TOP 5: lustro, brokat, peel-off, termiczny, mat

by - 9/28/2016





Dzisiaj krótkie TOP 5 lakierów, które warto mieć w swojej kosmetyczce. Pokażę wam najciekawsze pozycje moim zdaniem, które nie sprawią, że oczy nam wyjdą z orbit widząc cenę, ani nie potrzebują zbytniej wiedzy w używaniu czy przygotowań. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie!


1. Nie tak dawno bardzo rozpowszechniany hit, czyli lustrzane paznokcie. Przyznam, że rzeczywiście mi się bardzo podobały, nie miałam jednak ochoty na zabawę z proszkiem,a okazja zestawu w wersji zwykłego lakieru okazała się trafem w dziesiątkę! Jak widzimy opakowania same w sobie, już zdradzają jaki typ lakieru mamy. Pierwsza buteleczka jest lakierem, druga specjalnym top-coat'em. Lusterka niedługo zagoszczą podczas stylizacji, teraz mogę już jednak zdradzić, że na samym początku miałam pewne obawy. Pomalowałam swój wzornik, a lakier wyglądał jak zwykły szary... Okazuje się, że produkt staje się lustrzaną powierzchnią tylko na własnych paznokciach. Nie mniej jednak, spokojnie: działa!





Cóż... Lakiery brokatowe mają zdecydowanie swój urok. Ta buteleczka od razu przypadła mi do gustu. Co więcej chętnie skorzystam z innych kolorów dostępnych w sklepie, jako, że ten sprawdził się idealnie. Możemy go używać samego, lub nakładać na inne kolory. W obu wersjach, wygląda bardzo korzystnie i efektownie.





Na "lakier złuszczający" zdecydowałam się głównie po to, by ułatwić sobie zmywanie 'trudnych lakierów'. Mam kilka sztuk w swojej kolekcji, które naprawdę ciężko się ściąga używając zmywacza. Peel Off ułatwia nam sprawę. Wystarczy, że nałożymy go na paznokieć, poczekamy aż wyschnie, nadamy warstwy lakieru, którym chcemy mieć pomalowane paznokcie i to tyle. Kiedy nam się znudzi, po prostu podważamy kolor i ściągamy jak gumę. Nasza płytka jest czysta, a my zaoszczędziliśmy czas. Polecam pokryć całość później top-coat'em, by przypadkowo nie ściągnąć całego koloru. Tego produktu oczywiście możemy używać na skórkach i wokół płytki, kiedy malujemy paznokcie, wszystko czym wyjdziemy 'poza', z łatwością zdejmiemy bez czyszczenia. 






Pewnie wiele z was słyszało o lakierach termicznych. Bez wątpienia jest to świetny gadżet. Mój kolor pozostaje przeźroczysty, po zimnym czynniku jednak pokazuje się różowy kolor, taki jak w buteleczce. 




Ostatnią pozycją na mojej liście są matowe lakiery. Zdecydowanie przypadły mi bardziej do gustu niż błyszczące. Bardzo podoba mi się efekt jaki zostawiają.Tym razem zdecydowałam się na biały kolor. Mat zapewniony po bardzo szybkim zaschnięciu.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

You May Also Like

47 Comments

  1. Uwielbiam matowe lakiery, wszystkie Twoje propozycje są super, musze koniecznie poszperać na stronie:)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  3. złotko przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne lakiery, szczegolnie ten lustrzany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne te lakiery :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lustrzany zrobił na mnie ogromne wrażenie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie było wgle szokiem, że działa :)

      Usuń
  7. Efekt lustra bardzo mi się podoba, muszę wypróbować ten lakier!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Mat na paznokciach wygląda pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bardzo ciekawie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten złoty lakier! :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten lustrzany lakier to prześwietny pomysł. Samej ostatnio zachciało mi się takich paznokci, chyba czas na eksperyment ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne! Mam podobny złoty :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie robią wrażenie, a najbardziej podoba mi się termiczny. Świetnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie szczegółów także :)

      Usuń
  14. Ale ładne kolorki. Szczególnie ten termiczny mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej śliczne kolory!


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne lakiery. Sama muszę się zaopatrzyć w Peel Off Tape, bardzo pożyteczna rzecz ;)

    zapraszam do siebie: http://lacylure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten brokat wygląda rewelacyjnie! <3

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
    Zapraszam Cię na kolejny, nowy post!
    www.turqusowa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dodatek można go używać samego, a także na inne lakiery :)

      Usuń
  18. Przepiękne zdjęcia, mi również podoba się lustrzany :D
    Zaobserwowałam i będę wdzięczna za rewanż :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałby mi się taki peel off do tych brokatowych lakierów z drobinkami. I bardzo podobają mi się te "lustrzane".

    Zapraszam do mnie. Mam nadzieję, że spodoba Ci się nowy post: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Ściąganie brokatu to koszmar ;)

      Usuń
  20. Ten termiczny i lustrzany robi wrażenie :)

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niezbyt lubię malować paznokcie, a jeżeli już do tego dojdzie, to preferuje tylko biały kolor ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się ostatnio w efekcie lustrzanych paznokci - są po prostu przepiękne ♡
    Jak tylko będę miała okazję zakupie parę lakierów z BPS :D

    Na poprawę humoru oraz dobre rozpoczęcie weekendu ;)

    https://to-i-owo-nietypowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie i życzę udanych zakupów!!!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.