Biznesowo



Szpilki/Heels-TUTAJ/HERE  Marynarka/Blazer-TUTAJ/HERE  Bluzka/Top-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (autorka bloga)
Foto: Gabriela Mamcarczyk


Witajcie kochani,
mam nadzieję, że czas mija wam spokojnie, bo u mnie jest strasznie dużo załatwień i spraw na głowie. Dlatego tym razem, mam dla Was jedynie przygotowaną stylizację, bez kreatywnego tekstu. Nie mniej jednak i one na pewno jeszcze się pojawią.
Stylizacja mam wrażenie idealnie sprawdziłaby się przy biznesowym wyjściu. Całość utrzymana w ciemnym kolorze-czarnym. Niezbędne buty na wysokim obcasie, ale wystarczająco niskie, by były wygodne. Do tego dopasowany top, a na wierzch marynarka. Kontrastem stylizacji jest dekorowana spódniczka, która świetnie pasuje do koloru moich włosów. Co myślicie o całości?








Szpilki/Heels-TUTAJ/HERE  Marynarka/Blazer-TUTAJ/HERE  Bluzka/Top-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (autorka bloga)
Foto: Gabriela Mamcarczyk
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

CONVERSATION

70 komentarze:

  1. rewelacyjna spódnica no i TE buty. Wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna spódnica i szpileczki oczywiście
    klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  3. Świetna sesja. Świetnie pozujesz. A to 3 zdjęcie pod tekstem- mega!:)
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że spódnice i buty to ja Ci zabiorę bo są rewelacyjne, super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tych sandałkach :) klikam:28.99$, 13.99$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się więc, że się podobają :)

      Usuń
  6. This is a very cool skirt! And shoes with lacing very stylish!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać twoje zmęczenie i że jesteś zabiegana. Stylizacja świetna, co więcej powiem, ze zamieniłabym szpilki na trampki i chętnie poleciała tak do szkoły
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat byłam tak w szkole, tylko już po samej szkole rzeczywiście założyłam trampki :D Niestety, trochę rzeczy mam na głowie, mam nadzieję, że nie dobije się to na blogu. Ba! Nie dopuszczę do tego...

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Super, że przykuły uwagę :)

      Usuń
  9. Biznesowo raczej nie, bo załóżmy potencjalny pracodawca lub klient mógłby odebrać Twój strój za prowokację. Nie oszukujmy się - odsłonięty brzuch nie jest pożądany w takiej sytuacji. Jeszcze z marynarką jakoś to wygląda, ale bez jest zbyt odważnie i na pewno nie biznesowo. Nie mniej jednak w innym kontekście i sytuacji - jak najbardziej na plus :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nawet z marynarką... spódnica nie ma odpowiedniej długości, buty odkryte. W każdym innym przypadku super, ale nie biznesowym.

      Usuń
    2. Spokojnie dziewczyny :) Wiadomo, że jest to tylko jakby odniesienie. Wszyscy wiemy, że w pracy obowiązuje pewien kodeks zasad i należy się och trzymać.Z drugiej strony nie określiłam pracy, spotkanie może być troszkę luźniejsze, można załatwiać coś na mieście, we własnej firmie ustalasz sama zasady ;)

      Usuń
    3. Długo taka firma nie pociągnie z "własnymi" zasadami, ale ok co ja tam wiem

      Usuń
  10. Jakie świetne buciki *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  11. Piękny strój :) Butki są świetne

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwa dama! Super kiecka :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Mega torba <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No no, prawdziwa pani bizneswoman :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś :)

      Usuń
  15. tym razem jestem zachwycona twoimi butami <3
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne buty, jak dla mnie idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyszłaś <3 a buty cudowne!

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście wyglądasz jak prawdziwa kobieta biznesu :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna spódniczka! :D Wyglądasz jak idealna bizneswomen ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie kochana! ♥

      Usuń
  20. Gorgeous! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. buty i bluzeczka mnie urzekły :)
    mam taki sam pomponik do torebki :)
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja myślałam, że to sukienka!! ;) - super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, miałam nadzieję, że uda mi się własnie podobny efekt uzyskać... Dziękuję :)

      Usuń
  23. mega:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba ^ ^

      Usuń
  24. Śliczne buty :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają ^ ^

      Usuń
  25. Stylizacja kompletnie nie w moim guście, ale do Ciebie pasuje idealnie. Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna stylizacja :) Wszystko ładnie do siebie pasuje .



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  27. Super stylizacja, bardzo elegancka :) świetne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wskoczyć czasami w coś bardzo wyrafinowanego ;)

      Usuń
  28. Świetna stylizacja!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super, nie pausje mi tylko torebka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Torebka jest uniwersalna, więc myślę, że nie stanowi tu problemu, jedyne co to może rozpraszać inny kolor pomponika :)

      Usuń

Instagram

Follow Us