KRWISTA CZERWIEŃ | TREND NA SREBRO | MONOCHROMATYCZNA BAZA

by - 12/13/2018


Torebka/Bag-TUTAJ/HERE
Bluzka/Blouse-TUTAJ/HERE

Trendy, trendy i jeszcze raz trendy. Chyba nie muszę mówić, że torebka to mój absolutny hit. Wszystko mieści i fantastycznie wygląda. Nie dość, że trendowy kolor, to jeszcze zwierzęcy wzór - mi nie trzeba było powtarzać dwa razy! I ona tak właściwie nadała "fajerwerków" w całej stylizacji. Spódniczkę dorwałam za śmieszną cenę i całkowicie przypadkiem. Wiedziałam, że ją chce, ale jeszcze nie miałam tyle odwagi by ją założyć. Wiecie na pewno, jakie jest "zrzędzenia bab". U mnie za grubo, za krótko, a to,  a tamto. Skończył się czas na narzekanie, bo w taki sposób spędzę pół swojego życia - wiecznie będzie nie dość ładnie, ale to nie gra już żadnej roli.

Cały zestaw jest wreszcie mogę chyba powiedzieć - dość dojrzały. To nie jest strój dla dziewczynki, a zdecydowanie dla pewnej siebie kobiety. No cóż, na takie zmiany czas - także mam czasami ochotę poeksperymentować. Bluzeczka bardzo mi się spodobała, ale ciągle była ciut za duża, przynajmniej optycznie, obcisły dół i gruby pasek załatwił sprawę. Jestem ciekawa jak podoba się Wam całość. :)
Buziaki!
 
Foto: Gabriela Mamcarczyk
Postprodukcja: Sara Dunaj

You May Also Like

37 Comments

  1. You look amazing. I like your outfit 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na tak dla tej stylizacji! :) WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten płaszcza i buty wygrały wszystko!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zdecydowanie akcent, który zdominował całość :)

      Usuń
  4. PRzebojowo, opadła mi szczęka!
    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony Teraz moda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, stylizacja z charakterem! :) Bardzo mi się podoba taka odsłona.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. w tej stylizacji wyglądasz jak gwiazda! <3 pięknie! <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Asymetryczna spódnica i płaszczyk wyglądają bombowo! :)
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ciekawa bluzka :) całość stylowa i dopasowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12/17/2018

    fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy12/18/2018

    ładnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Te botki mają niebotyczne obcasy...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie aż tak ;) Ale do niskich nie należą ;*

      Usuń
  14. Bardziej widzę tę stylizacje na mnie bez tego czerwonego płaszcza bo zakrywa przepiękną bluzkę :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bluzka ma coś w sobie, ale za zimno spacerować bez płaszcza cały dzień ;)

      Usuń
  15. Anonimowy12/18/2018

    Świetna stylizacja! Najbardziej spodobała mi się spódnica *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny taki post, super się czyta i ogląda :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw. Kocham ten odcień czerwieni. Świetnie wyglądasz w tym zestawie. Mojej uwagi nie przykuła torebka ale buty! ale to już moje delikatne spaczenie :D

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo mi miło ^ ^ Buty to i moje "spaczenie" ;)

      Usuń
  18. Buty mnie zahipnotyzowały... Jakie one są super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tej czerwieni, jest po prostu piękna! A te buty to niebo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. buty są genialne <3 i płąszczyk, oj kocham takie ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.