Zielony kombinezon z czernią i srebrem

by - 9/22/2016



Torebka/Bag-TUTAJ/HERE  Kombinezon/Jumpsuit-TUTAJ/HERE  Ramiączka/Straps-TUTAJ/HERE  Botki/Boots-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (autorka bloga)

Mam wrażenie, że im dłużej prowadzę bloga, tym dopiero im dalej jestem, mogę rzec, że wkraczam w typowo modowy świat. Teraz więcej widzę, czuję, łącze inaczej kolory... 
Dzisiaj mam przyjemność pokazać Wam takie pożegnanie lata, a krok w stronę jesieni. Zielony kombinezon połączyłam z czarnymi botkami, a dodałam pasujące srebro w postaci kolczyków i torebki, które łączą się z diamencikami na butach. Stylizacja może nie nie miałaby jeszcze takiego charakteru, gdyby nie niesamowite ramiączka od Promees. Jeśli śledzicie mnie na Instagramie, na pewno widzieliście jak pięknie przychodzą zapakowane, dodatkowo ich cena jest niewielka, a można urozmaicić każdą stylizację. Mój model dodatkowo ma charms'a ze skrzydełkiem. Co myślicie?




















Torebka/Bag-TUTAJ/HERE  Kombinezon/Jumpsuit-TUTAJ/HERE  Ramiączka/Straps-TUTAJ/HERE  Botki/Boots-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (autorka bloga)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

You May Also Like

75 Comments

  1. Świetny jest ten kombinezon
    cudna sesja

    OdpowiedzUsuń
  2. BArdzo łądny outfit i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz .Cudowne są to wystające ramiączka od stanika .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja żadnych nie aprobowałam, aż znalazłam Promees. Co innego przypadek czy zaniedbanie, a co innego jak tak ma być ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam kolor khaki, kombinezon ma świetny model chyba przez te kieszenie tak mi się podoba. Ale torebka to dla mnie hit ! Mam te ramiączka ale niestety zawieszkę musiałam zdjąć to mnie urażała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! To nie dobrze, ja przyznam się, że nawet nie czuję tej zawieszki :)

      Usuń
  5. genialna stylizacja ;>


    Możesz poklikać u mnie w najnowszym poście?
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasują Ci takie kolorki...super!!! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi się podoba torebka! Coś dl;a mnie! Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kombinezon, w moim stylu :) klikam: 21.13$, 18.49$, 28zł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale te zdjecia sa super:) swietnie wygladasz!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowna wiadomość dla mnie, dziękuję serdecznie!

      Usuń
  11. zdjęcia super, masz piękne oczy *-*
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. w tym sezonie takie militarne ubrania będą bardzo modne;) także ja jestem za!:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to również świetnie, bo je uwielbiam! :)

      Usuń
  13. Anonimowy9/22/2016

    Ten kombinezon jest naprawdę świetny i bardzo mi się spodobał ^^ Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezon jest super, ale serce skradła mi torebka! Jest cudowna :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ślicznie! Piekna torebka <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ramiączka fantastycznie podkreślają biust. Bardzo ładnie dobrana stylizacja i dodatki. Podoba mi się! :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna wiadomość, dzięki wielkie kochana!

      Usuń
  17. Genialna stylizacja i cudowne zdjęcia! ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie. A te buty... cudo ♥♥♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja, a torebka świetna ! ♥ Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjecia
    pomyslowa torebka
    kliknełam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wygladasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia :D Sama z chęcią założyłabym ten kombinezon, jest cudny :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. O ja, wyglądasz genialnie! Bardzo podoba mi się sam kolor kombinezonu, uwielbiam każdy odcień zieleni. Botki dodały takiej elegancji. A te ramiączka... Faktycznie dodają charakterku. Lubię Cię w związanych włosach. Mogę zapytać ile masz wzrostu? :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Ja osobiście prawie nigdy ich nie spinam, bo zawsze mi coś nie pasuje, chyba mnie przekonujesz troszeczkę ;) Tylko 165 cm niestety :)

      Usuń
  25. Jak ty ślicznie wyglądasz. A zdjęcia są przecudowne. A fryzurka też jest niczego sobie.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kombinezon bardzo fajnie się prezentuje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze jak tu wchodzę widzę cudowne zdjęcia, i ukazują one piękną, naturalną dziewczynę.
    Śliczna stylizacja, bardzo dobrze w niej wyglądasz.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za te słowa, mam nadzieję, że nie zawiodę! ♥♥♥

      Usuń
  28. Jejku kocham Twój strój! torebka jest niesamowita! Kombinezon piękny, a ramiączka tym na co ostatnio poluję! Aż nie wiem co mam mówić, zakochałam się <3 <3 <3

    zapraszam
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna *.* Bardzo ładnie wyglądasz w kucyku ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  30. Hejka!
    Super blog i zdjęcia!
    Życzę powodzenia przy prowadzeniu bloga + miłej niedzieli i tygodnia!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    Obs za obs, kom za kom! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam to samo, im dłużej prowadzę bloga, tym coraz bardziej moda mnie wciąga :)
    Slicznie wyglądasz, a torebeczka przecudna ♥
    poklikałam w linki, zrobisz to samo u mnie? ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to wydaje mi się, że jest fantastyczne :)

      Usuń
  32. Love that stylish outfit with those boots! :)

    And that green colour looks so good on you! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  33. ta torebeczka aparat przebiła wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. rewelacyjnie wygladasz w tej stylizacji. Buty na obcasie bardzo ładne.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.