KOLOR UST WYRAŻA SIEBIE | ODZWIERCIEDLENIE NASTROJU | PRZYTULNA SERIA PORTRETÓW

by - 12/18/2018

Bluzeczka/Top-TUTAJ/HERE
Naszyjnik/Necklace-TUTAJ/HERE
(RGNancy (offering 12% off your followers purchase)|  Rosegal Crazy Shopping Day! 25% OFF With Coupon:RGBF1)
Show Glow lip laquier-TUTAJ/HERE
Przytulna seria portretów. Skąd taki tytuł? Zdjęcia powstały w domowym zaciszu, z namiastką przytulnego świątecznego klimatu tylko w towarzystwie naszyjnika od Rosegal - bez zbędnych ozdób. I od tego wypadało rozpocząć post, zaraz po przywitaniu się z Wami, moi Kochani! :)

Zainspirowana kolekcją SHOW GLOW lip laquier od Revers Cosmetics postanowiłam na dodanie do sesji odrobiny emocji. Może nie zastanawiamy się nad tym często, ale kolor ust potrafi bardzo, bardzo wiele powiedzieć o człowieku. Jak widzicie, na sobie nie mam nic prócz podstawowego makijażu. Jedynie brwi lekko podkreślone - poza tym całą uwagę skupiam na ustach. Przyznam szczerze, że każdego dnia uwielbiam wybierać inną pomadkę (o czym wspominałam przy okazji wpisu TU). Nudziaki oraz czerwienie zawsze były mi bliskie, ale w ostatnim czasie polubiłam różowe tony, które pojawiają się także w moich codziennych stylizacjach. 


Produkt, który widzicie na zdjęciach miał już przyjemność pojawić się w kolorku nr 24 podczas makijażu oka paletą Maxineczki (TU).  Pochwaliłam wtedy kolor, jednak z resztą się lekko minęliśmy. Jak było tym razem?
Na wstępie powiem, że gama kolorystyczna to OGROMNY plus i niesamowicie mi się podoba. Niby jedynie sześć kolorków, a żadnego mi nie brakuje. Muszę wspomnieć, że forma lakieru jest dla mnie ciekawa, ale zapach produktu już nie. Od dziecka nie lubię woni tzw. "gumy balonowej" i to jest problem. Na szczęście czuć go tylko zaraz po otworzeniu opakowania i pierwszej aplikacji - tak więc nie zniechęca mnie specjalnie, a to za sprawą dalszych działań. Pomadka jak wspominałam nie zastyga do końca, powiedziałabym, że dzieje się to w 30-40%. Kiedyś nie pochwalałam - w praktyce wyszło inaczej. Pozwoliło mi to na spokojne przetrwanie całego dnia, bez martwienia się o jedzenie i picie. Produkt "zjadł się" stopniowo i na tyle niewidocznie, że bez problemu mogłam go poprawić. Poprawa jest możliwa od razu na usta, na takim etapie jakie są, tzn. nie wymagają wcześniejszego zmycia poprzedniej warstwy. Co do budowania warstw koloru, nie zauważyłam takiej potrzeby, ani szczególnych predyspozycji. 
Cieszę się, że sięgnęłam po tę serię i dałam sobie dłużej z nią obcować. Myślę, że się polubiliśmy jeśli chodzi o właściwości. Za to w kolorach i metalicznych połysku TOTALNIE się uwielbiamy! :)
Fotografie oraz postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

31 Comments

  1. Bardzo ładnie Ci w takich kolorach. Świetna sesja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło i dziękuję za docenienie!

      Usuń
  2. ale cudowne, wszystkie Ci pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w czerwonej
    Uwielbiam te kolory <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁAdnie Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolorki do ust. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12/19/2018

    Piękne kolorki ^^ Bardzo mi się podobają, zwłaszcza ten czerwony jest cudowny *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kolorki, uwielbiam wyraziste kolorki :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! ;) Potrafią wyróżnić z tłumu

      Usuń
  8. Muito bom! Seu blog é muito bom mesmo, estou amando ler os seus artigos..

    Já salvei seu Blog em meus favoritos.


    Estou amando seu blog ❤️


    Meu Blog: Loteria Estadual do Ceará

    OdpowiedzUsuń
  9. W każdej pomadce wyglądasz bardzo ładnie! I zdjęcia są prześliczne! :)
    https://panicniemamsiewcoubrac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, these lipstick colors are so beautiful! :)


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajna kolorystyka tych pomadek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kolorki ci pasują. Szczególnie w moim guście są trochę mocniejsze róże, czyli takie numery jak 24 i 25.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że znalazłaś jakieś dla siebie! Dzięki ;*

      Usuń
  13. Pięknie Ci w tych wszystkich kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolory. Taki piękne usta trzeba podkreślać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.