BOTKI W GWIAZDKI | MUSZTARDOWE SZTUCZNE FUTERKO | CZARNA BAZA

by - 12/08/2018

Bluzka/Blouse-TUTAJ/HERE
Buty/Boots-TUTAJ/HERE
Futro sztuczne/Faux fur-TUTAJ/HERE

Czarne bazy pojawiają się dość rzadko, ale zajmują sporą część w mojej szafie. Wspominałam kiedyś, że szczególnie lubuje w ciemnych dołach - rzeczywiście tak jest, bo nie problem dobrać coś do nich w jakimkolwiek kolorze, ale też czarna góra świetnie się sprawdzi, o ile fantastycznie ją obronimy. Róż i żółć o ile są w podobnej tonacji - fantastycznie się dopełniają. Zobaczcie tylko na te urocze botki - od razu wpadły mi w oko! Koło futerka też nie mogłam przejść obojętnie, szczególnie w obłędnym i mega modnym kolorze musztardy. 
Mam nadzieję, że wybaczycie pewne zmiany kolorystyczne do celów zdjęć, ale ten klimat który udało się stworzyć - myślę, że pasuje idealnie do tak charakterystycznego otoczenia.

Dajcie koniecznie dać co myślicie! :)

Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

47 Comments

  1. Torebka bardzo mi się podoba, a botki świetnie do niej pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your fashion sense and style. you are very great.

    would you like to be a friend and follow each other? If you follow me,
    I'll follow you back. Thank you! ^^
    www.okcheori.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja a botki niewątpliwie oryginalne. Sama chętnie widziałabym je u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta stylizacja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czarne "doły" - są bardzo uniwersalne i tak jak napisałaś, można z nimi stworzyć wiele stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, dlatego tak licznie pojawiają się w mojej garderobie. :)

      Usuń
  6. Anonimowy12/09/2018

    Stylizacja super się prezentuje ^^ Fajnie ze sobą wszystko połączyłaś :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za pozytywne przyjęcie :)

      Usuń
  7. piękne futerko! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadło Ci do gustu to połączenie!

      Usuń
  8. Piękna dziewczyna i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja świetna, naprawdę wszystko idealnie ze sobą współgra. Każdy element garderoby dobrany perfekcyjnie, co tu dużo mówić, masz wspaniały styl!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie, ogromnie mi miło i bardzo Ci dziękuję za taki wspaniały komentarz! <3

      Usuń
  10. Jejuu to futerko jest świetne! Już wyobrażam sobie jakie jest milutkie w dotyku. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jest cudowne w dotyku i cieplutkie! A tego się niepotrzebnie obawiałam :)

      Usuń
  11. Całość wygląda super!
    Aczkolwiek ja sama źle bym się czuła w takim połączeniu, nie mój styl :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli podziwiam bardzo styl kogoś to nie znaczy, że ja sama mogłabym się tak ubrać. Więc naprawdę cieszę się z miłych słów i pamiętaj, że najważniejsze byś TY czuła się dobrze :)

      Usuń
  12. Super wyglądasz i bardzo ładne zdjęcia:)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne futerko! Cała stylizacja bardzo ładnie się prezentuje ;)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarny to kolor uniwersalny, więc zawsze coś do niego dopasujesz :) Ja tez mam w szafie większość ubrań właśnie w tym kolorze, ponieważ jestem blondynką i włosy ładnie się wyróżniają na tle czerni.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja szafa jakiś czas temu przeszła gruntowne porządki i zmieniła mocno kolorki - oczywiście bez czerni by się nie dało ;)

      Usuń
  15. Fenomenalny płaszczyk! No i te buty *.* Idealnie pasują i choć są odważne i z pazurem to nadają dobrego smaku całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że tak właśnie je odbierasz :)

      Usuń
  16. Kochana tą stylizacją skradłaś moje serce! :)
    Czarne ubrania są niezwykle uniwersalne, można by powiedzieć bazowe.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tej stylizacji, świetnie wszystko połączyłaś <3 Hurtownia bluzek Sosimply.pl ma bardzo podobną bluzkę do Twojej, chyba ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie ten krój, aż zastanawiam się nad kolejnym takim, tylko za dużym o kilka rozmiarów dla fajnego podkreślenia ramion i dekoltu :)

      Usuń
  18. Sztuczne futro i buty robią robotę :)!! W moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w futerku i już sobie wyobrażam jakie jest cieplutkie i miękkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty robią duże wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie wszystko do siebie pasuje:*:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.