nie osypują się i nie zostawiają plam na skórze. Stopniowo możemy nakładać produkt, aż do uzyskania pożądanego efektu. Uważam, że jest to najprostszy zestaw do konturowania twarzy. Nie potrzeba wielkich umiejętności, by świetnie uwydatnić atuty naszej twarzy.


You May Also Like

67 Comments

  1. Bardzo fajny komplet! Również nie mogę doczekać się już wiosny...póki co zima nie odpuszcza;/
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciła na jakiś czas, ale mam nadzieję, że niebawem przywitamy wiosnę :)

      Usuń
  2. Anonimowy3/17/2018

    Ja uwielbiam pomady do brwi, cienie zazwyczaj mi sie nie sprawdzaja...
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam konturowanie twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie tą pomadą do brwi, nie miałam jeszcze takiego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam produkty marki FREEDOM - zwłaszcza paletki cieni! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuję aktualnie jedną paletkę, zobaczymy jak się sprawdzi :)

      Usuń
  6. kolory różów bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się taka perspektywa zdjęć! Chyba najbardziej urzekły mnie 1, 3 i 4. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kosmetyki ale pewnie z połową nie wiedziałybyśmy co zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba lubić na pewno haha ^ ^ Polecam wybierać te najtrafniejsze :)

      Usuń
  9. Fajne te kosmetyi :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post dear.
    ❤️
    https://ccaammblog.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do brwi mam pomadę z inglota ale wysycha po kilku tygodniach więc chyba postawię na jakiś inny produkt...
    Claudia, xx
    www.thewhiteprint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, to nie fajnie że tak jest. Te pomady mam już ponad miesiąc i na razie nie zauważyłam z nimi takich problemów.

      Usuń
  12. Świetne kosmetyki! Niestety nie mam żadnego z tej firmy, ale chyba się skuszę. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie zdjęcia są super :)
    A co do marki to chętnie sprawdzę kiedyś coś od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful pictures and post ^_^

    New post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta pomada do brwi, te sandałki tez sa super- Wiosna coraz bliżej a zatem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby już nas te chłody opuściły :)

      Usuń
  16. Love the beige pumps!♥

    Blog: Witty Sweety
    Instagram: @witty_sweety

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wygląda ta pomada ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. I love the makeup it looks amazing i would love to try!
    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/
    Alessa Bernal

    OdpowiedzUsuń
  19. O ja już także nie mogę doczekać się tej upragnionej wiosny, jednak niestety troszeczkę sobie poczekam aż ten śnieg sobie odpuści...

    Pierwsza paletka tej marki skradła moje serducho ♥

    Pozdrawiam,
    https://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jeszcze troszkę możliwe, że musimy poczekać :)

      Usuń
  20. Chętnie przestestuję któreś z tych kosmetyków :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Adoro questo genere di post! Complimenti 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam problem z konturowaniem kości policzkowych, bo mam zbyt pulchną twarz i muszę je palcem wymacać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy3/20/2018

    Great post, my friend.
    All items looks so nice.
    Have a nice week. :D

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost

    OdpowiedzUsuń
  24. ależ przepiękne te sandałki! a konturowanie twarzy na chwilę obecną kiepsko mi idzie ;p aczkolwiek daj radę :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę praktyki i wszystko da się zrobić, ja mistrzem też nie jestem ;)

      Usuń
  25. Mam bardzo mało kosmetyków,ograniczam się do tuszu do rzęs, fluidu i pudru - nie lubię eksperymentować, chodź to nie znaczy że na moich oczach nie pojawi się cień, czy też na policzkach bronzer. Bardzo podoba mi się ta paletka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz, ew. fluid, cienie do brwi i konturowania twarzy to u mnie taka baza na co dzień, można powiedzieć, że mechanicznie już to robię ;) Eksperymentuję jak mam więcej czasu

      Usuń
  26. jakie cudeńka! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie polubiłam się z paletą do konturowania tej firmy, same pomarańcze dosłownie... Ale fajnie, że Tobie się sprawdza:) A sandałki są prześliczne!
    Przesyłam buziaki, http://kolorowazuzita.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, no widzisz, u mnie w porównaniu do poprzedniej paletki są bardzo delikatne i naturalne :)

      Usuń
  28. Śliczne róże, piękne zdjęcia:)Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się w tych sandałkach, są boskie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła wyjść w nich na ulicę :)

      Usuń
  30. Mam z tej firmy szminkę i jestem bardzo zadowolona, dlatego wypróbuję innych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja kilkunastu kolorów już niedługo na blogu! :)

      Usuń
  31. ja także nie mogę się już doczekać prawdziwej i ciepłej wiosny <3
    bardzo fajne kosmetyki Kochana :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pro Glow sprawdza się u mnie doskonale :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.