Inność to nie wada, to ogromna zaleta

by - 9/13/2016



Sneakers-TUTAJ/HERE  Spodenki/Shorts-TUTAJ/HERE  T-shirt-TUTAJ/HERE  Torebka/Bag-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (autorka bloga)
Foto: Paulina Pudło Fotografia

Czasami ledwo czuję, gdy płynę ulicami miasta, pływam po przepięknych ścieżkach w parku czy myślę o swoim świecie opadając na fontannie.
Czasami jednak wręcz czuję swoje ciężkie kroki na kamieniach, widzę rany na dłoniach po ciężkiej wspinaczce.
Jesteś inna-mówi ich wzrok.. Pfff... Myślisz, że tego nie wiem?

Zapewne jesteście ciekawi dlaczego tak zestawiłam słowa na początku. Kiedy jesteś taki... Hm... Taki jak wszyscy, rzeczy wydają się w porządku. Kiedy jednak próbujesz włożyć cząstkę swojej osobowości zaczynają się szepty. Szczerze mogę się wam przyznać, że nie mam już najmniejszego problemu z tym co noszę, tym co lubię, tym co słucham czy co robię. Jednak, kiedy jestem widzem tych 'przedstawień' zastanawia mnie, dlaczego pada słowo "NIE". 
Te buty NIE pasują.
Ta kurtka jest NIEładna.
Twój notes jest NIEdrogi.
TY tu NIE pasujesz.
Skoro miejsce jest dla tłumu takich samych ludzi, jeśli zmienię swój ubiór, to nie sprawi, że to miejsce nagle stanie się ciasne. Choć czasami tak właśnie można się czuć. 
Nie patrz na innych. Zmień Ty swoje podejście i pozwól na rozwój, na przestrzeń. Za Tobą jeśli nie dziś, to za rok-pójdą następni.


Dzisiaj właśnie nawiązując do inności. Zupełnie prosty outfit, w mojej ulubionej kolorystyce: czerni i złota z nutką szaleństwa. Nieszablonowe sneakers'y. Pokochałam je od pierwszego wejrzenia i są teraz moimi skarbami na półce jeśli chodzi o materialne rzeczy. Zdaje sobie sprawę, że są odważne, ale ja tej odwagi zupełnie się nie boję!















Sneakers-TUTAJ/HERE  Spodenki/Shorts-TUTAJ/HERE  T-shirt-TUTAJ/HERE  Torebka/Bag-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (autorka bloga)
Foto: Paulina Pudło Fotografia
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

You May Also Like

50 Comments

  1. warto być innym, bo najważniejsze jest być sobą :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, bardzo ważny przekaz :) Dziękuję ♥

      Usuń
  2. czasami fajnie jest być innym - oryginalnym :) świetna koszulka! klikam: 12.99$, 8.99$, 6.49$, 19.49$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jeśli pochodzi od Ciebie z serca ta oryginalność. Na siłę nic lepiej nie :)

      Usuń
  3. Trzeba mieć odwagę by wyróżnić się z tłumu, ale uważam, że to bardzo duży atut, ponieważ udowadniamy sobie, że znamy w pełni swoją wartość ;) Cenie ludzi, którzy pokazują swoją inność i szanując opinię innych zachowują swoją naturalność i nie próbują się przypasować do sytuacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna postawa! Gratuluję serdecznie ♥

      Usuń
  4. Masz na zdjęciach strasznie poważną minę. Wyglądasz na złą :) Więcej uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajmuję się już modelingiem jakiś czas i nauczyłam się, że uśmiech w każdej sytuacji nie jest dobry. ;) Tym razem zdecydowanie taki miał być nastrój :)

      Usuń
  5. Sara, odważne te buty <3 Uwielbiam Cię ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowo! Fantastyczne ujęcia na fotkach, bardzo mi się podoba, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. wow buty robią wrażenie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tam prosta jest ogólnie cała stylizacja, mam wrażenie, że buty tutaj zmiatają wszystko ;)

      Usuń
  8. Piękne włsoki, robiłaś coś z nimi? :*
    Ślicznie <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic, akurat dzisiaj ułożyły się zupełnie inaczej :) Dziękuję!

      Usuń
  9. Buty "robią" całą stylizację. Jest na prawdę świetna!

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mam wrażenie, że one są gwiazdami. Cieszę się :)

      Usuń
  10. oryginalnie! mam podobne szorty z sh :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  11. buty nie w moim stylu jednak sesja wyszła super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba być oryginalnym i patrzeć na siebie a nie na innych,
    Zapraszam do obserwowania. Jest to dla mnie pgromna motywacja do dalszej pracy.
    Zapraszam na snapchata blogowego: stykeandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba w tym całym chaosie pilnować, by móc być sobą :)

      Usuń
  13. Jak ty nauczyłaś się chodzić w tak wysokich butach, no jak? Hahah.
    Nie mam nic do ludzi, którzy ubierają się jak chcą, w jakiś sposób się wyróżniają i tym podobne. Najbardziej żałosną sytuacją jest to, gdy specjalnie zmieniają się nagle w takich samych ludzi co jakieś tam towarzystwo - byle by się podpasować i mieć korzyści ze znajomości.. No a później płacz, bo wszystko wyjdzie na jaw.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie problemem są właśnie takie sytuacje. A buciki o dziwo bardzo wygodne jak dla mnie :)

      Usuń
  14. Pierwsze zdjęcie sztos! :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham takie buty !! Świetna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  16. moim zdaniem bycie innym to zaleta, nie wada. Inność jest fajna, bo jest inna :) Buty masz genialne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie buty! suuuper wpis! :))

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno mnie tu nie było u Ciebie, nie mam ostatnio czasu na odwiedzanie blogów, ale powiem Ci-wow! Zmieniłaś się ogromnie od mojej ostatniej wizyty tutaj, cudownie wyglądasz!<3


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Cieszę się, że jest po co tu wracać ♥

      Usuń
  19. Rewelacyjna stylizacja z butami na wysokim obcasie.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za ogromne docenienie!

      Usuń
  20. Najważniejsze to być sobą ;) Świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bycie innym jest super :D

    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne buty <3
    Pięknie wyglądasz :)


    http://ladyinblackfashion.blogspot.com/




    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, a buty są cudowne! ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.