Biznesowo

by - 9/16/2016



Szpilki/Heels-TUTAJ/HERE  Marynarka/Blazer-TUTAJ/HERE  Bluzka/Top-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (autorka bloga)
Foto: Gabriela Mamcarczyk


Witajcie kochani,
mam nadzieję, że czas mija wam spokojnie, bo u mnie jest strasznie dużo załatwień i spraw na głowie. Dlatego tym razem, mam dla Was jedynie przygotowaną stylizację, bez kreatywnego tekstu. Nie mniej jednak i one na pewno jeszcze się pojawią.
Stylizacja mam wrażenie idealnie sprawdziłaby się przy biznesowym wyjściu. Całość utrzymana w ciemnym kolorze-czarnym. Niezbędne buty na wysokim obcasie, ale wystarczająco niskie, by były wygodne. Do tego dopasowany top, a na wierzch marynarka. Kontrastem stylizacji jest dekorowana spódniczka, która świetnie pasuje do koloru moich włosów. Co myślicie o całości?








Szpilki/Heels-TUTAJ/HERE  Marynarka/Blazer-TUTAJ/HERE  Bluzka/Top-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (autorka bloga)
Foto: Gabriela Mamcarczyk
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

You May Also Like

63 Comments

  1. rewelacyjna spódnica no i TE buty. Wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna spódnica i szpileczki oczywiście
    klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja. Świetnie pozujesz. A to 3 zdjęcie pod tekstem- mega!:)
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że spódnice i buty to ja Ci zabiorę bo są rewelacyjne, super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tych sandałkach :) klikam:28.99$, 13.99$

    OdpowiedzUsuń
  6. This is a very cool skirt! And shoes with lacing very stylish!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać twoje zmęczenie i że jesteś zabiegana. Stylizacja świetna, co więcej powiem, ze zamieniłabym szpilki na trampki i chętnie poleciała tak do szkoły
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat byłam tak w szkole, tylko już po samej szkole rzeczywiście założyłam trampki :D Niestety, trochę rzeczy mam na głowie, mam nadzieję, że nie dobije się to na blogu. Ba! Nie dopuszczę do tego...

      Usuń
  8. Biznesowo raczej nie, bo załóżmy potencjalny pracodawca lub klient mógłby odebrać Twój strój za prowokację. Nie oszukujmy się - odsłonięty brzuch nie jest pożądany w takiej sytuacji. Jeszcze z marynarką jakoś to wygląda, ale bez jest zbyt odważnie i na pewno nie biznesowo. Nie mniej jednak w innym kontekście i sytuacji - jak najbardziej na plus :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nawet z marynarką... spódnica nie ma odpowiedniej długości, buty odkryte. W każdym innym przypadku super, ale nie biznesowym.

      Usuń
    2. Spokojnie dziewczyny :) Wiadomo, że jest to tylko jakby odniesienie. Wszyscy wiemy, że w pracy obowiązuje pewien kodeks zasad i należy się och trzymać.Z drugiej strony nie określiłam pracy, spotkanie może być troszkę luźniejsze, można załatwiać coś na mieście, we własnej firmie ustalasz sama zasady ;)

      Usuń
    3. Długo taka firma nie pociągnie z "własnymi" zasadami, ale ok co ja tam wiem

      Usuń
  9. Jakie świetne buciki *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny strój :) Butki są świetne

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwa dama! Super kiecka :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Mega torba <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No no, prawdziwa pani bizneswoman :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  14. tym razem jestem zachwycona twoimi butami <3
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne buty, jak dla mnie idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyszłaś <3 a buty cudowne!

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście wyglądasz jak prawdziwa kobieta biznesu :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna spódniczka! :D Wyglądasz jak idealna bizneswomen ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  19. Gorgeous! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. buty i bluzeczka mnie urzekły :)
    mam taki sam pomponik do torebki :)
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja myślałam, że to sukienka!! ;) - super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, miałam nadzieję, że uda mi się własnie podobny efekt uzyskać... Dziękuję :)

      Usuń
  22. Śliczne buty :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja kompletnie nie w moim guście, ale do Ciebie pasuje idealnie. Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja :) Wszystko ładnie do siebie pasuje .



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja, bardzo elegancka :) świetne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wskoczyć czasami w coś bardzo wyrafinowanego ;)

      Usuń
  26. super, nie pausje mi tylko torebka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Torebka jest uniwersalna, więc myślę, że nie stanowi tu problemu, jedyne co to może rozpraszać inny kolor pomponika :)

      Usuń
  27. Cieszę się, że się podoba ^ ^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.